Patryck Skrevet Mars 8 Skrevet Mars 8 Fint ved Utvik. sveigis, Kolstad Jr., BimmerFan! og 7 andre reagerte på dette 10
Skulebollen Skrevet Mars 8 Skrevet Mars 8 4 timer siden, Patryck skrev: Fint ved Utvik. Det sies faktisk at det er den flotteste plass på jord🤔 Patryck reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet Søndag kl. 16:32 Skrevet Søndag kl. 16:32 1 time siden, Skulebollen skrev: Det sies faktisk at det er den flotteste plass på jord🤔 Jorden er visst flat og 🤔😅 Men ja, det er fint der inne 🙂 Snagg30, Marius2002, sveigis og 2 andre reagerte på dette 5
Patryck Skrevet Søndag kl. 16:55 Skrevet Søndag kl. 16:55 1 time siden, Skulebollen skrev: Det sies faktisk at det er den flotteste plass på jord🤔 Min bror bodde i Innvik og Olden noen år så jeg skal i hvert fall ikke si at jeg ikke liker meg der
Skulebollen Skrevet Søndag kl. 18:29 Skrevet Søndag kl. 18:29 1 time siden, Olaandref skrev: Jorden er visst flat og 🤔😅 Men ja, det er fint der inne 🙂 Ja hvordan ligger ellers vannet flatt 🧐?? Rykende ferskt for og ikke vere helt OT KMT, Olaandref, BimmerFan! og 2 andre reagerte på dette 3 2
Snagg30 Skrevet Mandag kl. 13:52 Skrevet Mandag kl. 13:52 Nesten ikke til å kjenne igjen etter 3 stegs polering og coating Tony Soprano, Dusy, ahj og 19 andre reagerte på dette 22
Markus E30 Skrevet Mandag kl. 13:52 Skrevet Mandag kl. 13:52 Dagens gode gjerning. En til E32 750 på norske veier😁 Ampera, Dusy, Patryck og 22 andre reagerte på dette 25
Ampera Skrevet Tirsdag kl. 07:42 Skrevet Tirsdag kl. 07:42 Lysere tider, det våres. BimmerFan!, Saltkjelen, ///M-ini95 og 16 andre reagerte på dette 19
BMWE39turbo Skrevet Onsdag kl. 10:19 Skrevet Onsdag kl. 10:19 Det går i flytting om dagen. Om noen ønsker seg kapellhenger iår kommer denne mest sannsynlig for salg i mai Hvorfor får bildene så ræva kvalitet når man laster opp her? Går fra moderne mobilkamera til potet under opplasting 😅 Kolstad Jr., Patryck, papertiger og 3 andre reagerte på dette 6
Kolstad Jr. Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden God helg 😄 (Noe har skjedd da de skulle justere høyden bak med diagnosen på verkstedet, nå har lufta klikka helt og der ble den stående gitt 😝 ) BMWE39turbo, Patryck, Ampera og 1 annen reagerte på dette 3 1
Patryck Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden @BMWE39turbo Var du bak meg på fergen i går? Retning Førde.
BMWE39turbo Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden @Patryck det kan stemme, stod en e60 foran oss Patryck reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden På 11.3.2026 den 11.19, BMWE39turbo skrev: Det går i flytting om dagen. Om noen ønsker seg kapellhenger iår kommer denne mest sannsynlig for salg i mai Hvorfor får bildene så ræva kvalitet når man laster opp her? Går fra moderne mobilkamera til potet under opplasting 😅 Er kapellet noe hjemmesnekra greier 🤔? Ser ut som en vanlig bjt trailer under?
BMWE39turbo Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden @Skulebollen usikker, står i gamle annonsen orginalt kapell, men vet ikke om man fikk levert kapell fra fabrikk på disse? Så kan godt vere noe ettermonterte greier. Men det funker greit, avstivere langs siden, hele taket, også er framveggen i aluminium. Noe trangt da, måtte slå inn speilene på 1 serien, har kun kjørt 1 serien, en yaris og en Kuga på den. https://www.finn.no/371328275 Skulebollen reagerte på dette 1
Lars S Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Årets første hjemmevask🙂 Dusy, papertiger, BMWE39turbo og 2 andre reagerte på dette 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå