Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

24 minutes ago, FransEirik said:

Nypolerte og et strøk med coating. Hjulstillingskontroll og visning på BT innen neste uke 😎 da skal disse på

IMG_2628.jpeg

Jeg har hjul med samme innpress og bredde på min F11, bare 19" - kan jeg spørre hvordan du har tenkt å få disse godkjent på bilen? Eller skal du ha de på etterpå? Regner med du trenger TÜV-papirer på at de kan brukes på "normale" F10 dersom det skal gå gjennom, eller bryr de seg bare om at dekkdimensjonen er korrekt i forhold til det som står i dørsida? Innpress (og sporvidde) på disse er jo tilnærmet likt originaloppsett så de er fullt lovlige sånn sett. Nydelige felger for øvrig!

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, papertiger skrev:

Jeg har hjul med samme innpress og bredde på min F11, bare 19" - kan jeg spørre hvordan du har tenkt å få disse godkjent på bilen? Eller skal du ha de på etterpå? Regner med du trenger TÜV-papirer på at de kan brukes på "normale" F10 dersom det skal gå gjennom, eller bryr de seg bare om at dekkdimensjonen er korrekt i forhold til det som står i dørsida? Innpress (og sporvidde) på disse er jo tilnærmet likt originaloppsett så de er fullt lovlige sånn sett. Nydelige felger for øvrig!


har hatt disse ett års tid. Står 285 dekk bak, så i frykt for å møte en som ikke har dagen på biltilsynet så møter jeg opp med originale 351 på vinterdekk. Godkjenningstimen er for ACS senk. 
 

hvilket innpress har du? Og bredde ? Hadde replika før og de var ikke like i det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, FransEirik said:


har hatt disse ett års tid. Står 285 dekk bak, så i frykt for å møte en som ikke har dagen på biltilsynet så møter jeg opp med originale 351 på vinterdekk. Godkjenningstimen er for ACS senk. 
 

hvilket innpress har du? Og bredde ? Hadde replika før og de var ikke like i det hele.

Forstår seg, er nok lurest det. 
Har OEM Style 345 M5 felg, 9x19 ET32 og 10x19 ET34, vist på bildet over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...