laffe Skrevet Torsdag kl. 20:31 Skrevet Torsdag kl. 20:31 Rått at det ble 6-GT. Har vært drømmebil til meg lenge. Må være en nydelig familiecruiser. Får forøvrig håpe du har bedre lykke med "tilbake til BMW som brukis" enn et annet forum medlem her😅 Og det løftet Porschen fikk med sølvfelger - innertier👍
Snagg30 Skrevet Torsdag kl. 22:16 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 22:16 1 time siden, laffe skrev: Rått at det ble 6-GT. Har vært drømmebil til meg lenge. Må være en nydelig familiecruiser. Får forøvrig håpe du har bedre lykke med "tilbake til BMW som brukis" enn et annet forum medlem her😅 Og det løftet Porschen fikk med sølvfelger - innertier👍 Artig å høre det er flere som liker de! Fruen hadde sin første tur i dag og "det føles ut som 7-seien". Krysser fingrene for et godt bilhold, har allerede fått en ulyd fra selve bremse pedalen, høres ut som man tråkker på en svamp bare at lyden er lav. Jeg har som regel uflaks så vi får se mange takk for det! Utgjør mye å få vekk sorte detaljer. Ingvaldsen, fupsaker, laffe og 1 annen reagerte på dette 4
E.C. Skrevet i går, 12:29 Skrevet i går, 12:29 Synd Alpinaen ikke ble lengre, men flott å se at du fikk inn riktig bilmerke med riktig interiørfarge inn igjen sveigis reagerte på dette 1
Snagg30 Skrevet i går, 14:41 Forfatter Skrevet i går, 14:41 (endret) 2 timer siden, E.C. skrev: Synd Alpinaen ikke ble lengre, men flott å se at du fikk inn riktig bilmerke med riktig interiørfarge inn igjen Må si meg enig der, styre følelsen i den bilen var virkelig på øverste hylle. Meget imponerende! Godt å være tilbake til noe kjent og må si jeg har savnet iDrive og hvordan BMW har satt opp ting. Å styre alt med iDrive hjulet gjør ting så mye enklere og skjermen er fett fri ————— Jeg synes bilen kjører som en 7-serie men har føltes litt mer følsom for ujevnheter, men jeg oppdaget i dag bilen har runflat dekk som jeg mistenker går litt utover komfort, har ikke hatt dette før men lest nok negativt om det. Disse blir byttet ut til sommeren og da tror jeg det skal være ganske identisk til 7-serie Hadde en lang tlf samtale med første eier (han var gira på å ringe) en eldre herre fra Oslo som hentet den ut ny og hadde den frem til 2024 hvor salgssjefen på BMW Førde kjøpte den. Veldig ryddig historikk og et deilig servicehefte, forrige eier byttet og alle skiver og klosser før jeg overtok. har utforsket litt videre på baksete underholdning i dag med gode resultater, handlet denne inn denne i formiddag. Gir maks effekt på 150watt Xboxa krever kun 70watt og koblet seg på automatisk uten noe styr kan og velge film på ene skjermen og gaming andre. Hdmi adapter til iPhone var enda enklere, plug’n play så hadde skjermene alle tenkelige apper Fått tatt en grundig vask og sjekket lakken i dag, ser ut til at alle kanalskjørt og nedre del av dørene er nylig lakkert for disse hadde mye hydrofobisk effekt og var dønn strøkne, føler for første gang jeg har litt flaks med en bil hvor tidligere eiere faktisk har gjort vedlikehold og utbedringer. Bakfanger var og i meget god stand Klar for en tur til grindvikas gnikkebu for påfyll av vaskemiddel Fikk omsider installert vaskeren tidligere i år og hadde jeg hatt grom garasje hjemme hadde jeg definitivt investert i en slik vasker, alt er oppe i høyden også kjøpte jeg en 20m slange trommel. Gir et meget høyt trykk og stor vann mengde så det tar ikke lange tiden lenger å spyle av skum / såpe. Endret i går, 14:58 av Snagg30 Ampera, KireS, ahj og 15 andre reagerte på dette 18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå