RF91 Skrevet Lørdag kl. 13:15 Skrevet Lørdag kl. 13:15 3 timer siden, ///M-ini95 skrev: Korrekt @FransEirik G serie caliper fremme med 348mm skiver, og F1x 35d/50 caliper og 345 skiver bak. I utgangspunktet samme størrelse du ville funnet på en F1x 535d. Vurderte å gå for 374mm fremme, men følte det var overkill for motoriseringen i bilen, samt usikkerhet rundt klaring til vinterhjulene. Veldig fornøyd Trenge ein adaptera eller spesielle bremseslangar? Eller e alt bolt-on? Samme kalipper uansett om ein går for 348 eller 374? 🤔 Lika oppgraderingen du ha gjort, pluss at da ser OEM ut 😎
Dusy Skrevet Lørdag kl. 13:56 Skrevet Lørdag kl. 13:56 Blir stadig imponert over denne Liten snartur i Hemsedal. Til uka skal den til Gøteborg. Ampera, Marius2002, Fahad og 5 andre reagerte på dette 8
FransEirik Skrevet Lørdag kl. 14:43 Skrevet Lørdag kl. 14:43 1 time siden, RF91 skrev: Trenge ein adaptera eller spesielle bremseslangar? Eller e alt bolt-on? Samme kalipper uansett om ein går for 348 eller 374? 🤔 Lika oppgraderingen du ha gjort, pluss at da ser OEM ut 😎 Man må shimse kalipper ut noen mm. Men man får og adapter fra epytec. Går du for 374mm skive må du ha skiva fra f01 750/760i som har mindre hub enn f10/f11 skivene da bremseklossene er vesentlig større. slangen inn på kalipper er samme som original, M10x1. 4stempel kalipperene som kom på g-serie bmw kommer i 3 forskjellige størrelser mener jeg. Denne konverteringen er blitt veldig populær og finnes masse videoer på YouTube👍 RF91 reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet Lørdag kl. 17:03 Skrevet Lørdag kl. 17:03 2 timer siden, FransEirik skrev: Man må shimse kalipper ut noen mm. Men man får og adapter fra epytec. Går du for 374mm skive må du ha skiva fra f01 750/760i som har mindre hub enn f10/f11 skivene da bremseklossene er vesentlig større. slangen inn på kalipper er samme som original, M10x1. 4stempel kalipperene som kom på g-serie bmw kommer i 3 forskjellige størrelser mener jeg. Denne konverteringen er blitt veldig populær og finnes masse videoer på YouTube👍 Om det er samme som på F30 kalipperene mine er det litt forskjell, innfestingen er noe lengre siden kalepperen må lengre ut fra senter på huben på 380 skivene enn på 340 skivene. Jeg kjøpte feil første gangen og fikk kalipper til 380. FransEirik reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet Lørdag kl. 17:28 Skrevet Lørdag kl. 17:28 Det var litt bedre vær i 2011 når jeg stod omtrent på samme sted 😅 sveigis, Tore Høgvold, eivi91 og 11 andre reagerte på dette 14
Tore Høgvold Skrevet Lørdag kl. 18:21 Skrevet Lørdag kl. 18:21 Det går dessverre fort mot vinterlagring av 850´n. Furter i garasjen noen dager. Får nyte de siste ukene😎 Syvert, Olaandref, Ampera og 11 andre reagerte på dette 14
Yngvejos Skrevet Lørdag kl. 19:49 Skrevet Lørdag kl. 19:49 Her står den og slikker sårene sine etter at den ble påkjørt på parkeringsplass. Åpnet lykten idag for å skifte glass. Fanger skal også lakkeres. fupsaker reagerte på dette 1
Espen.st Skrevet Søndag kl. 00:41 Skrevet Søndag kl. 00:41 Fargerike ///M’s sveigis, liffi, ///M-ini95 og 19 andre reagerte på dette 22
Syvert Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden (endret) Så vart det ein 325 i garasjen : ) Blir litt jobb på denna i vinter 👍 Endret 21 timer siden av Syvert Marius2002, papertiger, sveigis og 9 andre reagerte på dette 12
Eystein Ose Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Bendik Kjellevold, hanssae, papertiger og 11 andre reagerte på dette 14
Olaandref Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden 59 minutter siden, Eystein Ose skrev: Skjønner du er blendet av bilene dine, men har du lagt merke til bjørnen som har sneket seg med i venstre bildekant? 🥶 Stawky og Espen.st reagerte på dette 2
Eystein Ose Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Må ikke være så lettlurt. Er AI😂 Olaandref, Stawky og fupsaker reagerte på dette 3
Olaandref Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 18 timer siden, Syvert skrev: Så vart det ein 325 i garasjen : ) Blir litt jobb på denna i vinter 👍 God gammel Rieger styling? 🙂
JMossige Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Levert til Hedin idag for et par tilbakekallinger 👍 Stawky, eivi91, papertiger og 5 andre reagerte på dette 8
Syvert Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 1 time siden, Olaandref skrev: God gammel Rieger styling? 🙂 Hehe ja er det, litt artig er eg som har gjort alt dette i 2004/05 i min ungdomstid ,solgte bilen i 2008 og samme eiger har hatt den i 18år og godt ivare tatt ,så fekk spørsmål om å kjøpe den tilbake : ) , så var jo litt artig. Men blir vekk med Rieger stylinga ,lyktelister og litt anna dill dall, og på med M fangere, Tramont felgene blir på. Godkjente denna med S50 B32 den gangen. bilde frå 2007 ///M-ini95, sveigis, papertiger og 3 andre reagerte på dette 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå