liffi Skrevet Februar 27, 2019 Share Skrevet Februar 27, 2019 Ser hvem som kjører ordentlig bil fupsaker, Skulebollen, ///M-ini95 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 27, 2019 Share Skrevet Februar 27, 2019 31 minutter siden, liffi skrev: Ser hvem som kjører ordentlig bil Hen i Kia'n? ahj og liffi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 28, 2019 Share Skrevet Februar 28, 2019 Fahad, ///M-ini95, BimmerFan! og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 1, 2019 Share Skrevet Mars 1, 2019 fupsaker, papertiger, Tollefsen og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 1, 2019 Share Skrevet Mars 1, 2019 Blir ganske blankt selv uten berøringsvask. Snart klart for sommerhjul nå fupsaker, Marius2002, ///M-ini95 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Mars 1, 2019 Share Skrevet Mars 1, 2019 Deilig når vaske sesongen er tilbake👍 Walkabout, Fahad, Marius2002 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 1, 2019 Share Skrevet Mars 1, 2019 Designer, Marius2002, fupsaker og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 1, 2019 Share Skrevet Mars 1, 2019 papertiger, ///M-ini95, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 1, 2019 Share Skrevet Mars 1, 2019 33 minutter siden, Daniel. skrev: Savner E91en når jeg ser dette bildet... Min favoritt-3-serie! Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amistad Skrevet Mars 1, 2019 Share Skrevet Mars 1, 2019 På 26.2.2019 den 18.32, Fahad skrev: Framdeles en nydelig bil ❤️ Fahad og lagunilla reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Mars 1, 2019 Share Skrevet Mars 1, 2019 Dra ned snittalderen litt her😂 ///M-ini95, Daniel., Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 1, 2019 Share Skrevet Mars 1, 2019 1 time siden, papertiger skrev: Savner E91en når jeg ser dette bildet... Min favoritt-3-serie! Hehe, ser den Flotte biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amistad Skrevet Mars 1, 2019 Share Skrevet Mars 1, 2019 1 time siden, papertiger skrev: Savner E91en når jeg ser dette bildet... Min favoritt-3-serie! Her kan du få et glimt av den Marius2002, fupsaker og ahj reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 1, 2019 Share Skrevet Mars 1, 2019 (endret) 1 time siden, Amistad skrev: Her kan du få et glimt av den Lekker! 😍 Hvordan har han det? Endret Mars 1, 2019 av papertiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amistad Skrevet Mars 1, 2019 Share Skrevet Mars 1, 2019 Sølvpilen har det kjempe fint. Han har fått både oljeskift og bremsevæskeskift, og vask med stell så lenge minusgradene har holdt seg unna Folk uten peiling tror det er en ganske ny bil ( grunnet godt ytre stell fra både meg og tidligere eier hehe ) var inne til sjekk av register strammer, da BMW verkstedet bare skulle skru av et deksel og sjekke med spesialverktøy, men etter en time ga de opp å komme inn da to «braketter» sto i veien. Aner ikke hva de maser om, men mulig det er noe spess med biler m xdrive? Uansett, ingen ulyder er slark hverken her eller der. Så bilen har det bra Trofast som den er. papertiger og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå