Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

Ryktene sier du har bestilt tesla model3... synst jeg ser hjørnet av kontrakten på bilde🙉

Haha, broren min kjøpte seg en Tesla Model 3, og jeg var selvutnevnt til å bli med for å hente ut bilen. De andre som hentet ut bilen sin samtidig var ferdig etter 20 minutter, mens vi holdt på i godt og vel 2,5 timer. Teslas argumentasjon var hele tiden "dette er innenfor Tesla-standard". Tror jeg talte og påpekte godt og vel 20 feil før jeg kom ut av tellingen. Når det gjelder i3en blir den vel bare byttet ut med en 21-modell i3S istedet, så ikke store endringene der, altså. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Solberg93 skrev:

Store forbedringer på 21-modellene?

Nei, kan vel ikke si det akkurat. Markedet for i3 er jo godt om dagen, og det går jo biler for opp mot 380 000kr brukt, så like greit å kunne bytte i en identisk, bare to år nyere. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Saltkjelen skrev:

Nei, kan vel ikke si det akkurat. Markedet for i3 er jo godt om dagen, og det går jo biler for opp mot 380 000kr brukt, så like greit å kunne bytte i en identisk, bare to år nyere. :P 

Er det lang leveringstid på ny i3/S ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2020 den 17.22, tennbrikket skrev:

Småtjafs i dag. Vinterhjul, voks, eksosfeste og  utv tempsensor. Kjedelig, men må gjøres. Hvert fall sistnevnte 🤪

16029480762811076095974480694343.jpg

Kunne tenkt meg en slik løftebukk som du har her,  er du fornøyd med den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hpi skrev:

Kunne tenkt meg en slik løftebukk som du har her,  er du fornøyd med den? 

Fungere fint den. Vært en reklamasjonsjobb i forbindelse med en sprekkdannelse, så det måtte sveises. Det ordnet seg uten problemer. Hvor utbredt den type feil er på denne typen er uvisst. Veldig lettvint og ha en bukk. Takhøyden er ikke all verdens i denne garasjen. Har man takhøyde på 3/4m så er jo søylebukk veldig fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, tennbrikket skrev:

Fungere fint den. Vært en reklamasjonsjobb i forbindelse med en sprekkdannelse, så det måtte sveises. Det ordnet seg uten problemer. Hvor utbredt den type feil er på denne typen er uvisst. Veldig lettvint og ha en bukk. Takhøyden er ikke all verdens i denne garasjen. Har man takhøyde på 3/4m så er jo søylebukk veldig fint.

Altså man sitter heller på huk eller krummer nakken når man har slikt tilgjengelig, takhøyde er ikke så farlig da. Langt bedre enn å styre med støttebukker. Hadde gitt høyrehånda mi for noe slikt om jeg hadde hatt plass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Slavearbeider'n skrev:

Altså man sitter heller på huk eller krummer nakken når man har slikt tilgjengelig, takhøyde er ikke så farlig da. Langt bedre enn å styre med støttebukker. Hadde gitt høyrehånda mi for noe slikt om jeg hadde hatt plass

Ja det var det jeg tenkte at man kan komme seg under bilen uten bukker, ser også for meg at denne kan være kjekk ved dekkskift fordi jeg husker aldri at vinterdekkene har rulleretning så da er det jo Murphys lov som gjelder og alle 4 dekkene blir selvsagt feil slik at det blir et eventyr med jekking og bytting for å få det riktig etterpå 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...