RF91 Skrevet August 17 Skrevet August 17 (endret) Gratulera med ny E53 😄 Du kan forresten ikkje ha felga frå F15 på E53, so berre selg dei til meg asap 🤓 Endret August 17 av RF91
sveigis Skrevet August 17 Skrevet August 17 Gratulerer med e53 igjen 😅😅 Ja Erlend du skal virkelig ha for innsatsen på disse ,trøsten er jo at det blir noen fine biler og . En e53 tenker jeg mye på faktisk ,men da facelift selvsagt , Blir gøy å se dette .
Saltkjelen Skrevet August 18 Skrevet August 18 Gratulerer ed E53 igjen, Erlend. Elsker de sport-komfort stolene der.
papertiger Skrevet August 18 Skrevet August 18 Gratulerer med enda en E53! Blir spennende å se hva du gjør av denne bilen. Blir det overhaling av fordelingskasse?
ehaugsnes Skrevet August 19 Forfatter Skrevet August 19 På 18.8.2026 den 8.43, papertiger skrev: Gratulerer med enda en E53! Blir spennende å se hva du gjør av denne bilen. Blir det overhaling av fordelingskasse? Jeg fant heldigvis en brukt en i nærområdet. Men beholder den gamle for og åpne og sjekke hvordan den er 😊
ehaugsnes Skrevet August 19 Forfatter Skrevet August 19 Første modifisering gjort😅 275/55/20 R/T hjul. 11% større rulleomkrets enn orginalt. 30mm hevesett er og på tur, så dette kan bli tøft! Budget-overlander prosjekt😃 StigJ, viggo E34, HakonLimseth og 10 andre reagerte på dette 13
GtiGtr Skrevet August 19 Skrevet August 19 Er dekka stjernemerket??? 😛 E.C., mr.pingu, teerex og 1 annen reagerte på dette 2 2
ehaugsnes Skrevet August 20 Forfatter Skrevet August 20 Moro! Satte i sikringa til fordelingskassen igjen med lik rulleomkrets på dekk, og alt fungerer som det skal😂fordelingskasse og girkasse fungerer utmerket så langt *bank i bordet* btw.. kvalifiserer dette til autisme? Nytt tanklokk og en kjapp vask i tanklokk idag😅 Otis, Ampera, Saltkjelen og 6 andre reagerte på dette 9
ehaugsnes Skrevet 12 timer siden Forfatter Skrevet 12 timer siden (endret) Igår ble det endelig en liten luftetur med 7serien😄 Den ble omsider eu godkjent, da det ble funnet slakke i spissingsstag bak på EU. Så jeg kjøpte like godt både spissingsstag og den øvre bærearma på begge sider for og sove bedre. Og enda en firhjulskontroll, er jo bare noen måneder siden sist🙃Den skal nytes noen turer til før den blir vinterlagra. Jeg tør faktisk og påstå at den bilen er helt rustfri, og slik skal det fortsette. Ble en fjelltur igår, og bestemte meg for og ta e65’n dit. Lange grusveier inn i skogen, men var bare og sette EDC’n i comfort og kose seg. På tur hjem igjen var det kjekt med kjøling i stolene og🥵😎 man ser faktisk helt over til Svenskegrensa når det er klart her! Ellers har jeg kjøpt nok en ny bil, årets siste bilhandel. Jeg sverger😬🤥 Kom over en japanimportert 89 e30 325i mtech2. Etter og ha undersøkt litt viste det seg at jeg kjenner han som tok den inn i 2019, og han ga meg grønt lys dersom bilen var like bra i dag som når han tok den inn. Og det var den virkelig! E30 med mtech2 har alltid vært en guttedrøm, og denne får virkelig fram smilet😅 veldig moro bil og kjøre, selv med kun 170hk. Bilen har kun gått 138.000km, og er godkjent med KW V3 coilovers. Det er og bytta til e46 purple tag tannstang, så det er igrunn smakfulle oppgraderinger. jeg kunne tenkt meg litt sugetrim, men vi får se. Vil ikke gjøre noe som ødelegger verdien på bilen iallefall. Så langt har jeg bytta til orginale baklykter, fått av øyelokk, hastelakkert nyrer sølv (har bestilt nye, kun midlertidig), og fått på oransj blinklysglass. Den har orginale hella frontlykter, men jeg vurderer og bytte til orginale lykter her og. Synes fronten blir for mørk med disse. er forresten på utkikk etter 4x100 hjul! Lyst på bbs rs, hartge, futura eller noe kult i monoblock. Så gjerne si fra om noen kommer over noe😊 samme kveld som jeg fikk den hjem! og her med lysere nyrer, uten øyelokk og oransje blinklysglass. Veteranskilt fra lator er på tur i posten og😁 Senka e30 er noe mindre enn en høy e53.. flere bilder kommer, inntil da skal jeg kose meg i de få godværsdagene som er meldt, i e30😎 blir helt 18 år igjen av og kjøre en slik, så jeg har finni gamle spillelister med DJ Mango og Groove Coverage nå! Endret 12 timer siden av ehaugsnes Eystein Ose, eivi91, Bendik Kjellevold og 22 andre reagerte på dette 25
Orjan Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 20 minutter siden, ehaugsnes skrev: Så langt har jeg bytta til orginale baklykter, fått av øyelokk, hastelakkert nyrer sølv (har bestilt nye, kun midlertidig), og fått på oransj blinklysglass. Den har orginale hella frontlykter, men jeg vurderer og bytte til orginale lykter her og. Synes fronten blir for mørk med disse. er forresten på utkikk etter 4x100 hjul! Lyst på bbs rs, hartge, futura eller noe kult i monoblock. Så gjerne si fra om noen kommer over noe😊 ...Veteranskilt fra lator er på tur i posten og😁 Gratulerer så mye med fiiiiin 325! Og jeg blir oppriktig glad over å se "de-modifiseringen" du er godt i gang med. 👍 Og veteransklit må det jo selvfølgelig være på en veteranbil. Når det gjelder felger, så er det jo kult med noe tidsriktig der også; denne bilen med 16" Maxilite (BBS-kopi) ser aldeles perfekt ut. 7" foran og 8" bak er en subtil detalj som gjør mye for utseendet. (Maxilite: Hersteller: BMW 3er E30 ) 16" Alpina-felger produseres nye, men Hartge må du nok lete etter på ebay.de Flere felg-tips finner du her; E30 SEITE Gratulerer igjen. Marius2002, papertiger, E.C. og 1 annen reagerte på dette 4
ehaugsnes Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden 17 minutter siden, Orjan skrev: Gratulerer så mye med fiiiiin 325! Og jeg blir oppriktig glad over å se "de-modifiseringen" du er godt i gang med. 👍 Og veteransklit må det jo selvfølgelig være på en veteranbil. Når det gjelder felger, så er det jo kult med noe tidsriktig der også; denne bilen med 16" Maxilite (BBS-kopi) ser aldeles perfekt ut. 7" foran og 8" bak er en subtil detalj som gjør mye for utseendet. (Maxilite: Hersteller: BMW 3er E30 ) 16" Alpina-felger produseres nye, men Hartge må du nok lete etter på ebay.de Flere felg-tips finner du her; E30 SEITE Gratulerer igjen. Takk for gode tips! Har kika en del på de 16" BBS-kopiene der. De ser veeeldig bra ut. Men er så usikker om jeg vil ha 16 eller 17".. 16,5" hadde vært perfekt på e30😂 føler det er mer innafor med de monoblock-kopiene der enn og kjøpe rs-kopier feks. Men de 17" monoblock alpina hjula og frister litt… får leke meg litt med chatgpt og se Orjan reagerte på dette 1
Snagg30 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Gratulerer så mye! nydelig bil. Ellers fint å se noen har tatt over stafettpinnen på nybilkjøp Marius2002 og sveigis reagerte på dette 2
sveigis Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Gratulerer med fin e30 😊 Denne så jo kjempefin ut ,men de felgene som er ikke de fine ? Synes denne så helt knall ut med disse hjulene jeg men .😊 Stawky reagerte på dette 1
ehaugsnes Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden 14 minutter siden, sveigis skrev: Gratulerer med fin e30 😊 Denne så jo kjempefin ut ,men de felgene som er ikke de fine ? Synes denne så helt knall ut med disse hjulene jeg men .😊 Jo takk, hjula er igrunn fine. Men synes senter er litt for mørke. Der er jo todelte og kan lakkeres. Meen jeg vil ha noe litt mer klassisk, krysseiker 😎 men kan alltids beholde disse for og få et kult stuk på bilen sveigis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå