Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Slavearbeider'n skrev:

La være. Spar oss den lidelse å se nok en bredda Bmw. Eneste Bmw’ene som kler bredding er E36 coupe med Fitmentlab eller Felony form, eller E92 med Liberty walk. Alt annet ser så hjemmestrikka

Setter pris på din mening og har selv hatt samme tanke. Men man lever en gang og vil ikke sitte igjen med tanke " skulle ha prøvd det". 

Får se hva tiden bringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, 1 BOSS skrev:

Setter pris på din mening og har selv hatt samme tanke. Men man lever en gang og vil ikke sitte igjen med tanke " skulle ha prøvd det". 

Får se hva tiden bringer

Den bilen er jo nydelig som den er og ville absolutt beholdt den som den er men igjen din bil og dine avgjørelser .😊.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, sveigis skrev:

Den bilen er jo nydelig som den er og ville absolutt beholdt den som den er men igjen din bil og dine avgjørelser .😊.

Det er akkurat det jeg sier til meg selv når jeg vasker bilen og alle som ser på den.  Det er akkurat det som gjør enda vanskeligere å ta avgjørelse. Hadde det vært ombygd eller en vanlig E60 så hadde det vært mye lettere. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, 1 BOSS skrev:

Det er akkurat det jeg sier til meg selv når jeg vasker bilen og alle som ser på den.  Det er akkurat det som gjør enda vanskeligere å ta avgjørelse. Hadde det vært ombygd eller en vanlig E60 så hadde det vært mye lettere. 😉

Endelig skrev du det jeg håpet du ville nevne .😊

Tror heller jeg hadde skaffet en kjempebillig e60 og lagd noe utav den .

Jeg sliter veldig psykisk med tanken på å se en original e60 m5 få på noe sånt altså .😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Great minds think alike 👍 Jeg parkerte laaangt unna de andre bilene på Kiwi, når jeg kom ut så hadde en random M4 tenkt akkurat det samme 😀 Legg merke til at han respekterte to metersavstanden man skal ha til andre parkerte biler 😅

8B28E76C-F1F3-4591-B9DF-5B498D6E57F1.thumb.jpeg.3967d1c0ab26492549c5642a81010718.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...