StigJ Skrevet September 10, 2022 Share Skrevet September 10, 2022 Nostalgi på fire hjul. Orjan, Weltzin, uglefossen og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 11, 2022 Share Skrevet September 11, 2022 fupsaker, Orjan, Weltzin og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 11, 2022 Share Skrevet September 11, 2022 Det begynner å bli bra oppmøte på det Cars and Coffe på Hisøya 😀 Jeg bor kun ett solid steinkast unna, men var jeg der?…nei….angrer jeg når jeg ser oppmøtet? Ja!. Svinger bortenom med Alpinaen neste gang 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 24, 2022 Share Skrevet September 24, 2022 640i GT, ikke mange av disse rundt om Hallgrim86, Tony Soprano, mslello og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 27, 2022 Share Skrevet September 27, 2022 Støtte på en M4 CSL i dag, G82. Men får dessverre ikke lov å dele bilder av den. Skal gå i Østlandsområdet fikk jeg vite. Frozen Brooklyn Grey. Samme som Autotop_NL har testet på Youtube og som tilhører @bmw_m_collector på IG. Den var langt grommere på ekte enn man får inntrykk av på bilde. Så beklager at det bare blir tekst. Ron Jeremy, Marius2002 og mossing 92 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 27, 2022 Share Skrevet September 27, 2022 17 minutter siden, fupsaker skrev: Støtte på en M4 CSL i dag, G82. Men får dessverre ikke lov å dele bilder av den. Det var sært at du ikke fikk lov til det. Hvis det skal være så hemmelig så ville jeg kanskje valgt noe mer diskret... Har lite sansen (og respekt) for sånne kjipe folk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 27, 2022 Share Skrevet September 27, 2022 5 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Det var sært at du ikke fikk lov til det. Hvis det skal være så hemmelig så ville jeg kanskje valgt noe mer diskret... Har lite sansen (og respekt) for sånne kjipe folk.. Det skal sies at jeg møtte selger på Sulland og fikk melding av vedkommende senere at eier hadde sagt han/hun ikke ønsket at bilder skulle bli delt av den. Og jeg er enig, den vil jo skape stor ståhei uansett hvor den reiser. Ron Jeremy og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 27, 2022 Share Skrevet September 27, 2022 2 timer siden, fupsaker skrev: Det skal sies at jeg møtte selger på Sulland og fikk melding av vedkommende senere at eier hadde sagt han/hun ikke ønsket at bilder skulle bli delt av den. Og jeg er enig, den vil jo skape stor ståhei uansett hvor den reiser. Jeg føler at når folk er sånn så er de ikke "ordentlig" entusiaster, da ville man jo "delt" denne bilgleden med flest mulig og satt pris på andre sin entusiasme rundt bilen. Den skal vel gjerne inn i mørk garasje denne nå da slik at den kan stå der å stige i verdi (ja jeg vet at jeg nå kun antar ting uten å vite noe som helst om årsaken til hemmelighetskremmeriet" 😅 Det kommer en M4 CSL til Arendal også, en av svært få som BMW Norge fikk tildelt. Han er iallfall en entusiast som bruker bilen, han kjører G82 M4 fra før 😀 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 27, 2022 Share Skrevet September 27, 2022 Sto en m4 csl hos Bavaria Ålesund igår også i samme frozen fargen. Syns dog nye m4 har noe feil ved bakpartiet.. Vet om en i Tromsø også, så blir tydeligvis ikke noe spesiell bil😅 Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 27, 2022 Share Skrevet September 27, 2022 54 minutter siden, Skulebollen skrev: Sto en m4 csl hos Bavaria Ålesund igår også i samme frozen fargen. Syns dog nye m4 har noe feil ved bakpartiet.. Vet om en i Tromsø også, så blir tydeligvis ikke noe spesiell bil😅 Det er fortsatt bare 1000 produsert, så litt spesiell blir den jo. Og det er artige ting de har gjort for å lette vekten. Ron Jeremy og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet September 27, 2022 Share Skrevet September 27, 2022 På tur med Norsk Sportsvogn klubb, Østfold rundt, sist lørdag. Lars89, Marius2002, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet September 27, 2022 Share Skrevet September 27, 2022 På 11.9.2022 den 20.06, Lars89 skrev: Denne er til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 27, 2022 Share Skrevet September 27, 2022 1 time siden, tambur4 skrev: På tur med Norsk Sportsvogn klubb, Østfold rundt, sist lørdag. Hvor går Østfold rundt? De veiene er jeg særdeles interessert i å oppsøke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 29, 2022 Share Skrevet September 29, 2022 Audi RS5 i den sjeldne "Douchebag Edition". En del av standardutstyret er retten til å parkere på handikap plass uten handikap bevis 👎 Gjerningspersonen, en hvit mann i 30 årene ble sett forlate åstedet iført orange Ralph Lauren boblevest, raske briller, Apple AirPods og mørkt hår lagt bakover i sleik #stereotype StigJ, mathiseeen, Hallgrim86 og 8 andre reagerte på dette 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet September 29, 2022 Share Skrevet September 29, 2022 Litt av hvert, noen er kjappe, noen er trege, noen er nye, andre er gamle. sandersander, fupsaker, Lars89 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå