liffi Skrevet Torsdag kl. 19:13 Skrevet Torsdag kl. 19:13 (endret) Det ser farligere ut en det er gjemt seg en liten røykmaskin nedi her med eksosbend så røyken siver ut ned. Litt Halloween prep Endret Torsdag kl. 19:13 av liffi GtiGtr, Skulebollen, gnilb og 5 andre reagerte på dette 8
gnilb Skrevet i går, 08:30 Skrevet i går, 08:30 Vinterlagringssjekk. Mus ble funnet 🤬 Espen.st, Orjan, liffi og 3 andre reagerte på dette 3 3
liffi Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Saltkjelen, Lars89, Marius2002 og 8 andre reagerte på dette 11
Skulebollen Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Hadde aldri trodd at skitneste bilen jeg noensinne har eigd skulle vere en M bil🥴 sandersander, liffi, Heik80 og 19 andre reagerte på dette 22
Lars S Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden 8 minutter siden, Skulebollen skrev: Hadde aldri trodd at skitneste bilen jeg noensinne har eigd skulle vere en M bil🥴 Gratulerer med ny M3! Er du fornøyd så langt? Den kommer vel til å skinne litt mer i morgen tipper jeg👍🏻 Orjan reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden 1 time siden, Lars S skrev: Gratulerer med ny M3! Er du fornøyd så langt? Den kommer vel til å skinne litt mer i morgen tipper jeg👍🏻 Den har allerede fått seg en skumvask 😅 Kun kjørt den 2 km enda.. Men imorgen får den vel ett par 100km. Så satser på jeg får testa litt da 😁 Lars S og Orjan reagerte på dette 2
Eystein Ose Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden 42 minutter siden, Skulebollen skrev: Den har allerede fått seg en skumvask 😅 Kun kjørt den 2 km enda.. Men imorgen får den vel ett par 100km. Så satser på jeg får testa litt da 😁 En test-tur til Ørsta kommende uke hadde vært fint😎
Lars S Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden 58 minutter siden, Skulebollen skrev: Den har allerede fått seg en skumvask 😅 Kun kjørt den 2 km enda.. Men imorgen får den vel ett par 100km. Så satser på jeg får testa litt da 😁 Ett lite tips, fyll kun 98 oktan. Jeg fylte 95 og den sluttet å bruke 8. gir og brukte 1,15 l/mil på pen langkjøring. Fylte opp med 98 igjen og alt ble etter hvert normalt igjen. Litt rart er det, men blir kun 98 heretter. Skulebollen og Ingvaldsen reagerte på dette 2
Eystein Ose Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Passerer straks Rovde @Olaandref Orjan, Ingvaldsen, Ampera og 2 andre reagerte på dette 5
Olaandref Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 7 minutter siden, Eystein Ose skrev: Passerer straks Rovde @Olaandref Kommer opp til veien 🙂 Ampera reagerte på dette 1
Snagg30 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Første vask unnagjort, lakk tilstanden er meget god til min overraskelse. Ingvaldsen, FransEirik, Saltkjelen og 8 andre reagerte på dette 11
Olaandref Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Fikk deg på bilde @Eystein Ose, men i portrettmodus var det ikke bare å trykke og ta flere bilder i slengen, så dette var det jeg fikk til 😅 Eystein Ose og Saltkjelen reagerte på dette 1 1
Lars S Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Må jo få på vinterskoene jeg som har skikkelig vinterbil👍😉 Lars89 og Ampera reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå