Daniel. Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Er med i de fleste E** Norge gruppene. E34 gruppen virker som den beste og mest seriøse av dem (er selvfølgelig litt småtull der og). E30 gruppen virker som en ganske bra gruppe også. Men Bimmers er såklart mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Jeg har vært litt ambivalent i forhold til Facebook, så det er godt å gjøre at jeg ikke har gått glipp av så mye matnyttig ved å ikke bli medlem av Facebook. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Noen som har en lur ide om hvordan man fjerner tyggis ifra velour matter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Kjøper nye Putt de i fryseren, da blir tyggisen hard og er lettere og fjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Trenger vel ikke fryser de fleste stedene i landet nå, bare å skrape vekk etter at bilen har stått ute over natta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Kjøper nye Putt de i fryseren, da blir tyggisen hard og er lettere og fjerne. Hadde jeg vært litt lur så hadde jeg investert i ett sett gummimatter, men jeg synes velourmatter høyner komforten. Får forsøke meg litt frem, fikk Wurth tepperenser til jul så det er kanskje anledningen til å prøvekjøre den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Tipset om å fryse ned matten er bra. Det går også an å varme flekken slik at den slipper lettere. Du kan også løse den opp ved å gni bort med f.eks bensin. Fredrik, sveigis og Fredrik 90 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Er med i de fleste E** Norge gruppene. E34 gruppen virker som den beste og mest seriøse av dem (er selvfølgelig litt småtull der og). E30 gruppen virker som en ganske bra gruppe også. Men Bimmers er såklart mye bedre! Egentlig veldig enig der. Dessuten er der en som rydder fort opp hvis det er noe tull.Dette gjelder begge gruppene. Men er noe meget rart i e34 gruppen synes jeg . Hvis en person legger ut et bilde av en e34 som kanskje er "hel" ,som er på vei til å bli spiker,skriker enkelte nei,nei,skulle blitt skutt og olla la.. Noen kloke hoder mener det aktuelle vraket er verdt titalls tusen.Bullshit i mine øyne. Så kommer der en stakkar og legger ut annonse på en fin e34 ,da kanskje mellom 40 til 60 tusen. Da blir denne personen omtrent skutt på stedet . Virker som ingen e34 er mer verdt enn 10 til 20000.. Utenom m5 ,da kan de fleste strekke seg litt mer. . Det jeg vil få frem er:er vrakene som blir kastet mer verdt enn de gode eksemplarene som selges? Jeg begynner å lure på tankegangen av enkelte medlemer i e34gruppen. liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Noen som vet hva slike pynteskruer til felger heter på engelsk? Sånn du har i felger som ser delte ut men som ikke er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Jeg ser at elbileiere rådes til å blåse i defrost anlegget (hvem trenger vel skikkelig sikt), og ha mer luft i hjulene for å minske rullemotstanden (hvem trenger vel skikkelig grep?). Jeg ser på folk som gjør slikt som like egoistiske og farlige i trafikken som div ungdomsbiler med billig senkesett og dekkstrekk. Jeg håper dette vil bli slått knallhardt ned på. Fredrik 90, flobben, uglefossen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Noen som vet hva slike pynteskruer til felger heter på engelsk? Sånn du har i felger som ser delte ut men som ikke er det. De ekte kalles vel wheel rivets, men akkurat hva punteskruene heter vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Jeg registrerer at det anbafales at man ikke bruker startkabler på nyere biler, men hvordan var nå egentlig rekkefølgen igjen? 1. Den givende bilen går på tomgang. 2. minus mot minus eller chassis (mottagende bil). 3. + mot +... eller er dette helt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Biter meg merke i at det er flere som våkner liv i trådene sine her for tiden. Det liker jeg. . Gud å mye gøyere det er med tråder her på Bimmers enn disse bildene og "liksa" på Facebook. Jaså, er det galt å være ute etter likes også nå? Det ligger mye hardt arbeid i å løpe rundt å ta selfies hele dagen og stadig finne på platte enlinjere som man kan poste sammen med bildene, skal jeg si deg. Når det er sagt, så har jeg lenge ment at de beste og mest spesialiserte diskusjonsforaene kommer til å bestå. I alle fall så lenge det står en forumeier bak med litt stamina, samt teknisk innsikt nok til å holde forumplattformen oppdatert og med økonomisk ryggrad til å holde forumet på nett. Senest i dag så jeg at VG i en artikkel brukte et nystartet norsk debattforum viet plugg-inn hybrider fra Volkswagenkonsernet som referansekilde. Da begynner vi å snakke ganske spesialisert forum. Likevel, den største konkurrenten til virkelig gode forum-tråder er nok ikke Facebook eller Instagram, men heller blogge-universet. Fredrik, janerik171187 og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Noen som vet hva slike pynteskruer til felger heter på engelsk? Sånn du har i felger som ser delte ut men som ikke er det. Vi pleier å gjenge opp og sette inn rustfrie skruer heller på slike, da kan man ha hva man vil Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Jaså, er det galt å være ute etter likes også nå? Det ligger mye hardt arbeid i å løpe rundt å ta selfies hele dagen og stadig finne på platte enlinjere som man kan poste sammen med bildene, skal jeg si deg. Når det er sagt, så har jeg lenge ment at de beste og mest spesialiserte diskusjonsforaene kommer til å bestå. I alle fall så lenge det står en forumeier bak med litt stamina, samt teknisk innsikt nok til å holde forumplattformen oppdatert og med økonomisk ryggrad til å holde forumet på nett. Senest i dag så jeg at VG i en artikkel brukte et nystartet norsk debattforum viet plugg-inn hybrider fra Volkswagenkonsernet som referansekilde. Da begynner vi å snakke ganske spesialisert forum. Likevel, den største konkurrenten til virkelig gode forum-tråder er nok ikke Facebook eller Instagram, men heller blogge-universet. Ja ,det ligger mye arbeid som du sier i selfies og likes ja.. Et klassisk eksempel er datteren min på 15 år. Jeg hører det blinker og piper i telefonen hennes kontinuerlig. Kjørte henne avgårde idag,da var det falskt smil,trutmunn og faen hans oldermor og telefonen plantet mot seg. Tror neppe dagens ungdom ikke klarer og legge seg uten å knipse bilde og dele på forskjellige steder.. De fleste foraene er kommet for og bli tror jeg og synes selv det er gøy å følge med på eller være med i en evntuell diskusjon jeg brenner for. Men merker at FB er jeg litt mettet av for tiden. Bloggermiljøet har jo tatt helt av. Her kan enn jo velge i alt fra elendighet til yngre garde som er blottet for hjerneceller. . Der Barockengel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg