papertiger Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 3 minutes ago, Snagg30 said: hvor mange bilder fikk du legge inn nå pr innlegg? Måtte du justere ned bildene for å få mere plass? På mine long-term oppdateringer i tråden har jeg lastet opp bilder fra iphone. Da kan du velge inne der du velger bilder å laste opp i redusert størrelse (Original, stor, middels, små), og det står estimert størrelse på totalopplastingen da. Har tatt hakket mindre enn original størrelse, så pleier det å gå. fupsaker, Snagg30 og mr.pingu reagerte på dette 1 2
Fredrik 90 Skrevet 12 timer siden Forfatter Skrevet 12 timer siden På 26.11.2025 den 10.01, Saltkjelen skrev: Reisebrevene dine er klasse, Fredrik! Som vanlig gir dette kløe i reisefoten. Dette må du fortsette med. Mange takk for det Det skal klø litt i reisefoten, du har jo bil til å kjøre nedover med også så det er bare å hive seg rundt 23 timer siden, mr.pingu skrev: Herlig å se bildene fra lenger ned på den tiden av året. Gøy å gjenkjenne steder hvor man har vært selv men det begynner også å klø veldig å kjøre nedover selv igjen for å besøke alle steder du viser hvor jeg ikke ha vært enda Må si meg enig med de ovenfor meg, dine reisebrevene er vel «benchmarken» 😀 Synd med skrapen Håper det ikke påvirket humøret for mye på resten av turen. Takk for hyggelig tilbakemelding, det motiverer Nei skaden var egentlig glemt så fort vi kjørte avgårde, skjedd er skjedd og jeg fikk heldigvis ordnet det slik at jeg slapp og betale for dette. Hadde han rukket å stikke av før jeg så det så kan det være det hadde irritert meg en del mer 9 timer siden, viggo E34 skrev: Nydelig reisebrev som alltid Fredrik 🤩 Takk for det 3 timer siden, laffe skrev: Nydelig reisebrev som alltid ja👍 Minnes det passet på 2770 meter ved Val D'isere selv fra min første Europa-tur med motorsykkel for 20 år siden. På en forgasserstyrt 750ccm var det ikke mye igjen av de opprinnelige 125 hestekreftene på toppen der. Elmotor, innsprøytning og turbo hjelper nok litt mot høydesyken🙂 Mange takk Ja det er bra høyt opp der, var helt komisk hvordan den tynne luften påvirket pusten. Vi gikk jo litt nedover mot de bygningene der, og når vi skulle oppover til parkeringsplassen igjen, knappe 300 meter så merket man det på pusten 2 timer siden, Marius2002 skrev: Rett og slett herlig! Det der er en tur jeg skal legge på minne. Takk for det Bare gjør det, bør være mulig å gjennomføre dette med Tesla også 46 minutter siden, papertiger skrev: Her var det mye snacks! Hvor lang tid var dere på tur, og hvor mange km ble det til slutt? Igjen, utrolig fint og informativt reisebrev, mye gode tips her til fremtidige Europaturer. Vi var på tur fra 17. September til 22. September, så vi klemte inn mye på disse dagene. For min del så kunne vi gjerne ha hatt en dag til Ble vel rundt 4000 km skulle jeg mene, sjekket ikke dette så nøye faktisk fupsaker, paukri og laffe reagerte på dette 3
Fredrik 90 Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden 18 minutter siden, Snagg30 skrev: Ryddig reisebrev som alltid! Flotte bilder har lagt min elsk på dette landet samt mulighetene for å bokstaveligtalt bare "svippe" innom de andre landene i nærområdet. Hadde selv en kjempe tur i sommer og det fristet med en lite reisebrev selv etter å lest dette, fint lese stoff! hvor mange bilder fikk du legge inn nå pr innlegg? Måtte du justere ned bildene for å få mere plass? Mange takk for hyggelig tilbakemelding Ja det er helt fantastisk, jeg også elsker dette da det er som du sier så sentralt. Ja du er også flink til å kjøre på tur med bilene dine, det er jo bare en helt fantastisk måte å reise og oppdage på. Det hadde vært superkult om du laget ett reisebrev. Jeg laster bildene bare rett opp fra iPhone uten å gjøre noen justering, da får jeg lagt ut rundt 30-35 bilder per post. Greit nok, bedre enn for litt siden hvor man ikke fikk lastet opp stort mer enn 15 bilder per post. fupsaker, paukri, Fredrik og 1 annen reagerte på dette 4
Fredrik Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Jeg henger meg på de andre her inne som er imponert over reisebrevet. Det må ha vært en ordentlig roadtrip i ordets rette forstand med temmelig mye kjøring. Flotte bilder og dere må ha vært litt heldig med trafikken. Det kan være en eneste stor kø over disse passene. Jeg kjenner også at jeg får lyst på en roadtrip etter å ha lest i tråden fupsaker og Ron Jeremy reagerte på dette 2
Snagg30 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 3 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Mange takk for hyggelig tilbakemelding Ja det er helt fantastisk, jeg også elsker dette da det er som du sier så sentralt. Ja du er også flink til å kjøre på tur med bilene dine, det er jo bare en helt fantastisk måte å reise og oppdage på. Det hadde vært superkult om du laget ett reisebrev. Jeg laster bildene bare rett opp fra iPhone uten å gjøre noen justering, da får jeg lagt ut rundt 30-35 bilder per post. Greit nok, bedre enn for litt siden hvor man ikke fikk lastet opp stort mer enn 15 bilder per post. Har med god margin blitt min favoritt måte og reise på, friheten er uerstattelig også er det noe eget å kjøre på lang tur i egen bil. Sportsbil eller G05 spiller ikke så stor rolle tror jeg, ekstra morsomt med sportsbil når man kommer til fjellene men alt før så er jo G05 helt perfekt! 30-35 bilder så begynner det å bli bra, når vi reiste på tur så var det ikke mulig å poste noe mengde bilder så jeg la helt i fra meg å skrive noe reisebrev men dette holder i massevis uten for mye krøll. hvordan løser det seg med skaden med tanke på det var i utlandet? Har du snakket med forsikringen din og fått avklaring på at det ordner seg? fupsaker reagerte på dette 1
awt Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Ser ut som en veldig flott tur, som står høyt oppe på listen her. Jeg har derimot vært litt lunken til Alpene grunnet at det blir hakket for langt for en "langhelg", men så ser jeg jo at dere var borte nøyaktig de samme datoene som vi var på ringen i høst, så det er jo absolutt mulig på noen få dager.
paukri Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Beste turen vi har hatt hittil Fredrik, gleder meg til neste tur!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå