Saltkjelen Skrevet Juli 31, 2022 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2022 Vi har jo alle sett resultatet før, men her er det altså på plass. Det er ikke alle deler man får kjøpt ferdig sorte fra BMW, men det er bare klipset og solskjermen. Klipset til taktrekket i bagasjerommet jukses til og solskjerm lakkeres. Ron Jeremy, Walkabout, TRF og 24 andre reagerte på dette 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 31, 2022 Share Skrevet Juli 31, 2022 Fy pøken så lekkert! På tide å lære seg å sy ja! Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juli 31, 2022 Share Skrevet Juli 31, 2022 Er så vakkert dette! Rått, jeg sier det igjen det er bare å starte et lite selskap hvor du gjør dette. Da kommer det en X3M og i3 med norsk biltransport i rekord fart skoglund, Marius2002, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Juli 31, 2022 Share Skrevet Juli 31, 2022 2 timer siden, Snagg30 skrev: Er så vakkert dette! Rått, jeg sier det igjen det er bare å starte et lite selskap hvor du gjør dette. Da kommer det en X3M og i3 med norsk biltransport i rekord fart Og ikke minst en X2 personlig levert, om den ikke går tilbake til forhandler. 😅 Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 1, 2022 Share Skrevet August 1, 2022 Jeg bøyer meg i støvet! Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 17, 2022 Forfatter Share Skrevet September 17, 2022 Kom over et innlegg på Facebook der det var irritasjon over at varseltrekantholderen som ble levert på de første årsmodellene av i3 var ute av produksjon. Da flere som 3D-printet holdere tilbød disse til blodpris, var det intet annet å gjøre enn å se etter alternativer. Og voila! E90 var redningen. Fikk ellers tak i nytt ratt, SZL med fjernlysassistent og svarte setebelter for en slikk og ingenting på høggeren, så fikk tatt fatt på disse prosjektene i dag. I full sving med å de-blåe bilen. Alt av blå elementer skal vekk. ogee1, sveigis, ahj og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet September 17, 2022 Share Skrevet September 17, 2022 Mye bedre med vanlige sorte belter, pen oppgradering Men hva er planen på bil fronten nå? Skal du ha både F11/i3s/X5/i4? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 17, 2022 Forfatter Share Skrevet September 17, 2022 Ja blå setebelter er nok ikke mitt førstevalg. Usikker på bilfronten da det er så mye som frister, men sikler litt på E85 Z4 i en eller annen variant. Planen er enn så lenge å beholde alle, men det er nok X5en som eventuelt ryker først. Har et par andre biler i kikkerten, men det fordrer egentlig at jeg får satt i gang med garasjeprosjektet. Dagdrømmer om å lage en OEM+ Z4 med maritim-interiør, softclose etc. mslello, fupsaker, Ron Jeremy og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 18, 2022 Share Skrevet September 18, 2022 F01 min er nok en av vurderingene. Flott upgrade Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 18, 2022 Share Skrevet September 18, 2022 Igjen Lasse ,morro å se detaljene du ordner oppi .😊 Vet hvertfall at når vi skal ha oss i 3 etterhvert ,så vet jeg hvem jeg skal kontakte når det gjelder tips . Knallgøy å se dette 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 19, 2022 Forfatter Share Skrevet September 19, 2022 Hyggelig å høre! Det er bare å rope ut om det skulle være noe, @sveigis! Fikk plukket litt mer på høggeren i dag, og fikk dratt med meg midtarmlene med induksjonslader. Ettersom 2019-modeller har vegan(?)-skinn, flyttet jeg alt over i det originale armlenet. Har ellers slitt med kontrolleren til bakseteunderholdningen, men denne fikk jeg nå erstattet med en ny - og voila! Alles in ordnung. ogee1, fupsaker, idapederse og 12 andre reagerte på dette 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 19, 2022 Share Skrevet September 19, 2022 Med selveste driftsleder Narvestad på skjermen bak i F11en 😂👍 Slavearbeider'n, Ingvaldsen, idapederse og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 20, 2022 Share Skrevet September 20, 2022 Blir nydelig! En ide, hva med å ha to blå belter i F11 og to i X5n? Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 20, 2022 Forfatter Share Skrevet September 20, 2022 På 19.9.2022 den 18.55, Fredrik 90 skrev: Med selveste driftsleder Narvestad på skjermen bak i F11en 😂👍 Narvestad er en legende og hører med! Fant for øvrig ut at filmen som står i foran ikke vises bak og vice versa, så dette er jo en perfekt anledning til å ettermontere DVD-veksler i hanskerommet da denne spiller på alle tre skjermene samtidig. 12 timer siden, ahj skrev: Blir nydelig! En ide, hva med å ha to blå belter i F11 og to i X5n? Takker! Hehe, de blå setebeltene er heldigvis solgt for 400kr mer enn det ny SZL, fire svarte setebelter og ratt kom på. Det viser jo at det faktisk går an å drive med slik fikling uten å bli ruinert også. mslello, fupsaker og Ampera reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 20, 2022 Share Skrevet September 20, 2022 10 timer siden, Saltkjelen skrev: Takker! Hehe, de blå setebeltene er heldigvis solgt for 400kr mer enn det ny SZL, fire svarte setebelter og ratt kom på. Det viser jo at det faktisk går an å drive med slik fikling uten å bli ruinert også. Litt skuffet over det, får ikke mer Individual enn M550d med blå belter 👀 Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå