Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
40 minutes ago, Stawky said:

Ble litt bedre med skinnrens og massevis med leather milk, men er veldig glattpolert og masse småskader, så blir nok å finne noen lokalt som kan ta det fortløpende 😅

2 hours ago, Saltkjelen said:

Er en i Sandnes som har annonse på Finn på omtrekk av ratt. Hvis du ikke finner, gi en lyd, så skal jeg sjekke hva jeg finner, mener jeg hadde en meldingsutveksling med han for en stund tilbake.

Edit: https://www.finn.no/262791800

Endret av papertiger
Skrevet
2 timer siden, papertiger skrev:

Er en i Sandnes som har annonse på Finn på omtrekk av ratt. Hvis du ikke finner, gi en lyd, så skal jeg sjekke hva jeg finner, mener jeg hadde en meldingsutveksling med han for en stund tilbake.

Edit: https://www.finn.no/262791800

Takk 😁 skal sjekkes ut!

43 minutter siden, RF91 skrev:

Mykje styr å montera den SAT-spaken? Ha ein lignande eg vil montera i E70'en ettekvart 🙂

Selve spaken var gjort på 30 min, plug and play på E60 LCI hverfall. Så satser jeg på st jeg finner ut av kodinga 😅

Skrevet
På 28.7.2026 den 19.30, Stawky skrev:

Ble også en minimod da jeg bypasset solonoiden til eksos ventilen sånn at jeg har bittelitt lyd under 3000rpm også, men tok ikke noe bilder av det siden det tok 2 min 😅

Bilde er kanskje ikke så spennende, men lydklipp hadde vært meget spennende!😗

Skrevet
10 timer siden, Bækkmann skrev:

Bilde er kanskje ikke så spennende, men lydklipp hadde vært meget spennende!😗

Et bilde i litt sollys som viser fargen bedre, viser jo også alle skavankene men det tenker vi ikke på😆
2026-07-3120_57_29.thumb.jpg.b1298f2c3fb226c6a513f0d7028cc685.jpg

Også et lydklipp som ønsket, selv om jeg har hatt en 550 før så husker jeg ikke at det var såpass med lyd orginalt, så er spent på se under neste uke om eksosen er helt orginal.

Skrevet
42 minutter siden, Ron Jeremy skrev:

Meget frisk og fin eksos lyd, ikke for mye, ikke for lite.

Perfekt balanse egentlig.

👍🏻

Bittelitt rolig enda syns jeg 😅 Rart nok så virker det som det er mindre lyd under last enn det er når den bare står i ro i fri.
Har hatt Eisenmann på 2stk E46 330 og en E38 750 til nå og det har vært utmerket. Fant en mystisk god deal på det til denne i går også så er spent på å se om ordren går gjennom eller om de har feil pris der jeg bestillte 😇

1 minutt siden, RF91 skrev:

Virka heilt kurrant den eksosen 🙂 Men om du vil på youtube so må du bestilla rakrøyr frå Valvetronic sånn at du får 130 decibel på tomgang. Ungdommen elska da 🤠

Er blitt for gammal te sånt nå 🤪🤪 Forrige 550 jeg hadde i 2018 fjerna vi kun bakre lyddemper og det var volum hvor jeg lurte på hvor lenge det skulle gå før naboene sa noe 🤣

Skrevet

Ganske sprek bil til å være ganske tung selv om 1800kg ikke er så galt nå til dags :P Litt latere enn kompressor 330en jeg kom fra, men ikke mye.
Tørst er den da, men det er nå og forvente med litt størrele NA V8er 😅
Var vell sett på som endel svakheter når den kom, men de fleste er jo egentlig løst og sammenlignet med n63 og etter det så er det jo en drøm :P 
Ventiltettningene er vell værstingen, så var veldig påpasselig at det ikke var noe røyk fra eksosen, og hadde bestillt Forte Seal Conditioner før jeg henta bilen og har også fått anbefalt å bytte fra 105c termostaten til 90c, kan jo også være at de er byttet på denne bilen men er ikke alt jeg har klart å finne utav i de japanske papirene enda 😅

Kjølerøret i V'en ser ikke ut som en forferdelig jobb med AGA tools sin løsning så det skremmer meg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...