Haug530D Skrevet Februar 18 Share Skrevet Februar 18 2 identiske BMW i4 M50 med samme farge og begge fra 2022 samt nesten identisk skiltnummer, hva er oddsen? 😀 Ikke mitt bilde, men eier av ene bilen har selv delt på en Fb gruppe. Marius2002, N.E.W. og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 19 Share Skrevet Mars 19 Kom over intet mindre enn en Alpina XB7 LCI langt inne på en skogsvei. Hva gjør pengesterke Sveitsere på hyttetur på Sørlandet i Mars liksom? fupsaker, sveigis, Saltkjelen og 12 andre reagerte på dette 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 19 Share Skrevet Mars 19 Model X med henger og kledelig skilt🥰 fupsaker og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 19 Share Skrevet Mars 19 1 time siden, Markus E30 skrev: Model X med henger og kledelig skilt🥰 Han her har tilsvaret… Marius2002, fupsaker, Saltkjelen og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 19 Share Skrevet Mars 19 (endret) @Fredrik 90Sett😂 Endret Mars 19 av Markus E30 Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Mars 29 Share Skrevet Mars 29 Må nesten fortelle dette her, i fjor en gang tok jeg igjen en original E38 på Ring 3 i Oslo, og nysgjerrig som jeg er måtte jeg forbi for å se hvem som kjørte. Bak rattet satt det en eldre mann som like gjerne kunne vært hentet ut av en Derrick episode på 90 tallet. Bilen tok av og borte ble den, men denne uka tok jeg den igjen og nå memorerte jeg skiltet. Som jeg tenkte var dette en kar som hadde eid bilen en stund, nærmere sagt fra juni 2001, bilen en 99 mod 740IA var bruktimportert i 2000 og hadde i februar 2023 rullet respektable 326000 km, eieren har selv klokket inn 88 år, så bilinteresse har beviselig ingen aldersgrense. Blir oppriktig glad når jeg ser folk kose seg på den måten 😃👌 mossing 92, Marius2002, uglefossen og 14 andre reagerte på dette 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet April 17 Share Skrevet April 17 Spottet denne på vei til butikken, og var litt nysgjerrig på hvem som potensielt eide denne. Så overaskende pen ut Eieren var godt inn i pensjonsalderen for å si det mildt, og når man søker opp bilen er det enda morsommere å se at den har stått på samme eier i 20+ år! Morsomt å se hvor kompakt en E34 faktisk er sammenlignet med en nyere 5 serie BrokeBoi, AlexHD, mslello og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet April 17 Share Skrevet April 17 I godt selskap med en RS6 og en 997 GT3 RS. Samt et kvinnfolk i Nissan Quashqai som så seg nødt til å parkere ved siden av meg akkurat når jeg skulle ta bildet, på tross av at vi sto milevis unna inngangsdøra på en nesten tom parkeringsplass 😒 sveigis, Larssoyl, Markus E30 og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet April 17 Share Skrevet April 17 Parkerer alltid lengst unna på nordsiden når jeg er innom der. Sjeldent folk bruker den siden av parkeringa 🫢 Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet April 18 Share Skrevet April 18 Måtte stoppe og beskue denne nydelige E61en som sto parkert her i Portimao i Portugal. Utrolig hvor pene disse er i original og tilnærmet strøken tilstand KireS, papertiger, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet April 18 Share Skrevet April 18 Såvidt jeg spottet min egen, så knøtt som den er jfr dagens biler. Spottet en annen Z3C i dag, på vei til jobb Og en nydelig "backdate" 911 Ampera, Werther, Peak og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet April 21 Share Skrevet April 21 Nok en pen E61 spottet her i 🇵🇹 Kan banne på at jeg ser fram tll å hente ut M3en ut av vinterdvale, men etterlengtet ferie først. Enn så lenge lever jeg gjennom @Snagg30sine snapper og hans herlige lydbilde på sin M3 på Rudskogen HenrikSolberg, Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet April 21 Share Skrevet April 21 38 minutter siden, Dusy skrev: Nok en pen E61 spottet her i 🇵🇹 Kan banne på at jeg ser fram tll å hente ut M3en ut av vinterdvale, men etterlengtet ferie først. Enn så lenge lever jeg gjennom @Snagg30sine snapper og hans herlige lydbilde på sin M3 på Rudskogen Kjekkeste dagen noen sinne på banekjøring, jeg har kjørt i fra så mye rått! og knapt blitt forbi kjørt. Bare å glede seg til 18-19 mai da er det dobbel kjøring, forventer du kommer innom. Orjan, Lars89, mathiseeen og 5 andre reagerte på dette 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet April 21 Share Skrevet April 21 På 19.3.2024 den 10.30, Fredrik 90 skrev: Kom over intet mindre enn en Alpina XB7 LCI langt inne på en skogsvei. Hva gjør pengesterke Sveitsere på hyttetur på Sørlandet i Mars liksom? mulig det er en nordmann som er lei norsk skatt Fredrik 90, Larssoyl, Reset og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet April 25 Share Skrevet April 25 2 stk Z3C Weltzin, Orjan, Dusy og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå