Saltkjelen Skrevet Desember 14, 2016 Share Skrevet Desember 14, 2016 Jeg må erkjenne at LED faktisk gjorde seg.. StigJ, bmwmann24, Reef89 og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 14, 2016 Share Skrevet Desember 14, 2016 1 time siden, Saltkjelen skrev: Jeg må erkjenne at LED faktisk gjorde seg.. Hadde aldri trodd du kom til å gjennomføre det men det ble jo bra så klart. Hvilke pærer ble det? Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomi E91 Skrevet Desember 14, 2016 Share Skrevet Desember 14, 2016 On 2.12.2016 at 19.57, Frode D skrev: Skitten bil men... Sjef felger !! And-reas og Frode D reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 14, 2016 Share Skrevet Desember 14, 2016 54 minutter siden, Reef89 skrev: Hadde aldri trodd du kom til å gjennomføre det men det ble jo bra så klart. Hvilke pærer ble det? Nei, akkurat det trodde ikke jeg heller mht. hvor bastant jeg har vært på det. Men merkelig nok, synes jeg hvit LED harmonerer svært godt med det orange markeringslyset - stikk i strid med hva jeg hevdet for et par år siden. Jeg får i det minste skylde på at smaken forandrer seg over tid. Det er disse pærene, men kjøleribbene er litt for store til at lokket bak pæren passer. Dette løser seg dog ved å ta dremelen fatt, men det kan jo være verdt å nevne. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 16, 2016 Share Skrevet Desember 16, 2016 Love these lights by nights Saltkjelen, bmwmann24, Gorg og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 17, 2016 Share Skrevet Desember 17, 2016 Marius2002, papertiger, Fahad og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet Desember 17, 2016 Share Skrevet Desember 17, 2016 Fikk en førhjuls presang i posten i dag..... Gorg, Marius2002, HenrikSolberg og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomi E91 Skrevet Desember 18, 2016 Share Skrevet Desember 18, 2016 Digg å få vaska i disse dager. Goe gamle Pan-Glans fungerer ennå 😊 Marius2002, figgen, Walkabout og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 18, 2016 Share Skrevet Desember 18, 2016 18 timer siden, sydenfareren skrev: Fikk en førhjuls presang i posten i dag..... Ikke verst, hvor kjøpte du de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Desember 18, 2016 Share Skrevet Desember 18, 2016 Ny vaska 😀 Gleder med til våren, så jeg kan få av vinter hjula. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 18, 2016 Share Skrevet Desember 18, 2016 Wannabe M6-grill! Marius2002, Walkabout, Fahad og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet Desember 18, 2016 Share Skrevet Desember 18, 2016 4 timer siden, E.H.D skrev: Ikke verst, hvor kjøpte du de? Kjøpte dem gjennom Empire Tuning i Tyskland. Felgene er av merke BC-Forged. Er laget på mål . Har ikke fått veiet dem enda men virker bra lette. Kvaliteten ser bra ut. Er 20x9,5 og 20x11 dimensjon. bmwgreg90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 18, 2016 Share Skrevet Desember 18, 2016 4 timer siden, awt skrev: Wannabe M6-grill! Ble meget tøft det der. Lurte litt på å handle de til lillesøster og hennes E60 i julegave, men droppet det. Spørs om det ikke får bli i bursdagsgave heller nå da. Så tøft ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 18, 2016 Share Skrevet Desember 18, 2016 Fikk de ganske fort, men du får de neppe før jul om du bestiller nå. Ble selv ganske fornøyd, ser litt mer moderne ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
figgen Skrevet Desember 19, 2016 Share Skrevet Desember 19, 2016 Perfekt? 👍🏻 Erlandhaugen, Haakon_H, bmwgreg90 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå