Kjennern Skrevet April 8, 2020 Share Skrevet April 8, 2020 Grattis Rå bil det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet April 8, 2020 Share Skrevet April 8, 2020 En av de fineste beigefargene til BMW det der. Gratulerer med rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 10, 2020 Share Skrevet April 10, 2020 Glimrende plan «B» Lasse, 550d i kanskje det fineste 5 serie karosseriet noensinne, det må bli bra. Spennende farge, invidual? Spent på planene, som vanlig er det ikke småtteri, hvordan bytter man nøkler forresten, kun koding? Gratulerer med fornuftig kjøp 😇👍🏻 Ingvaldsen og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 10, 2020 Share Skrevet April 10, 2020 Gratulerer ja, ser veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 10, 2020 Share Skrevet April 10, 2020 Gratulerer Sneik på insta, så regnet med det ville komme mer info nå når bimmers.no er oppe igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet April 10, 2020 Share Skrevet April 10, 2020 Gratulerer! Fikk en liten sniktitt via FB, klasse av en bil! Problemet er at jeg og @Walkaboutsom fra før av bruker unødvendige penger på upgrades, nå blir frista mer av hva som blir gjort med din Kjenner jeg får eksem i lommeboka bare av tanken. Walkabout, Daniel. og Saltkjelen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet April 10, 2020 Share Skrevet April 10, 2020 Gratulerer med råtøff bil! Denne var virkelig lekker med smashing fargekombinasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 10, 2020 Forfatter Share Skrevet April 10, 2020 På 8.4.2020 den 0.11, Otis skrev: Gratulerer med ny bil da! Takk for det, Otis, og takk for at du sa ja til å se på en annen bil for meg, til tross for at det ikke ble den bilen! På 8.4.2020 den 1.29, Tony Soprano skrev: Gratulerer med heftig utstyrt gromvogn 😊 Takk for det! Utstyr er moro.. På 8.4.2020 den 2.22, Daniel. skrev: Grattis 😁 Begynt å få skikkelig sansen for Champagne Quartz selv 👌🏻 Tøff farge. Tusen takk! Ja, jeg hadde vel aldri noen forhold til Champagne Quartz selv, men den digges etter kun få dager. Fascinerende å se at den i enkelte tilfeller kan se ut som "Nardo Grey" og i andre enden av skalaen - brun. På 8.4.2020 den 6.55, Fahad skrev: Gratulerer Lasse. Ser virkelig fin ut den der 👌 Takk for det, Fahad! På 8.4.2020 den 7.47, Kjennern skrev: Grattis Rå bil det der. Tusen takk, Kjennern! På 8.4.2020 den 8.17, ogee1 skrev: En av de fineste beigefargene til BMW det der. Gratulerer med rå bil! Takk for det! Jeg er ikke uenig hva gjelder beige-farge. 6 timer siden, Ron Jeremy skrev: Glimrende plan «B» Lasse, 550d i kanskje det fineste 5 serie karosseriet noensinne, det må bli bra. Spennende farge, invidual? Spent på planene, som vanlig er det ikke småtteri, hvordan bytter man nøkler forresten, kun koding? Gratulerer med fornuftig kjøp 😇👍🏻 Ja, plan B er ikke alltid det verste selv om jeg også var fornøyd med plan A. Denne er "fullblods" Individual, og jeg sikter vel på en liten "Individual+" etter hvert. I kjent stil bestilte jeg jo deler før bil, så disse lekre sakene ligger og venter på hytta i Sverige. 6 timer siden, Reef89 skrev: Gratulerer ja, ser veldig bra ut Takk for det! 4 timer siden, Marius2002 skrev: Gratulerer Sneik på insta, så regnet med det ville komme mer info nå når bimmers.no er oppe igjen Takk skal du ha, Marius! Hehe, ja, ble noen premierebilder ute og gikk i påvente av at bimmers skulle bli corona-frisk. 4 timer siden, ///M-ini95 skrev: Gratulerer! Fikk en liten sniktitt via FB, klasse av en bil! Problemet er at jeg og @Walkaboutsom fra før av bruker unødvendige penger på upgrades, nå blir frista mer av hva som blir gjort med din Kjenner jeg får eksem i lommeboka bare av tanken. Takktakk, Armin! Haha, eksem kan heldigvis behandles - bortsett fra Raymond (Walkabout) som allerede har fått noen drypp. 3 timer siden, BimmerFan! skrev: Gratulerer med råtøff bil! Denne var virkelig lekker med smashing fargekombinasjon Takk for det! Artig med en fargekombinasjon utenom det vanlige for en gangs skyld. Og noen bilder: Ampera, Hpi, papertiger og 20 andre reagerte på dette 19 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrono Skrevet April 10, 2020 Share Skrevet April 10, 2020 Denne så fin ut 😉 Artig å både møte og selge til en annen entusiast. Gleder meg til å se oppgraderinger du gjør her etterhvert👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 10, 2020 Forfatter Share Skrevet April 10, 2020 30 minutter siden, Chrono skrev: Denne så fin ut 😉 Artig å både møte og selge til en annen entusiast. Gleder meg til å se oppgraderinger du gjør her etterhvert👍 Takk for det og i like måte, Chrono! Det har vært en sann fornøyelse å handle bil av deg. Hva slags coating har du brukt på bilen forresten? Tenkte jeg skulle handle inn litt, og så at coatingen du har brukt var gode saker. Chrono reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet April 10, 2020 Share Skrevet April 10, 2020 Må gratulere her og! Individual-biler er SÅ mye kulere enn "vanlige" bmw'er🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 10, 2020 Share Skrevet April 10, 2020 Gratulerer med flott skute og en av de siste BMWene som gikk an å se på, uten å flire av feile grunner. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 10, 2020 Share Skrevet April 10, 2020 Grattis her også, Lasse! Gleder meg til å beskue denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrono Skrevet April 10, 2020 Share Skrevet April 10, 2020 28 minutter siden, Saltkjelen skrev: Takk for det og i like måte, Chrono! Det har vært en sann fornøyelse å handle bil av deg. Hva slags coating har du brukt på bilen forresten? Tenkte jeg skulle handle inn litt, og så at coatingen du har brukt var gode saker. Jeg brukte GYEON Q² One. La den for ett års tid siden, så den har holdt overraskende bra 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 11, 2020 Share Skrevet April 11, 2020 (endret) Gratulerer med nydelig bil - en flott fargekombo. Motoren er litt overkill etter min mening, men har man råd har man også lov. Artig at skvettlapper har blitt populært etter at jeg rotet rundt med dette for 10-15 år siden og få skjønte poenget. Spesielt foran gir skvettlapper god mening hvis de er ordentlig tilpasset... Endret April 11, 2020 av Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå