papertiger Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Gratulerer så mye med meget riktig 6-er, med rett motorisering for denne typen bil, og magisk utstyrsnivå! Ungene må jo digge denne, massiv plass baki, skjermer til enhver osv. Hvordan er komfortnivået vs G30 og G11 som du har vært innom? Og kan du heve og senke bilen på luftfjæringen?
mslello Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Endelig BMW igjen! Gratulerer, ser jo lekker ut 🤩
Emilsen Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Gratulerer! Dette må være to fantastiske biler 😁 Det beste fra begge verdener!
Snagg30 Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden (endret) 2 timer siden, Marius2002 skrev: Fantastisk Gratulerer med ultrakul bil! Takk for det Marius! 2 timer siden, awt skrev: Gratulerer. Har siklet på 6GT i flere omganger, men jeg er helt ubrukelig på å bytte bil. 😛 Godt noen andre er flinkere der enn meg. Takk! Du kan trøste deg med du har spart en del kroner meg en meg 😬 2 timer siden, ahj skrev: Gratulerer med flotte biler! Virkelig to verdener med en GT3 og en 6 serie GT Tusen takk! Absolutt i hver sin ende av skalaen ja, men det er helt perfekt. 2 timer siden, Dusy skrev: Ja, her er det bare å gratulere med en flott skute! Spørsmålet er jo når six pencen kommer på? Tusen takk Dusy! 2 timer siden, KireS skrev: Gratulerer så mye! Har sansen for 6 serie GT Takk så mye! En bil som har gått litt under radaren hos meg skal jeg være ærlig, men har et godt første inntrykk. 2 timer siden, Ampera skrev: Gratuler! Når skal du komplettere med M5? Takk! Det burde vell bli snart, jeg kiket på M550i før jeg kjøpte denne men det blir for liten plass. F90 M5 eller Alpina B5/D5 står meget høyt på lista her. Men nå har jeg en følelse av at vi snart ser noe nytt hos deg og det gleder jeg meg til 2 timer siden, Ron Jeremy skrev: G32 er sterkt undervurdert og er vel kanskje den ultimate Continental krysseren? Så ut som et flott eksemplar, så her er det mye å like! Ja det kan man nok trygt si! Vi gledes oss store og små til lang turen vår i sommer, da får den nok skinne godt på sitt bruksområde. 2 timer siden, BrokeBoi skrev: Livet til @Snagg30 er jo som tatt ut av en Hollywood film. Karen fikk litt pepper for å poste Porsche-innlegg her, så kom følgende løsning fra @Eystein Ose: Tok jammen ikke engang to uker før BMWen var på plass, og det var så klart ingen sliten 3'er fra 95 med 300k på km. telleren. Neida, det ble en topspekka G32 i en knall fargekombinasjon. 💪 Gratulerer så mye med ny skute, og velkommen tilbake som sertifisert bimmers.no medlem.😁 Tenker en del her inne har mye å lære av mafiaboss-stuntet til @Snagg30, for her tulla dere med feil kar.🙌 Hahaha, nå flirte jeg høyt! Jeg hadde håpet alle hadde glemt den lille samtalen for det ser ikke bra ut nei. Men takk for det! Er godt å være tilbake 2 timer siden, Saltkjelen skrev: Gratulerer med en sær-kul bil. Dette er moro! Det hadde vært interessant å se hvordan du ser denne opp mot G11en du tidligere hadde, og om dette er en bil som er nærmest 5-serie eller 7-serie opplevelsesmessig. *host*, bilen har ikke bakruteviser, *host*, touch hendler. Tusen takk for det! 100% 7-serie følelse uten tvil, men det har nok med understellet den ble kjøpt med. Basis understellet er som en 5-serie med luft kun bak, men denne har som nevnt begge akslinger og komfort der etter. Og plassen er den hverken 5-serie eller 7-serie da både benplass og bagasjeplass er veldig romslig. Angående touch hendler har jeg allerede tenkt å plage deg med det, men først må du bli frisk! Så får vi ordnet tv kanaler og litt annet ymse over ny året. 1 time siden, sveigis skrev: Ja Snagg gratulerer med Bmw igjen og denne modellen her er fin synes jeg 😊 Og helt enig angående kommentar på stoler . Tusen takk for det! 1 time siden, Orjan skrev: Velkommen tilbake 👍 Og gratulerer så mye med både salg og kjøp. Aldeles nydelig 6-serie du har anskaffet deg. Mange takk 1 time siden, papertiger skrev: Gratulerer så mye med meget riktig 6-er, med rett motorisering for denne typen bil, og magisk utstyrsnivå! Ungene må jo digge denne, massiv plass baki, skjermer til enhver osv. Hvordan er komfortnivået vs G30 og G11 som du har vært innom? Og kan du heve og senke bilen på luftfjæringen? Tusen takk! Ja gleden var stor hos alle 3, minste mann gikk banans i baksetet med tv og knapper for å styre sol skjerming. I dag skal vi handle CD plater for jeg fikk overhode ikke til å caste via tlf. Må undersøke litt videre i dag, en kul detalj er sol skjermingen går ned i døra og er innfelt Det stemmer bilen hever og senker seg utifra kjøre modus 44 minutter siden, mslello skrev: Endelig BMW igjen! Gratulerer, ser jo lekker ut 🤩 Tusen takk! er godt å ha BMW igjen Endret 10 timer siden av Snagg30 Tony Soprano, Ron Jeremy, Saltkjelen og 6 andre reagerte på dette 9
BimmerFan! Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Gratulerer med nydelig bil! Har veldig sansen for 6er GT! 😄
Ingvaldsen Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Nrk kanalene ska vell fungere uten noe forarbeid?
Snagg30 Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden 2 timer siden, Emilsen skrev: Gratulerer! Dette må være to fantastiske biler 😁 Det beste fra begge verdener! Mange takk for det! 1 time siden, BimmerFan! skrev: Gratulerer med nydelig bil! Har veldig sansen for 6er GT! 😄 Mange takk! 11 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Nrk kanalene ska vell fungere uten noe forarbeid? Får ikke opp noe tv funksjon i menyen dessverre..
Snagg30 Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Jeg tenkte jeg skulle få spacet ut hjulene litt samt har jeg lagt inn bestilling på nytt felg sett, det medfulgte et super kjipt 18" hjulsett av det triste slaget. Har fått handlet disse i dag GS selger et par med 2x11mm men ingen hjulmuttere, må man ikke alltid kjøpe lengre? På de andre settene som er større medfølger dette. Jeg skulle gjerne fått senket bilen bitte litt men ser ut til å være vanskelig med luft understellet ————— Nå kommer det litt GT3 prat jeg har lyst å dele til de som finner det interessant, bla forbi resten av innlegget for å hoppe forbi. Som mange vet fikk jeg motorlampe noen få dager etter kjøp og et oljetrykk på 0.3bar, motoren hadde en uvanlig feil hvor ene løfteren hadde knukket av og gjort skade innvendig, dette hadde de ikke sett før og heller ikke en kjent feil. Dette betydde dog splitter ny G6 motor som er siste versjon av denne serien med diamond coating samme man får på schrick kammer til S54, er nok ikke en tilfeldighet at begge disse to motorene med høy turtall sperre har dette. Her var ny motor levert, ved motor bytte på GT3 blir alt byttet. Da snakker vi ledningsnett - coiler - dyser - katalysator - dynamo - ac kompressor ++. Jeg prøvde å fiske etter pris men fikk bare beskjed veiledende pris er på syv sifret 😬 husk PAW! Det er jo ikke mulig å starte GT eierskapet bedre med helt ny motor, i tillegg byttet de svinghjulet pga tegn til slitasje. I mellom tiden fikk lomma boka kjørt seg i alle kanter og fikk gjort bilen litt "min". fikk først lakket opp fram fanger og tettet alle hull og montert magnet fester fra bimmerworld (BMW relatert så her kan dere ikke ta meg på noe!). For å gjør fronten komplett bestilte jeg ny front leppe som var super billig med tanke på hvem man må handle fra, samt ble alle gitter i grill lakkert sort, dette fikk jeg gratis hos porsche center Son. Før: etter: samtidig gikk felgene fra sort til sølv. Før: Etter: Byttet eksos stussene fra sort til sølv. Årets høydepunkt og kanskje den flotteste oppgraderingen jeg har gjort på en bil selv var nye seter fra P1 Design. service hefte som matcher bort med plastikk tanklokk Skinn trukket midtkonsoll (ikke montert) Og skinntrukket deksel til sikring boksene i fotbrønnen til sjåfør og fører, alt OEM. Velour matter med samme sømmer som bilen ellers. Og en liten stemnings rapport snutt 6EE5F0D8-CBA2-4C3D-8C14-926A63AFDAA5.mov Fikk og forespørsel om bilen kunne stille som modell for bildetakning til bolig annonse fra et annet forum medlem på dag nr 2 etter hjemkomst, det var veldig stas! Ny motor har gått allerede 4000km+ og fungerer utmerket, har rukket og vært med på mange flotte turer allerede tross dårlig start sent på sesongen. Neste år bærer det av sted til Sveits igjen med både G32 og GT3 med hele familien, felles ferie 1 uke før gjengen blir sendt på fly hjem og far skal på Europa tur på banekjøring! Nå har bilen fått helt ny ppf etterfulgt av 2 lags coating, pakket bort for vinteren. Ferdig med Porsche nå på lang tid! Blir reise brev etter ferien neste år som er neste på agendaen nå gledes det til å styre med G32’n samt finne en god bil nr 3, jeg har en følelse det blir i3 igjen for jeg vet ikke hva som slår den bilen til lokal bruk. G32 skal få seg litt lakk i løpet av vinteren samt en god runde polering etterfulgt av coating. Mulig noen har innspill til gode retrofits laffe, RNJ, Lars S og 9 andre reagerte på dette 10 2
BrokeBoi Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Det er ingen tvil om at du har overført modifiseringsjaget som BMW entusiaster er kjent for over til Porschen.🙂 Kult å se at det er folk som tør/gidder å gjøre en del på disse bilene, for min oppfatning av de fleste Porsche entusiaster er at de stort sett ikke gjør noen andre modifikasjoner enn bytting av felger og PPF på hele bilen. Snagg30 reagerte på dette 1
Eystein Ose Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Fyfan du eso komplett spiller so druse GT3 launchkontroll i mekkenbokse liffi, BrokeBoi, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 1 3
Marius2002 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 1 minutt siden, Eystein Ose skrev: Fyfan du eso komplett spiller so druse GT3 launchkontroll i mekkenbokse Sunnmørsflex. liffi og Snagg30 reagerte på dette 2
Ingvaldsen Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 4 timer siden, Snagg30 skrev: Får ikke opp noe tv funksjon i menyen dessverre.. Merkelig, kamskje det er ekstrautstyr med tv tuner ? En kamerat spiller nrk i sin facelift f11 som er importbil. @RemyNG har vell noe ettermarkedsløsnings erfaringer med bakseteunderholdning.
Ampera Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 11 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Merkelig, kamskje det er ekstrautstyr med tv tuner ? En kamerat spiller nrk i sin facelift f11 som er importbil. @RemyNG har vell noe ettermarkedsløsnings erfaringer med bakseteunderholdning. Kode i vin Tv tuner = 601 på min F10, og 60A på min F90.
Ampera Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 5 timer siden, Snagg30 skrev: Får ikke opp noe tv funksjon i menyen dessverre.. Kode i vin Tv tuner = 601 på min F10, og 60A på min F90.
Saltkjelen Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 16 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Merkelig, kamskje det er ekstrautstyr med tv tuner ? En kamerat spiller nrk i sin facelift f11 som er importbil. @RemyNG har vell noe ettermarkedsløsnings erfaringer med bakseteunderholdning. Ja, 601 TV tuner er ekstrautstyr og er uavhengig om man har bakseteunderholdning eller ikke. Man får inn NRK om man monterer en DVB-T2 tuner og alle kanaler om man setter inn et aktivt TV kort. Marius2002 og Ingvaldsen reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå