Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

Risky business i dagens El marked. 

Joda, men foreløpig har vi satt ett år som testperiode på akkurat den, så får vi se. Jeg tror ikke at elbilene dropper som en stein på denne tiden, ei heller over en noe lengre horisont. Jeg er glad for at du tenker på økonomien min siden du jobber med det du gjør, men akkurat nå er jeg av en annen oppfatning enn leasingselskapene. ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, fupsaker skrev:

Joda, men foreløpig har vi satt ett år som testperiode på akkurat den, så får vi se. Jeg tror ikke at elbilene dropper som en stein på denne tiden, ei heller over en noe lengre horisont. Jeg er glad for at du tenker på økonomien min siden du jobber med det du gjør, men akkurat nå er jeg av en annen oppfatning enn leasingselskapene. ;-) 

Hvis planen er å ha den ett år hadde jeg ikke vært bekymret. Vi har ett skrekkeksempel på jobb, en kollega har tapt nesten 100k på en e-Golf på ett år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Hvis planen er å ha den ett år hadde jeg ikke vært bekymret. Vi har ett skrekkeksempel på jobb, en kollega har tapt nesten 100k på en e-Golf på ett år. 

Har lest litt om akkurat det. Men e-Golf er vel litt spesiell siden ID.3 kommer til sommeren med mye lengre rekkevidde, mye større plass, raskere hurtiglading og mye mer tech. Så jeg vil tro mye ligger i det. Q4 e-Tron kommer nok til å spise litt av markedet, men den er også en mindre bil med litt mindre komfort, så tanken er at e-Tron 50 klarer seg godt inntil det kommer noe mer revolusjonerende på markedet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Slavearbeider'n said:

Hvis planen er å ha den ett år hadde jeg ikke vært bekymret. Vi har ett skrekkeksempel på jobb, en kollega har tapt nesten 100k på en e-Golf på ett år. 

Det der skriver jeg under på! Fortsatt forbanna over at jeg kjøpte den bilen.Det ENESTE positive som kom ut av det var at jeg fikk overført bonus over på nye bilen fra E-Golfen i og med at det var min første bli i eget navn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Dusy skrev:

Mye mere hel bil uten frontleppe, som attpåtil var skrudd oppi spylervæsketank eller slange 😃 

IMG_0533.thumb.jpg.2ddb81a3fbad4f29fa879cf21a98aee1.jpg

Du har USA bil altså?

31 minutter siden, Dusy skrev:

Det der skriver jeg under på! Fortsatt forbanna over at jeg kjøpte den bilen.Det ENESTE positive som kom ut av det var at jeg fikk overført bonus over på nye bilen fra E-Golfen i og med at det var min første bli i eget navn. 

Hehe, rimelig fortvila han på jobben også. Som de gode kollegene vi er mobber vi han jevnlig for den tappen. Om det er en ting jeg har lært ved å jobbe i leasing bransjen så er det at jeg ikke under noen omstendigheter skal eie en elbil. Det tror jeg faktisk ikke stoltheten min tåler heller.

1 time siden, fupsaker skrev:

Har lest litt om akkurat det. Men e-Golf er vel litt spesiell siden ID.3 kommer til sommeren med mye lengre rekkevidde, mye større plass, raskere hurtiglading og mye mer tech. Så jeg vil tro mye ligger i det. Q4 e-Tron kommer nok til å spise litt av markedet, men den er også en mindre bil med litt mindre komfort, så tanken er at e-Tron 50 klarer seg godt inntil det kommer noe mer revolusjonerende på markedet. 

E-golf er ett veldig spesielt tilfelle grunnet ID.3. De kommer til å selge e-golf frem til slutten av Q2 faktisk. E-tron vil nok holde seg greit i verdi de neste to årene, men om tre år er den veldig ''gammel'' og utdatert og kan bli skadelidende for store verditap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutes ago, Slavearbeider'n said:

Du har USA bil altså?

Hehe, rimelig fortvila han på jobben også. Som de gode kollegene vi er mobber vi han jevnlig for den tappen. Om det er en ting jeg har lært ved å jobbe i leasing bransjen så er det at jeg ikke under noen omstendigheter skal eie en elbil. Det tror jeg faktisk ikke stoltheten min tåler heller.

E-golf er ett veldig spesielt tilfelle grunnet ID.3. De kommer til å selge e-golf frem til slutten av Q2 faktisk. E-tron vil nok holde seg greit i verdi de neste to årene, men om tre år er den veldig ''gammel'' og utdatert og kan bli skadelidende for store verditap. 

Canada bil for å være helt presis 😂

Husker et tilfelle jeg var innom Møller og kranglet til meg en leiebil grunnet noe bug med høytallerne i bilen. De måtte ha bilen inne en hel dag og det passet dårlig ettersom jeg hadde vakt. Lite service vennlige mennesker hos den forhandleren i grunn. Men, jeg påtraff selgeren og konfronterte han om ID3 og mulig prisfall på E-Golf. Rodde seg langt ut på Atlanterhavet.

Kom tilbake dit for en måned tilbake med min fars E-Golf grunnet problemer med bakluka, og fyren turte verken å se meg i øynene eller hilse på meg. Det var da det gikk opp for meg at mitt forhold til Møller var for lengst over :) 

Endret av Dusy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

Du har USA bil altså?

Hehe, rimelig fortvila han på jobben også. Som de gode kollegene vi er mobber vi han jevnlig for den tappen. Om det er en ting jeg har lært ved å jobbe i leasing bransjen så er det at jeg ikke under noen omstendigheter skal eie en elbil. Det tror jeg faktisk ikke stoltheten min tåler heller.

E-golf er ett veldig spesielt tilfelle grunnet ID.3. De kommer til å selge e-golf frem til slutten av Q2 faktisk. E-tron vil nok holde seg greit i verdi de neste to årene, men om tre år er den veldig ''gammel'' og utdatert og kan bli skadelidende for store verditap. 

E-tron holde seg greit i verdi? Har dessverre erfart annet. I tillegg er det kampanje nå med 70.000 i rabatt på 55.

CFE93B90-2628-4D28-8455-3C4428DDDF42.jpeg

453CB0DB-A3AE-42B2-9196-C4D1D6858280.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...