Tony Soprano Skrevet April 19, 2018 Share Skrevet April 19, 2018 Er B&O ettermontering komplett ? Er du Happy med lyd 😊❓ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 20, 2018 Forfatter Share Skrevet April 20, 2018 22 timer siden, Tony Soprano skrev: Er B&O ettermontering komplett ? Er du Happy med lyd 😊❓ Nei, så raskt går det dessverre ikke. Driver med delesanking, og så går jeg på i et stort jafs på komplette steder slik at jeg slipper demontering-montering-demontering om hverandre. En biltråd er for øvrig ganske kjedelig uten bilder, så her er det noen med de nye sommerhjulene. ///M-ini95, Marius2002, And-reas og 17 andre reagerte på dette 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 20, 2018 Share Skrevet April 20, 2018 Svært kledelige hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 20, 2018 Share Skrevet April 20, 2018 Style 312? Så veldig bra ut 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 20, 2018 Share Skrevet April 20, 2018 Perfekte hjul til den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 20, 2018 Share Skrevet April 20, 2018 Meget flott F01, hjulene satt som er skudd på den. Hadde en samme sort 730da. Ikke like velutrustet som denne, men det er vel ikke mange som er:) god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet April 20, 2018 Share Skrevet April 20, 2018 1 time siden, Saltkjelen skrev: Nei, så raskt går det dessverre ikke. Driver med delesanking, og så går jeg på i et stort jafs på komplette steder slik at jeg slipper demontering-montering-demontering om hverandre. En biltråd er for øvrig ganske kjedelig uten bilder, så her er det noen med de nye sommerhjulene. Lekker ! Kom en F01 til meg også i dag fra Tyskland 🤩 B&O ? Jepp ✅🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 20, 2018 Share Skrevet April 20, 2018 Du som endte opp med disse felgene ja - passet perfekt på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 21, 2018 Forfatter Share Skrevet April 21, 2018 On 20.4.2018 at 19.12, Marius2002 skrev: Svært kledelige hjul Mange takk! Er veldig fornøyd selv, til tross for at jeg var skeptisk til Ferric Grey-fargen. On 20.4.2018 at 19.16, Fahad skrev: Style 312? Så veldig bra ut 👌 Takker, Fahad! Jepp, Style 312. On 20.4.2018 at 19.36, awt skrev: Perfekte hjul til den bilen. Det er noe eget med slike originalhjul, synes jeg. 23 timer siden, Chris A skrev: Meget flott F01, hjulene satt som er skudd på den. Hadde en samme sort 730da. Ikke like velutrustet som denne, men det er vel ikke mange som er:) god helg! Takk for det! Nei, det er nok ikke så alt for mange biler ute med et så omfattende utstyrsnivå (spesielt ikke som x30d). God helg! 23 timer siden, Tony Soprano skrev: Lekker ! Kom en F01 til meg også i dag fra Tyskland 🤩 B&O ? Jepp ✅🙌 Takktakk! Jøss, ikke dårlig. Du må lage deg en tråd om den/bilene du har, da det høres ut til at du har fått deg en relativt imponerende bilpark med tiden! Meget behagelig med fabrikkmontert B&O. 22 timer siden, papertiger skrev: Du som endte opp med disse felgene ja - passet perfekt på denne! Ja, det ble til slutt det. Veldig fornøyd med hvordan det ble seendes ut! papertiger og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 23, 2018 Forfatter Share Skrevet April 23, 2018 Knipset noen bilder i helgen. Helt merkelig at 21" kan se så smått ut på en bil.. lagunilla, runstra, Mathiseen og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 23, 2018 Share Skrevet April 23, 2018 F01 er jo svær Men var veldig pent med de felgene! Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 23, 2018 Share Skrevet April 23, 2018 Disse passet jo perfekt Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 25, 2018 Share Skrevet April 25, 2018 Ja, dette ble meget pent Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 25, 2018 Share Skrevet April 25, 2018 Balansegangen til det smakfulle er mer og mer hårfin jo høyere opp i tallrekken man kommer. Dette ble meget bra! Etter E38 er nok dette den fineste 7’ern, G10 er heller ikke «værst» 😇 aldri kjørt 7’er, tror det er helt Ok. Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 25, 2018 Share Skrevet April 25, 2018 Nesten så jeg angrer på at jeg ikke kjøpte disse felgene selv når jeg ser hvor bra det ble, Lasse Men kunne nok fort blitt hakket for mørkt på en hvit bil, men på en mørk bil ble det der innertier. Jeg får heller fortsette jakten på Hamann Evo-felger til min Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå