Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Gabz skrev:

Hver sin smak selvsagt, er din bil og du som skal være fornøyd med den :) Men jeg personlig synes det ødelegger helhetsinntrykket til en ellers sofistikert bilmodell og reduserer den mer til en 18-årings førstegangsbil med eBay-styling. 

Helt enig med deg når det gjelder det sofistikerte med det. På en annen side så tenker jeg at det er greit å ha litt barnslige aspekter ved bilens sider. Litt små-crazy kan man si. Hadde Lamborghini laget biler som så classy ut, så tror jeg ikke de ville slått like godt an? :P ikke godt å si fordi vi kommer forsåvidt aldri til å finne det ut (håper jeg :D)...

jeg lever enda i den ønskedrømmen som guttunge om å ha bilen som er på plakaten på rommet en sånn litt sprø Ferrari F40.

Også er det jo verdt å nevne at jeg bare er 22 år gammel! 😂😂😂 (ikke tørr bak øra enda!).....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Lifeasiknowit_bmw jeg synes ikke det er ille da BMW faktisk tilbyr dette som utstyr. Jeg byttet mine gule halogen med slike på min gamle E91. Likevel ble jeg enda mer fornøyd når jeg etter kort tid byttet de ut enda en gang men da med hvit LED. Hvite LED-lys lyser mer opp enn begge de to andre alternativene og i tillegg matcher de lysene under dørhåndtaket(om du har lyspakke), hvitt på hvitt. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marius2002 skrev:

@Lifeasiknowit_bmw jeg synes ikke det er ille da BMW faktisk tilbyr dette som utstyr. Jeg byttet mine gule halogen med slike på min gamle E91. Likevel ble jeg enda mer fornøyd når jeg etter kort tid byttet de ut enda en gang men da med hvit LED. Hvite LED-lys lyser mer opp enn begge de to andre alternativene og i tillegg matcher de lysene under dørhåndtaket(om du har lyspakke), hvitt på hvitt. :)

 

Vurderte LED, men har som sagt M Performance styling :P tenkte derfor å kjøre full pakke. Mangler egentlig bare decal-klistremerket og spoiler bak. 

Men tror jeg dropper klistremerket. Sideskjørtene er såpass stilige at jeg føler ikke det trengs. I alle fall ikke til 1600,- per side 😆

jeg har lyspakke! Synes M projector passer bra med innstegslistene. Eneste er at de ikke har lys. Vurdert en stund å bytte de og.

jeg tenker som deg. Det bmw tilbyr er en del av BMW’s verden. Tenker i alle fall at F30’en kler dette bra :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, fxslin skrev:

Fikk noen rare kommentarer og ble tatt bilder når jeg kjøpte årets tre. Skjønner ikke hvorfor?

 

Haha, ikke så vanskelig å forstå :D 

Ikke er det plass inne i bilen og du har ikke hengerfeste. Så da blir det transport ala "Hjelp det er juleferie"

46C0BB6800000578-5122661-image-a-82_1511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gorg skrev:

Haha, ikke så vanskelig å forstå :D 

Ikke er det plass inne i bilen og du har ikke hengerfeste. Så da blir det transport ala "Hjelp det er juleferie"

46C0BB6800000578-5122661-image-a-82_1511

Hehe, jeg droppa i det minste stubben og røttene :-) 

Skal sies så har jeg både bil med hengerfeste og henger, men hvorfor gjøre det enkelt:-)  Må også bevise et poeng ovenfor omverden at Z3'en er en allsidig bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, fxslin skrev:

Hehe, jeg droppa i det minste stubben og røttene :-) 

Skal sies så har jeg både bil med hengerfeste og henger, men hvorfor gjøre det enkelt:-)  Må også bevise et poeng ovenfor omverden at Z3'en er en allsidig bil!

Haha 😃 

Klart, må gjøre det om man kan! Var heldigvis ikke bare 2.5m+ trær der 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...