Fredrik 90 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Det er tørt og fint ute for tiden, da kjører vi Alpina til jobb 😀 Dusy, Lars89, Stawky og 5 andre reagerte på dette 8
GreenE36Cab Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Kombinasjonen mørkegrønn og beige er veldig fint Endret 1 time siden av GreenE36Cab
Dusy Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det er jo ikke den mest praktiske bilen, men den får da plass til noe Bilde fra i dag hvor jeg måtte hente medisiner til jobben, og bilde fra her om dagen for å hente et bilde til kåken Lars89, ball, Ampera og 4 andre reagerte på dette 7
Eystein Ose Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden 1 time siden, GreenE36Cab skrev: Kombinasjonen mørkegrønn og beige er veldig fint Bare et velment råd her. Om du tenker deg litt om før du poster, så slipper du å redigere innlegget ditt 3 ganger på en time. Jeg tenker at redigeringsfunksjonen er fin til å fikse skrivefeil eller eventuelt legge til mer info (men merket med en "edit:"). Her har du endret hele konteksten i innlegget, og reaksjonen til @Lars89 gir ikke lenger mening. Lagt merke til dette tidligere også. Ikke kritikk, ikke personangrep. Kun et velment råd ///M-ini95, GreenE36Cab og Fredrik 90 reagerte på dette 3
Fredrik 90 Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden 1 time siden, GreenE36Cab skrev: Kombinasjonen mørkegrønn og beige er veldig fint Ja komboen pre facelift E39 i Oxford grønn og Sand Beige interiør var det som solgte akkurat denne bilen til meg 😀 Det er bare helt riktig på en 90 talls premiumbil 👍 GreenE36Cab reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå