Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 27.10.2025 den 12.00, Ingvaldsen skrev:

Malmfuru?

Hei. Bordkledningen er Kebony. Det er vel gran som er behandlet. Må ihvertfall bruke rustfrie og syrefaste skruer på den :-)

Skrevet
3 minutter siden, liffi skrev:

@E36 318i En bil bare henne bruker ?! Men det er vel opp til hvem man spør sikkert. Er nå det jeg kaller det

OK?! Høres jo rimelig ut det da?!

Grunnen til at jeg spurte var pga jeg tenker mer at en "konebil" er mer en finværsbil, bil nummer to eller tre som kun brukes ved fint vær eller noe slikt.. Ikke nødvendigvis en konebil, om det gir mening

Skrevet
Akkurat nå, E36 318i skrev:

OK?! Høres jo rimelig ut det da?!

Grunnen til at jeg spurte var pga jeg tenker mer at en "konebil" er mer en finværsbil, bil nummer to eller tre som kun brukes ved fint vær eller noe slikt.. Ikke nødvendigvis en konebil, om det gir mening

Ja sånn som denne? Den har henne til sommerbruk. Så da har vi da "sommerkonebilen"IMG_9190.thumb.jpeg.ca45b95d3edb84db5f959be296aeb7ff.jpeg

Skrevet (endret)
1 time siden, liffi skrev:

Ja sånn som denne? Den har henne til sommerbruk. Så da har vi da "sommerkonebilen"

Altså jeg tenker mer sånn som du bruker selv, men kaller "konebil".. Mener å ha sett flere bruke (nesten) samme definisjon som det

Slik som at du kalte den Lila Metallic E36en din for "konebilen", men skrev også at du brukte den mest selv..? Da ble det en "konebil" som ikke var en konebil...

Endret av E36 318i

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   2 medlemmer

• Opprett ny...