Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

16 timer siden, Lifeasiknowit_bmw skrev:

Ikke bilde av bilen min... men en gledelig ting jeg fant ut mens jeg sjekket litt rundt på konfiguratoren. 

Multifunskjonelt Instrument Display for BMW F30 har nå ankommet konfiguratoren!! 

IMG_6090.PNG

Det har vel vært tilgjengelig en stund, men i følge BMW selv måtte man vente til juli, tidligst, for at det gikk. Dessverre fikk jeg ikke det med på min bil, men jeg tror jeg overlever uten. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, fupsaker skrev:

Det har vel vært tilgjengelig en stund, men i følge BMW selv måtte man vente til juli, tidligst, for at det gikk. Dessverre fikk jeg ikke det med på min bil, men jeg tror jeg overlever uten. :P 

Ikke noe stress. Er visst ikke så fryktelig vanskelig å ettermontere hvis du virkelig vil ha det. Jeg vil jo si at det er utrolig kult å ha + at det ser bra ut også. På din bil så ville det også gjort seg godt iom. at den du har bestilt er såpass gjev. men så skal det sies at utvidet display er veldig bra det også! :D

Kjenner en som byttet et digitalt display på en 5'er (garanti reperasjon). Kostet visst 6000,- så jeg antar at dette kanskje ikke er så utrolig mye dyrere for 3'ern!

det analoge er faktisk dyrere etter hva jeg har sett. Koster rundt 9000,- for utvidet kombi speedo. Så det kan jo selges også ;) 

hat du hørt noe mer ang. Tuning på bilen din? Fikk liksom beskjed om at man mister garantien på hele bilen, om man eventuelt ikke gjør det hos Bavaria. Da mister man "bare" garantien på motor og drivverk etc. kort sagt, alt som har med motor og drivlinje å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 17.4.2017 at 18.55, Tony Soprano skrev:

Lekker 😊 Uvanlig felgvalg på F01 👍

Takker :) De passer nok best på E38'en, men siden den står avskiltet denne sommeren så syns jeg det ble for galt å bare la de ligge lagret ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...