liffi Skrevet Lørdag kl. 20:20 Share Skrevet Lørdag kl. 20:20 Ren ish bruksvog Reef89, Markus E30, M-jakob og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Lørdag kl. 21:01 Share Skrevet Lørdag kl. 21:01 Begge bilene klar for 3 ukers juleferie! Og ja Porscha har fått seg piggdekk for vi lever bare en gang. Saltkjelen, m-blå, Ingvaldsen og 19 andre reagerte på dette 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Lørdag kl. 21:17 Share Skrevet Lørdag kl. 21:17 13 minutes ago, Snagg30 said: Begge bilene klar for 3 ukers juleferie! Og ja Porscha har fått seg piggdekk for vi lever bare en gang. Lukter jeg byMedhus On Ice neste år med 911en? Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Lørdag kl. 22:34 Share Skrevet Lørdag kl. 22:34 (endret) Første oppstart og første meterne kjørt for egen maskin✅ Kjølesystem next⬅️ Endret i går, 00:05 av Eystein Ose Marius2002, M-jakob, Markus E30 og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet i går, 00:03 Share Skrevet i går, 00:03 5 timer siden, Ingvaldsen skrev: Liker fargen ^^,) fupsaker og Ingvaldsen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet i går, 08:31 Share Skrevet i går, 08:31 11 timer siden, BrokeBoi skrev: Lukter jeg byMedhus On Ice neste år med 911en? Planlegger isbane kjøring ja har sendt email til ByMedhus og, ser de arrangerer turer hver sommer og som i mine øyne er "drømme" turer i godt lag. BrokeBoi og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet i går, 18:12 Share Skrevet i går, 18:12 Ble fristet til å hive meg på e65 bølgen, men ende opp med f01 fupsaker, Markus E30, Eivind92 og 12 andre reagerte på dette 11 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet i går, 20:45 Share Skrevet i går, 20:45 Blir spennende å se hva du har dratt hjem for en versjon her @Ingvaldsen. Litt andre forhold der du er, 10 grader og vind og regn her på gullkysten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet 22 timer siden Share Skrevet 22 timer siden Det blir neppe feil, gratulerer @Ingvaldsen👏 Idag var det ikke e65 føre, så det ble Subaru istedenfor (som dere sikkert forstår, litt kaotisk i trafikken når det kommer 40cm snø på noen timer..) papertiger, Eystein Ose, Marius2002 og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet 22 timer siden Share Skrevet 22 timer siden 1 time siden, papertiger skrev: Blir spennende å se hva du har dratt hjem for en versjon her @Ingvaldsen. Litt andre forhold der du er, 10 grader og vind og regn her på gullkysten. Ble en tur til Råde for å hente den så var innom alle årstider med dårlig vær😂 ble nesten 90 mil 👍🏻 fupsaker, papertiger, wSax og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet 21 timer siden Share Skrevet 21 timer siden Tøft med 7-er - er det en F02/lwb eller blir jeg lurt av bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet 21 timer siden Share Skrevet 21 timer siden Gratulerer med nydelig F01 @Ingvaldsen Savner min når jeg ser disse bildene Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet 8 timer siden Share Skrevet 8 timer siden 13 timer siden, laffe skrev: Tøft med 7-er - er det en F02/lwb eller blir jeg lurt av bildene? F01 ja, 750xd BimmerFan!, laffe, Tony Soprano og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå