Tony Soprano Skrevet Juni 24, 2017 Share Skrevet Juni 24, 2017 Etter noen kjørte mil ble det noen timer med vask&polish ✅ Knoett, Walkabout, Gorg og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juni 24, 2017 Share Skrevet Juni 24, 2017 Måtte nesten ta en tur i finværet, samt dobbelt sjekke at bremser funger slik det skal Marius2002, magneten, BimmerFan! og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 24, 2017 Share Skrevet Juni 24, 2017 (endret) Digg! Må henge meg på en gang når du er ute og utforsker Follos fine bakveier, alltids gøy med en følgesvenn ettersom jeg alltid tar sånne turer alene Veldig morsom den du har bak deg på bildet der, eksempelvis! Endret Juni 24, 2017 av Gabz fxslin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rst026 Skrevet Juni 24, 2017 Share Skrevet Juni 24, 2017 Stemningsbilde fra hytta 24 juni. BimmerFan!, awt, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juni 24, 2017 Share Skrevet Juni 24, 2017 (endret) 2 timer siden, Gabz skrev: Digg! Må henge meg på en gang når du er ute og utforsker Follos fine bakveier, alltids gøy med en følgesvenn ettersom jeg alltid tar sånne turer alene Veldig morsom den du har bak deg på bildet der, eksempelvis! Litt off-topic i forhold til tråden: Jepp, jeg skal PM'e deg neste gang, denne turen ble veldig spontan:-) Du har vel fått MX5'en klar nå? Ble en times tur fra ski imot (enebakveien) Siggerud så imot hauketo (rota rundt i 5 min, glemte veien imot Hvervenbukta, måtte ty til GPS ) Deretter cruise hjem gamle mosseveien Endret Juni 24, 2017 av fxslin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 24, 2017 Share Skrevet Juni 24, 2017 Flott rute det MX'en er godkjent og klar nå, ja. Litt spacing, rustfjerning og slikt gjenstår men fullt kjørbar! fxslin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 24, 2017 Share Skrevet Juni 24, 2017 "Ny" bil i hus, nyvasket etter langtur. ahj, magneten, papertiger og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 25, 2017 Share Skrevet Juni 25, 2017 Photoshoot med venner i går 😁 Marius2002, Freakshow, Saltkjelen og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 25, 2017 Share Skrevet Juni 25, 2017 På tur over Atlanterhavsveien under GS treffet😎 Peak, Oyvinds, fxslin og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 25, 2017 Share Skrevet Juni 25, 2017 Gorg, Thundercoil, BimmerFan! og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Juni 25, 2017 Share Skrevet Juni 25, 2017 4 minutter siden, Saltkjelen skrev: Desidert BMW's peneste design Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 26, 2017 Share Skrevet Juni 26, 2017 Blir aldri lei av den profilen altså Fahad, fxslin, Freakshow og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 26, 2017 Share Skrevet Juni 26, 2017 magneten, BimmerFan!, Saltkjelen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Juni 26, 2017 Share Skrevet Juni 26, 2017 Skitten bil...må vaskes BimmerFan!, HenrikSolberg, Skare1 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 27, 2017 Share Skrevet Juni 27, 2017 Et til av @gregus sin F80. BimmerFan!, Freakshow og Saltkjelen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå