Gå til innhold

E46 M3 - 750i solgt


Snagg30
 Share

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Snagg30 skrev:

@BrokeBoi Takker! Har ingen akutte planer med bilen nå av stor kostnad, men på sikt så blir det karbon tak og dører og litt mer HK. Dette er frem i tid og nå skal bilen bare nytes :) Hahaha, var jo ingen dårlig ide dette :D

kortes vei er vell på tvungen luft via presse heller turbo:) vet at det ikke er det samme som NA , men du skal NA trimme mye for å ta knekken på overladning :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@turbojugen Takk så mye! :) Nei den bilen skulle du aldri solgt, et smykke av en bil. Men kostbart å drifte så jeg forstår det godt 

 

@skoglund Denne mannen er ikke ute etter kortest vei til mer HK :D og absolutt ingenting hadde fått meg til å velge bort carbon innsuget, i følge meg er dette en av de mest unike bilene man får kjørt når det er S54 kombinert med innsuget. Det er en opplevelse man må prøve å få med seg, det er et eller annet helt unikt som skjer mellom 7000-8000rpm, hør lyden nederst når 2-gir blir dradd ut. 

 

Grunn nr 2 for at det er uaktuelt er at NA er helt magisk på bane, så kontrollerbart og man får lekt seg mye med gass uten at ting "plutselig" skjer. Tenkte faktisk for meg selv flere ganger på søndag «faen så digg sugemotor er» så jeg velger ikke bort dette nei for mer effekt. 
 

Og en liten påminner 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å vasket 7-serien innvendig i går i påvente av visning, tok meg selv i å glemme for et helt fantastisk fører miljø det er i denne bilen og kvaliteten den har i alle ledd. Vedkommende som kom å kiket på den følte det samme for bilen den ble solgt! Veldig vemodig for å vær ærlig. Men en glede å få selge denne, et bedre objekt å selge skal man lete lenge etter. IMG_2971.thumb.jpeg.fe8a6b1d0bcce67419e0df929c8b5720.jpegIMG_2967.thumb.jpeg.a85ae825ef25c8bd5e3f0e70d2a8b533.jpegIMG_2974.thumb.jpeg.02cd2ee048edc0fa56f29e0d3fe7a61c.jpegIMG_2980.thumb.jpeg.1da36b8bff039de5573aac7c938bc5c5.jpegIMG_2983.thumb.jpeg.c045a11c7d6730d395ff2cd7389fe226.jpegIMG_2986.thumb.jpeg.c85dec4a388b452815eea541d4cce454.jpegIMG_2995.thumb.jpeg.a6a6aa992583921b9fd649d7be5e1d4f.jpeg
 

Planen var å kjøpe meg en fornuftig bil, mitt bruksmønster så er i3 en no brainer. Men hjerte sier noe annet og kunne tenkt meg en 640i, diesel kunne og vært flott men det blir alt for korte distanser for en diesel bil. Har kiket litt på 340i men for noen priser det er, samme med 140i/240i de nærmer jo seg ///M priser snart. Om andre har tipps til noe artig og motorsterk skrik ut! Sikler fælt på denne 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=345621722

 

Ellers er M3’n daily for tiden noen jeg elsker å ha muligheten til. Fikk tatt noen amatør bilder 

IMG_7402.jpeg

IMG_7451.jpeg

IMG_7464.jpeg

IMG_7482.jpeg

IMG_7488.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Snagg30 changed the title to E46 M3 - 750i solgt

Gratulerer med solgt 750, for et vanvittig nydelig interiør i denne. Dette er BMW på sitt aller, aller beste i mitt hode. Det er slik nye 5-serien burde vært inni. Tatt steget videre og uppet gamet fra forrige generasjon 5-serie, og dermed blitt "like bra" som forrige generasjon 7-serie inni. Det er stort sett den tralten den har fulgt oppover. Det er her G30 glimter til, den fremstår som en "mini-7-serie innvendig". 

Støtter absolutt F06! Men er det trekkbil du trenger eller morobil? En M135i med manuell og RWD kan jo komme ned godt i pris. 3-serie generelt er groteske priser på sammenlignet med det over og under. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med salg, selv om det alltids er vemodig å selge godbilen. G11/G12 er en vanvittig flott kreasjon, og for en gangs skyld tror jeg det er gode muligheter for at en utgått 7-serie holder seg litt greit i verdi ref. dagens 7-serie (og 5-serie). Normalt sett stuper jo disse prisene som en stein, men når de nye arvtakerne er svakere tror jeg disse blir å holde seg godt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@papertiger Takk for det! Ellers helt enig i det du nevner her, her var BMW på sitt top of the game :) 
 

Nei jeg trenger jo egentlig ingenting, i3 som sagt hadde gjort unna alt men så innmari kjedelig. Skal ha firma bil som vil fungere som trekk bil så har ikke behov for det lenger nå på privaten, så det blir enda en entusiast bil eller så tar jeg det mest økonomiske å kjøper en i3. Men når jeg ser de her inne poster sin 6-serie så finner jeg meg selv i å være misunnelig, jeg elsker det karosseriet mer en noe annet. 
 

@Saltkjelen det tror jeg du har helt rett i, jeg fikk tilbake det samme for min som det jeg kjøpte den for. Ble og innbytte bil så totalpakken så tjener jeg 30.000-40.000kr på dette :) Det tilhører sjeldenhetene når det kommer til meg å privat biler :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@fupsaker tanken er meget god men planen er å senke utgiftene så den utgår, og jeg hadde nok valgt M6 i stedet for å få trekk på riktig plass. 
 

Fornuften seiret denne gang for første gang hos meg? Kjøpte denne nå for 145.000kr, 2018 i3s med 70.000km på telleren i riktig farge :) 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=295129883

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/29/2024 at 5:15 PM, Snagg30 said:

@fupsaker tanken er meget god men planen er å senke utgiftene så den utgår, og jeg hadde nok valgt M6 i stedet for å få trekk på riktig plass. 
 

Fornuften seiret denne gang for første gang hos meg? Kjøpte denne nå for 145.000kr, 2018 i3s med 70.000km på telleren i riktig farge :) 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=295129883

Kjekt kjøp! Har begynt å snuse på samme type selv, enten 94 eller 120. Hvordan er rekkevidden på 94 i praksis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...