Fredrik 90 Skrevet September 4, 2023 Share Skrevet September 4, 2023 På akkurat den veistrekka der i Bamble kjører alle fort. Der kan du risikere å ligge i 130 km/t også kommer ei småbarnsmor i Outlander med takboks susende forbi 😂 Samme med E18 mellom Tvedestrand og Arendal…ikke uvanlig at trafikkflyten går i 140+. Folk er lei av motorveier som holder Autobahn standard kun skal ha 110 sone… HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 4, 2023 Share Skrevet September 4, 2023 On 8/11/2023 at 8:43 AM, Ampera said: en XM mindre. Somebody Has Already Trashed Their BMW XM, Does It Look Better Or Worse? | Carscoops Møtte en helsvart XM på vei til Haugesund i går. Den tok seg ikke bedre ut i live og i fart enn på bilder og stillestående live (så den på Autopia). Ved en rask kikk i sidespeilet fikk jeg såpass med meg av hekken og «stancen» til bilen med hjulene bak at det var til å gremmes av. Det er ingenting der som minner noe om M-bil. Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet September 5, 2023 Share Skrevet September 5, 2023 (endret) Da er de 2 første BMW i 5 M60 xDrive registrert på norske skilt. EH 265XX BMW i5 M60 xDrive Grå EH 265XX BMW i5 M60 xDrive Blå Endret September 5, 2023 av Ampera mslello og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 5, 2023 Share Skrevet September 5, 2023 Det var tidlig, trodde ikke denne kom på veien før til våren 👍 Far til en kompis henta ut sin nye G30 520d firmabil for noen få uker siden…. Må ha vært en av de siste G30 de leverte det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet September 6, 2023 Share Skrevet September 6, 2023 Følgende BMW i 5 er registrert EH 26522 BMW I5 EDRIVE40 EH 26523 BMW I5 M60 XDRIVE EH 26524 BMW I5 M60 XDRIVE fupsaker og mossing 92 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 13, 2023 Share Skrevet September 13, 2023 https://www.dt.no/to-biler-involvert-i-trafikkulykke-n-kjores-til-legevakt/s/5-57-2230099 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 16, 2023 Share Skrevet September 16, 2023 https://www.vg.no/nyheter/i/LlO63P/i-sorg-etter-doedsulykke-en-trist-dag-for-floroe Ser utvilsomt ut som en ix3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 16, 2023 Share Skrevet September 16, 2023 Ja, men det var bilen de to som overlevde satt i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 16, 2023 Share Skrevet September 16, 2023 Trodde ikke elbiler kunne ta fyr ved en ulykke jeg? Jeg ser den har fått seg en god smell, men ikke så ille at noe tilsier at den skulle tatt fyr? HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 16, 2023 Share Skrevet September 16, 2023 18 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Trodde ikke elbiler kunne ta fyr ved en ulykke jeg? Jeg ser den har fått seg en god smell, men ikke så ille at noe tilsier at den skulle tatt fyr? Var ikke iX3 som tok fyr, det var bilen de tre omkomne satt i som gjorde det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 16, 2023 Share Skrevet September 16, 2023 14 minutter siden, Daniel. skrev: Var ikke iX3 som tok fyr, det var bilen de tre omkomne satt i som gjorde det. Hvordan kan X3en helt tydelig være utbrent da? Ser på på bildet i artikkelen at den har brent, og den andre bilen som tok fyr er jo ikke i nærheten etter hva jeg kan se ut av bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 16, 2023 Share Skrevet September 16, 2023 (endret) 5 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Hvordan kan X3en helt tydelig være utbrent da? Ser på på bildet i artikkelen at den har brent, og den andre bilen som tok fyr er jo ikke i nærheten etter hva jeg kan se ut av bildet. Etter bilder fra andre artikler å dømme, så er vel den utbrente bilen fjernet i og med at det var tre omkomne mennesker i den? 🤷♂️ Å si at iX3n er utbrent er vel å ta litt i. Den har betydelige brannskader i fronten, men ellers er den "hel." Endret September 16, 2023 av Daniel. Saltkjelen og ahj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet September 16, 2023 Share Skrevet September 16, 2023 26 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Hvordan kan X3en helt tydelig være utbrent da? Ser på på bildet i artikkelen at den har brent, og den andre bilen som tok fyr er jo ikke i nærheten etter hva jeg kan se ut av bildet. Enig med Fredrik her, X3en har store brannskader i frontpartiet. Dette skal vel ikke hende med nye biler idag? 😐 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lysken Skrevet September 17, 2023 Share Skrevet September 17, 2023 Kan skyldes varmeutvikling fra den andre bilen, av bildet over ser det ut som den sto ganske nær da den brant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet September 17, 2023 Share Skrevet September 17, 2023 https://www.tv2.no/broom/klaget-pa-sju-ar-gammel-bruktbil-men-kom-ingen-vei/15697266/ Ja, det er vel lov å prøve seg, men visse grenser må det vel finnes. Må si at det gleder meg litt å se at kjøper ikke vinner frem med alt. Men det var litt av en behandlingstid da… "Ventetiden for å få en klagesak behandlet i Forbrukerklageutvalget er for tiden ca. 2 år." E.C., Marius2002 og ///M-ini95 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå