Fahad Skrevet Mai 18, 2018 Share Skrevet Mai 18, 2018 Walkabout, Marius2002, MGunders og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mai 18, 2018 Share Skrevet Mai 18, 2018 Da er vi på plass! awt, BimmerFan!, ///M-ini95 og 7 andre reagerte på dette 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 18, 2018 Share Skrevet Mai 18, 2018 Tåkelys borte vekk papertiger, ahj, Kjennern og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 18, 2018 Share Skrevet Mai 18, 2018 On 15.5.2018 at 1.29, Brewit skrev: F30 340i. Snart to uker i mitt eige, ser frem til noen turer i denne👌 Bil nr.2 fikk seg også en vask, men uansett hvor mye jeg vasker den er den fremdeles en Audi🧐 Denne kjøpt på Bavaria? Stod i brukthallen der når vi var oppe å kikka på GT og 4GC i høst, kanonfin bil med rett motor - litt uvanlig uten M sport, men desto mer spesiell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 18, 2018 Share Skrevet Mai 18, 2018 Nyvasket Marius2002, Gorg, cityhopper og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 18, 2018 Share Skrevet Mai 18, 2018 45 minutter siden, Walkabout skrev: Tåkelys borte vekk Veldig nice Lot du pæra stå i eller hva gjorde du med kabelen? Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 18, 2018 Share Skrevet Mai 18, 2018 (endret) 9 minutter siden, ahj skrev: Veldig nice Lot du pæra stå i eller hva gjorde du med kabelen? Takk for det! Litt usikker på om jeg skal beholde den "titanstripen" som den er, eller foliere den sort blank, får ha den slik noen dager og se. Jeg kappet bare av begge kablene og teipet med elektrikerteip, også teipet jeg de fast igjen på et egnet sted bak fangeren. Kommer ingen feilmeldinger (kanskje det er fordi jeg har byttet bryterpanelet) Endret Mai 18, 2018 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brewit Skrevet Mai 19, 2018 Share Skrevet Mai 19, 2018 2 timer siden, papertiger skrev: Denne kjøpt på Bavaria? Stod i brukthallen der når vi var oppe å kikka på GT og 4GC i høst, kanonfin bil med rett motor - litt uvanlig uten M sport, men desto mer spesiell! Kjøpt og betalt på Bavaria ja😉 Meget fornøyd med bilen til nå! Herlig å være tilbake i en BMW med en rekkesekser😊 Er M sport understell og ratt til nå, er litt usikker om jeg skal sette på M sport eksos med performance pakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 19, 2018 Share Skrevet Mai 19, 2018 Hardanger er en fin plass awt, Freakshow, Marius2002 og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Mai 19, 2018 Share Skrevet Mai 19, 2018 Må ha bilsåpe som matcher bilen 😄 Saltkjelen, Marius2002, Walkabout og 3 andre reagerte på dette 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 19, 2018 Share Skrevet Mai 19, 2018 stoltbmwelsker, Freakshow, Tony Soprano og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Mai 19, 2018 Share Skrevet Mai 19, 2018 1 time siden, Carlsius skrev: Må ha bilsåpe som matcher bilen 😄 WOW 🙌🔝 Denne må handles snarest 👍 Carlsius reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 19, 2018 Share Skrevet Mai 19, 2018 Tatt i 22 tida, begynner å bli ganske lyst ute på kveld/natta BimmerFan! og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Mai 20, 2018 Share Skrevet Mai 20, 2018 Vakkert ved Strandavatnet i Hol kommune... BimmerFan!, N.E.W., Freakshow og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexHD Skrevet Mai 20, 2018 Share Skrevet Mai 20, 2018 Min nye bil, hentet på onsdag, 435i med manuell. Kjøpt ny i Norge gjennom Jæger sentrum i Bergen. Jeg er fantastisk fornøyd 😊 papertiger, Freakshow, Walkabout og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå