Snagg30 Skrevet Fredag kl. 11:29 Skrevet Fredag kl. 11:29 29 minutter siden, ahj skrev: Men drar du til Son som er Hedin har de helt andre regler og kundeservice er på topp. Det gir mening, for der har jeg levert min hver gang og det har vært upåklagelig. Igjen gratulerer med lekker bil! G21 M340i vil alltid være bedre en elektrisk Porsche. ahj reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Fredag kl. 11:36 Skrevet Fredag kl. 11:36 30 minutter siden, ahj skrev: Ikke sant. Det var bra på Porsche Center Gardermoen, men ble sakte men sikkert verre og verre. Fikk tilslutt beskjed om å ringe kunne jeg glemme, bare sende mail. De er underlagt Møller Gruppen og for min del sier det alt. Samme dårlige kundeservicen som på Møller der vi hadde varebil på jobb i 8 år. Men drar du til Son som er Hedin har de helt andre regler og kundeservice er på topp. Porsche har blitt for store i Norge, rett og slett for mainstream. Da tror jeg det er vanskelig å opprettholde ett så skyhøyt nivå på kundeservicen. Videre så tenker jeg, litt vel kynisk dog men at det er forskjell på hva slags Porsche du kommer inn med. Jeg har en kollega som har en Taycan 4S, ikke vært så mye trøbbel med den men han var ikke videre fornøyd med kundeservicen hos Porsche Centeret på de reklamasjonene han har hatt. Så har jeg en bekjent som har en 911 GT3 og han ikke kan få skrytt nok av kundeservicen på samme Porsche Center. Virker som at 911 kunder får bedre behandling enn de som kjører smør og brød Porsche. ahj reagerte på dette 1
ahj Skrevet Fredag kl. 11:49 Skrevet Fredag kl. 11:49 11 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Porsche har blitt for store i Norge, rett og slett for mainstream. Da tror jeg det er vanskelig å opprettholde ett så skyhøyt nivå på kundeservicen. Videre så tenker jeg, litt vel kynisk dog men at det er forskjell på hva slags Porsche du kommer inn med. Jeg har en kollega som har en Taycan 4S, ikke vært så mye trøbbel med den men han var ikke videre fornøyd med kundeservicen hos Porsche Centeret på de reklamasjonene han har hatt. Så har jeg en bekjent som har en 911 GT3 og han ikke kan få skrytt nok av kundeservicen på samme Porsche Center. Virker som at 911 kunder får bedre behandling enn de som kjører smør og brød Porsche. Akkurat det kan jeg skrive under på. Fattern har 2025 Panamera, der var det noe AC problemer nå i varmen. Fikset på en dag, jeg hadde samme problem ish på min i fjor. Det var 7/8 garantijobber det før det var fikset.
Fredrik 90 Skrevet Fredag kl. 12:28 Skrevet Fredag kl. 12:28 36 minutter siden, ahj skrev: Akkurat det kan jeg skrive under på. Fattern har 2025 Panamera, der var det noe AC problemer nå i varmen. Fikset på en dag, jeg hadde samme problem ish på min i fjor. Det var 7/8 garantijobber det før det var fikset. Gi faren din en klapp på skulderen for å kjøpe Panamera i stede for Taycan 👍😎 Nye Panamera er rett og slett dødsfet, hybridversjon er jo også brukbar med 10 mils elektrisk rekkevidde 👍
ahj Skrevet Fredag kl. 12:59 Skrevet Fredag kl. 12:59 27 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Gi faren din en klapp på skulderen for å kjøpe Panamera i stede for Taycan 👍😎 Nye Panamera er rett og slett dødsfet, hybridversjon er jo også brukbar med 10 mils elektrisk rekkevidde 👍 Det har han fått mange ganger. Han vurderte lenge i5, men som han sa; den mangler jo alt jeg hadde på G31. Sommerhjula får selv X5 dekka til å se smale ut med sine 325 bredde og active ride er det en absolutt nydelig bil papertiger og Fredrik 90 reagerte på dette 1 1
Kolstad Jr. Skrevet Fredag kl. 17:50 Skrevet Fredag kl. 17:50 hanssae, mslello, sveigis og 15 andre reagerte på dette 18
EspenM3css Skrevet i går, 15:35 Skrevet i går, 15:35 Meg og @Lars89 skal ned til nurburgring 30/7-2/8 om noen vil henge seg på🏁👀 sdhild99, Kolstad Jr., *MrB* og 9 andre reagerte på dette 12
Robkill Skrevet i går, 15:48 Skrevet i går, 15:48 hanssae, Ampera, *MrB* og 13 andre reagerte på dette 16
Eystein Ose Skrevet i går, 16:18 Skrevet i går, 16:18 E36en er under kniven, så da må en sjaber e30 trå til papertiger, EspenM3css, Marius2002 og 4 andre reagerte på dette 7
*MrB* Skrevet i går, 17:13 Skrevet i går, 17:13 Ikke i dag, men denne uken. Alltid kjekt når en gammel traver sklir igjennom med glans og skryt fra verksted. EspenM3css, Heik80, Ampera og 10 andre reagerte på dette 13
///FredriK.S Skrevet i går, 20:07 Skrevet i går, 20:07 Liten kveldstur for å handle softis 😄 Lars89, Lars S, Dusy og 16 andre reagerte på dette 19
Ampera Skrevet i går, 20:33 Skrevet i går, 20:33 Snartur til Trømsø Kolstad Jr., Reef89, BMWE39turbo og 11 andre reagerte på dette 14
Ingvaldsen Skrevet i går, 20:39 Skrevet i går, 20:39 32 minutter siden, ///FredriK.S skrev: Liten kveldstur for å handle softis 😄 denne var farlig riktig å se til ! ///FredriK.S og Saltkjelen reagerte på dette 1 1
///FredriK.S Skrevet i går, 20:42 Skrevet i går, 20:42 2 minutter siden, Ingvaldsen skrev: denne var farlig riktig å se til ! Takk for det 😄
Saltkjelen Skrevet i går, 22:14 Skrevet i går, 22:14 Fahad, papertiger, Marius2002 og 10 andre reagerte på dette 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå