Lars89 Skrevet Juli 27 Forfatter Share Skrevet Juli 27 (endret) Ble en dagstur til E30meet på Motorcenter Norway i dag. Bra vær og godt oppmøte av folk og biler! Best of BMW Mye bra biler utstilt! @KKME30@jonas1///@EspenM3css Var no pokaler man kunne vinne også. Disse to vant mye Og E28 M5 til nylig avdøde @taxibjørn vant 1. Plass for beste originale bil Folk reiser overraskende langt for disse biltreffa. Disse kom helt fra Sverige Det er åpnet opp for andre merker, men det oppfattes fortsatt som et Bmw-treff. Det går litt dekk... Og drivstoff. Heldigvis mer edruelige prisen enn på Rudskogen. Viktig å ha trekkbilen på stell Minst 80% av banebilene kjører drifting på disse treffa. Svært varierende nivå på både biler og ratting. Viktig at folk får prøvd seg i trygge rammer. Påfallende mye dieselbiler Var endel som gikk fort i svingene også. Bare å få blinka ut til siden når disse kommer bak Fikk tatt noen bilder av egen bil også til slutt Endret August 13 av Lars89 ehaugsnes, jonas1///, Ampera og 17 andre reagerte på dette 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 14 Forfatter Share Skrevet August 14 (endret) Var på et spennende garasjebesøk i regi av den lokale Porscheklubben i går. Lokal entreprenør som også kjører Porsche i racing. Først felles kjøring på indre veier Vel fremme Så var det inn på gårdsmuseet. Nede var det div gamle bruksbiler og oppe var det laget rom fra forskjellige epoker. Stilig opplegg! Så var det videre til diverse/anleggsmuseet Vert/eier var skikkelig god på å formidle og kom med artige historier. Den siste garasjen var det ikke lov å ta bilder i, men den holdt høyt nivå... https://www.nrk.no/sorlandet/den-ukjente-porsche-helten-1.16846002 En særdeles flott dag med mye bra folk. Finn.no sjekkes daglig etter den rette Porscha nå. Endret August 14 av Lars89 Lagt til bilder laffe, skoglund, GtiGtr og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet August 14 Share Skrevet August 14 Arti at det var en strøken Ts50x i samlinga🙂 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 14 Forfatter Share Skrevet August 14 Var mye rart som var tatt vare på. De var visst dårlige til å kaste ting i den slekta. Dette er sånn mange med gård/stor plass tenker på å gjøre, men et fåtall gjennomfører. Moro å få møte folk som brenner for det de driver med. Jeg var jo litt outsider pga kjøretøyet, men folk er heldigvis rause. laffe og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 14 Share Skrevet August 14 Utrolig stilig 😀 Jeg har så sansen for ressurs sterke folk som dette som virkelig følger drømmen sin og tør å legge penger i ett slikt opplegg. Særlig når de er rause nok til å åpne opp for andre. Vi trenger mer av dette i Norge 😀 laffe, papertiger og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 14 Share Skrevet August 14 Så vannvittig stilig . Sånt er bare knallgøy . Ikke minst at noen faktisk gjør det . Er desverre mange som samler så ender de opp som skrotnisser Det ene bildet der ,minnet meg voldsomt om stuen til mine besteforeldre i sin tid . Dette var tommel opp ja .☺️ laffe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 15 Share Skrevet August 15 18 timer siden, Lars89 skrev: Var på et spennende garasjebesøk i regi av den lokale Porscheklubben i går. Lokal entreprenør som også kjører Porsche i racing. Først felles kjøring på indre veier Vel fremme Så var det inn på gårdsmuseet. Nede var det div gamle bruksbiler og oppe var det laget rom fra forskjellige epoker. Stilig opplegg! Så var det videre til diverse/anleggsmuseet Vert/eier var skikkelig god på å formidle og kom med artige historier. Den siste garasjen var det ikke lov å ta bilder i, men den holdt høyt nivå... https://www.nrk.no/sorlandet/den-ukjente-porsche-helten-1.16846002 En særdeles flott dag med mye bra folk. Finn.no sjekkes daglig etter den rette Porscha nå. Det var ett imponerende høyt nivå på ett privat museum, gromt!😊 Den rette Porschen ligger på Finn den. Gul og fin😬 Ampera, fupsaker og GtiGtr reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 17 Forfatter Share Skrevet August 17 Skulle gjerne handla GT3, men lommeboka er ikke heeelt enig. Fikk tatt en liten tur til Sokndal i dag på BMWCCN sitt årlige treff. Relativt få som møtte opp, ca 50 utstilt og bare noen få på banen, men absolutt en fin dag som hadde fortjent flere deltagere! Ble familiekjøring i dag pga været og kleine dekk (nye til uka). Litt tilfeldige bilder jonas1///, Skulebollen, StigJ og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet August 30 Share Skrevet August 30 Blir det noe mer hardcore sportsbil type Lotus, Porsche eller lignende, eller beholder du M2en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 30 Share Skrevet August 30 1 time siden, Werther skrev: Blir det noe mer hardcore sportsbil type Lotus, Porsche eller lignende, eller beholder du M2en? Lotus faktisk 😂 Fortjener ikke å bli nevnt i samme setning som Porsche en gang 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 30 Share Skrevet August 30 6 minutes ago, Fredrik 90 said: Lotus faktisk 😂 Fortjener ikke å bli nevnt i samme setning som Porsche en gang 😅 Helt enig. Lotus er mye mer hardcore. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet August 30 Share Skrevet August 30 Akkurat nå, papertiger skrev: Helt enig. Lotus er mye mer hardcore. Nei ikke da, du ødelegger god følelsen jeg har for tiden fupsaker, papertiger og Lars89 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 30 Forfatter Share Skrevet August 30 (endret) Jeg er fryktelig treig i avtrekkeren så det spøker litt for i år da sommersesongen strengt tatt er på hell, men neste sesong skal jeg ha noe annet. Har bare ikke funnet en bil jeg "må ha" innenfor mine rammer. Men det blir nok Porsche pga bra miljø lokalt, arrangerte turer osv. Det har faktisk endel å si det også utover selve bilen. Skulle jeg hatt Lotus måtte det blitt noe ala denne Exigen . Hovedankepunktet mot M2en er jo at den er for soft/komfortabel. Det er definitivt ikke et "problem" her... M2en skal uansett inn til service på Bavaria snart med bytte av olje, diffolje og kupefilter. Ja, jeg er bilmekaniker av yrke, men ting må være på stell i det digitale heftet. Ikke så gal pris heller med ca 7K. Blir også sendt inn til proff polering da jeg ikke gjør dette selv. Måtte ha nye dekk nå da de gamle PS4S var helt ferdige etter ca ett års bruk. Det ble Conti Sportcontact 7 i 255/35-19 og 275/35-19 som er original dimensjon på M3/M4. Passer felgen mye bedre syns jeg. Virker som et bra dekk. Bra grep, men litt mykt ved aktiv kjøring. Bra parkering... Omvei hjem fra jobb i dag. Ca 100km Endret August 30 av Lars89 MortenHaa, Dusy, fupsaker og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå