Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med 💰NOK💰 en ny bil, og FOR en bil!👌 Ekstra kult at du kjøpte helt samme farge som den forrige, nå tror naboene at du sikkert bare har montert RS kit på den forrige bilen.😅

Regner med at du bytter til GT2 RS innen 15. juli?

Skrevet

Gratulerer så mye med ny rå bil! En kollega har også kjøpt seg en slik. Likte bedre de hvite kontrastsømmene på denne i forhold til de rød på den forrige, bare synd du må til med nok en felglakkering 😂 

Gikk visst troll i mine ord gitt denne gangen også, men helt enig, du får brukt bilene mer enn de fleste på tiden du eier de, det skal være visst. Utrolig kjekt at terskelen er så lav på å legge ut på utenlandsturer med bil på slep, og kjøring. 

Sikler stadig på GTen din uten suffiks, det er nær perfekt familiebil for oss som ikke vil ha SUV. Mer bil for pengene enn G31 med samme motor? Opp til diskusjon. 

Skrevet

Ja, Simon. Det er ingen tvil om at Hallgeir Kvadsheim vrir seg i søvne når han ser livsstilen din. Men, det er jo bare å gratulere igjen, dette har du virkelig fortjent! 💪🏽

Skrevet

Først gratulerer med råfet bil igjen 😊

Det å ta disse turene  som du gjør er jo en drøm får mange og fy søren og gøy det må være for sønnen din 😊.

Igjen lykke til med flott bil og fortsett med reisebrev for du skal nok på tur med den nye og regner jeg med 

Skrevet

Gratulerer med noen av det absolutt råeste Porsche har produsert!

Og takk for at du deler fra turene dine. Mye god inspirasjon å hente! 

Skrevet (endret)
9 timer siden, laffe skrev:

Herlig reisebrev og oppdateringer, og gratulere med ny bil :) Rusla rundt i Lærdal i går og titta på forskjellige Porscher da det var et Porsche-arrangement her, og må si det er en herlig aura rundt de bilene og lyden fra boxeren. Skjønner godt at folk blir hekta selv om jeg fortsatt tror veienerundt her er mer morro på to hjul :) 

Den B5`en du tok bilde av var forøvrig drømmespec i mine øyne, grønn utvending, med lyst interiør og de røde alpina listene er bare nydelig.

Tusen takk! :) Vi skulle egentlig til Lærdal hele gjengen men det ble vanskelig å få til, angrer fælt nå i ettertid jeg ikke reiste. Var tidlig ute å kjøpte billett men tiden strakk ikke til, såg ut til et meget vellykket arrangement tross dårlig vær 

Alpinaen var aldeles nydelig, spotter disse ganske ofte på Europa tur.

8 timer siden, mslello skrev:

For ett liv du lever!🙌🙌 Gratulere med rå redksap, blir iallfall brukt hos deg 😎

Ja jeg har ikke mye å klage over, bare å nyte og kose seg så langt det lar seg gjøre :D 

6 timer siden, BrokeBoi skrev:

Gratulerer med 💰NOK💰 en ny bil, og FOR en bil!👌 Ekstra kult at du kjøpte helt samme farge som den forrige, nå tror naboene at du sikkert bare har montert RS kit på den forrige bilen.😅

Regner med at du bytter til GT2 RS innen 15. juli?

Tusen takk! Hadde aldri trodd forskjellen opp fra GT3 skulle være så stor men det er en helt annen bil. Med alle detaljene på bilen så har den en helt spesiell tilstedeværelse, hvit klær denne svært godt med alle de sorte detaljene synes jeg. 

Tror jeg har peaket greit nå sann egentlig innenfor Porsche, GT2 blir det aldri da jeg ikke har noe interesse av turbo bil og hvert fall ikke til 5 million hvor man må spare km stand. Sikler egentlig kun etter Ferrari med V12 og neste dumskap blir noe slikt :) 

4 timer siden, papertiger skrev:

Gratulerer så mye med ny rå bil! En kollega har også kjøpt seg en slik. Likte bedre de hvite kontrastsømmene på denne i forhold til de rød på den forrige, bare synd du må til med nok en felglakkering 😂 

Gikk visst troll i mine ord gitt denne gangen også, men helt enig, du får brukt bilene mer enn de fleste på tiden du eier de, det skal være visst. Utrolig kjekt at terskelen er så lav på å legge ut på utenlandsturer med bil på slep, og kjøring. 

Sikler stadig på GTen din uten suffiks, det er nær perfekt familiebil for oss som ikke vil ha SUV. Mer bil for pengene enn G31 med samme motor? Opp til diskusjon. 

Mange takk for det! Er helt enig med deg, sort skinn med hvite sømmer er helt perfekt. Samt har den hvit sport chrono klokke og hvit bakgrunn på cluster, små detaljer som gjør mye. Jeg har allerede bestilt time hos felg teknikk for lakkering 😂 jeg og @Eystein Ose skal på Rudskogen neste helg og da setter jeg igjen bilen hos de for lakkering. 

Hahaha var bare for å fyre litt, jeg har tidligere eid noen biler jeg knapt fikk brukt selv og alpinaen var en av de. Men er lenge siden jeg har kjøpt meg bil nå og ikke virkelig brukt den, jeg har lagt bak meg 39.000km på mine to 911’er så langt, så får vi se hva det blir med RS’n :) Blitt godt kjent med å reise på tur så føler ikke det er så mye "stress" å gjør det, samt er jeg nå 100% selvstendige næringsdrivende så ingen å forholde meg til heller. 

G32 er vi super fornøyd med, G31 er en mye tøffere bil men den har ikke luft på alle hjørner. 6-serien er uten tvil på topp hos BMW når det kommer til kjøre komfort.

3 timer siden, Dusy skrev:

Ja, Simon. Det er ingen tvil om at Hallgeir Kvadsheim vrir seg i søvne når han ser livsstilen din. Men, det er jo bare å gratulere igjen, dette har du virkelig fortjent! 💪🏽

Takk igjen dusy :D alltid kjekt å dele nyheter med deg, du er definisjon på en god kompis som alltid støtter. 

2 timer siden, sveigis skrev:

Først gratulerer med råfet bil igjen 😊

Det å ta disse turene  som du gjør er jo en drøm får mange og fy søren og gøy det må være for sønnen din 😊.

Igjen lykke til med flott bil og fortsett med reisebrev for du skal nok på tur med den nye og regner jeg med 

Tusen takk Jan! :) synes selv det er svært kjekt å ha en ungdom i hus som har tålmodighet og ikke minst lyst å bli med på turene mine. Tror ikke han klager over å ha fått 2 ekstra ferie uker heller, gir en god følelse og kunne gi ungene slike ting. 

Det er bare noen få uker til neste tur, da er det Sveits og Italia som står for tur med familien. Etter det så reiser jeg og min far til Østerrike og Frankrike med RS’n :D 

2 timer siden, ///M-ini95 skrev:

Utrolige opplevelser uten tvil, og desto morsommere at ungene får ta del i det :)

Helt enig! :) 

1 time siden, Lars89 skrev:

Gratulerer med noen av det absolutt råeste Porsche har produsert!

Og takk for at du deler fra turene dine. Mye god inspirasjon å hente! 

Tusen takk Lars! Vi snakkes jo til helgen :D får herje litt igjen da om du er gira. 

————

Fruen kjøpte jo disse bildene her for et par år siden tror jeg det er, lenge før jeg hadde plan om GT3 og hvert fall ikke RS, nå står her en identisk bil utenfor. IMG_3696.thumb.jpeg.aef2363f2770efc1dcc9e15f8e53e0b7.jpeg

I går fikk jeg forespørsel om jeg ville komme til Molde for en photoshoot og jeg er sann sett ikke vanskelig å be :) noen bilder jeg selv tok, kommer skikkelige når fotografen er ferdig IMG_3716.thumb.jpeg.13b059aa8dcf380f5f578e5b3f039c3e.jpegIMG_3712.thumb.jpeg.db4bdbe924f3e37072e588589c2bb95e.jpegIMG_3706.thumb.jpeg.2f8ed97255dc5aeec715c5fd692f6774.jpeg

Også har jeg fått satt opp time for å valse hjulbuene bak, aldri trodd det var det første jeg skulle utbedre på en RS men her er vi. Først kommende mandag kommer Sundshine tvillingene og skal polere og  coate bilen :) 

Endret av Snagg30
Skrevet

Vel, siden jeg kjenner han andre i GT3 RS du har bilde av over så fikk jeg med på "story" at det var bobletreff i byen. Men visste ikke at han slepte inn en sunnmøring til byen. Ser dere har kjørt til kjente avsidesliggende plasser for å…. parkere sidelengs mot hverandre og knipse bilder?

Forøvrig egentlig skuffet over at du ikke ga lyd, men ved nærmere ettertanke var det kanskje likså greit 🫶

• Snagg30 changed the title to G32 630d - GT3 RS - Zandvoort tur
Skrevet

Gratulerer igjen med en nydelig kjøremaskin! Og det er SÅ godt å se at bilene blir brukt og ikke står og støver ned i en kjeller - well done!

Og ikke minst fortjener du en stor takk for at du deler gleden og opplevelsene med oss 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...