Gabz Skrevet Juli 13, 2020 Share Skrevet Juli 13, 2020 Gratulerer med herlig maskin! ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindrearg Skrevet Juli 25, 2020 Share Skrevet Juli 25, 2020 Morsomt å se at du allerede har hentet noe nytt. Gratulerer med ny søt og sprek bil! 🧐 ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2020 På 13.7.2020 den 14.57, Gabz skrev: Gratulerer med herlig maskin! Tusen takk! På 25.7.2020 den 15.31, Sindrearg skrev: Morsomt å se at du allerede har hentet noe nytt. Gratulerer med ny søt og sprek bil! 🧐 Tusen takk! Husk å ta vare på gamle bilen. Vi får møtes når jeg er oppi Lillehammer området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindrearg Skrevet Juli 28, 2020 Share Skrevet Juli 28, 2020 På 27.7.2020 den 13.26, ahj skrev: Tusen takk! Tusen takk! Husk å ta vare på gamle bilen. Vi får møtes når jeg er oppi Lillehammer området. Ja, det må vi få til når den tid kommer. ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 12, 2020 Share Skrevet August 12, 2020 Gratulerer, @ahj! ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 25, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2020 Litta oppdatering til bil-bloggen! Har irritert meg grønn på at det ikke finnes innvendig speil med portåpner. Men etter noen iherdig minutter på do, hvor jeg så over etk. Fant jeg ut at F20 og F22 har samme speil, F22 kan slikt speil retrofites. Det som også er positivt, dette er i samme design som G2x. Større speilflate, ingen ramme rundt og det ser langt bedre ut. ///M-ini95, uglefossen, Daniel. og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 13, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2021 Hei hei bloggen! Ble gjort et varp med litt utvendig mods på bilen på black friday. Jækla billig ble det, jækla lang tid tok det å få det også. Men med den prisen gjorde ingenting Var enklere å ta av fangeren enn å ligge på et kald betonggulv med små stein stikkene langt inni ryggen. Samtidig ble gangen 15 ganger penere med slik pynt stående noen dager. Naboene hadde noe å snakke om når naboen går i -15 å bærer en del av bilen sin inn. Snagg30, ogee1, ///M-ini95 og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 13, 2021 Share Skrevet Januar 13, 2021 Det ble vakkert ja 😀👍 Er ufattelig hvor mye sånne ting gjør . Den bilen din går bra hvertfall,testet en sånn i 2019. Herre jemeni sier jeg 😅 ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Januar 13, 2021 Share Skrevet Januar 13, 2021 (endret) Siste skikkelige 1-serien, det der. Bra motor, rå kjøreegenskaper og så har den fått en front som en ikke trenger å være flau over. Endret Januar 13, 2021 av ogee1 fupsaker, sveigis og ahj reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Januar 13, 2021 Share Skrevet Januar 13, 2021 Fantastisk rå bil det her! ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Januar 13, 2021 Share Skrevet Januar 13, 2021 Hvorfor ikke lime magneter bak fangeren når den først er av? Men dritkul bil da, må gå noe j.... med den motoren og lav vekt ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 13, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2021 4 timer siden, sveigis skrev: Det ble vakkert ja 😀👍 Er ufattelig hvor mye sånne ting gjør . Den bilen din går bra hvertfall,testet en sånn i 2019. Herre jemeni sier jeg 😅 Takk, gjorde mye med den lille leppa foran. Disse går meget godt fra fabrikk kan man si 😃 2 timer siden, ogee1 skrev: Siste skikkelige 1-serien, det der. Bra motor, rå kjøreegenskaper og så har den fått en front som en ikke trenger å være flau over. Helt enig! Vurderte en stund i3, men godt det ble det beistet her 2 timer siden, Snagg30 skrev: Fantastisk rå bil det her! Tusen takk 5 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Hvorfor ikke lime magneter bak fangeren når den først er av? Men dritkul bil da, må gå noe j.... med den motoren og lav vekt Det var et veldig godt spørsmål, jeg tenkte ikke i det hele tatt på det når fangeren var av 🤦🏼♂️ Gjorde 0-100 på 3.6 sek med litt hjulspinn og vinterdekk. Ikke en sinke akkurat ogee1, mslello og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Januar 13, 2021 Share Skrevet Januar 13, 2021 (endret) Resen diffuser! Bare å få fjernet refleksene også nå da - hilsen refleksfetisjmannen Blir det større endestusser også? Hadde gjort seg med noen større i krom Endret Januar 13, 2021 av Walkabout ahj og ogee1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 13, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2021 7 minutter siden, Walkabout skrev: Resen diffuser! Bare å få fjernet refleksene også nå da - hilsen refleksfetisjmannen Blir det større endestusser også? Hadde gjort seg med noen større i krom Du å disse refleksene, neida 😂 De hadde nok gjort seg i svart blank. Kan jo prøve med litt folie evt. Jeg er helt enig. Men ikke så lett å finne større stusser i krom til org eksosen. Må se om stussene til performance eksosen passer. Det blir nok bra Walkabout og ogee1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 28, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2021 (endret) Hei hei bloggen! Etter å ha irritert meg grønn på stussene som var altfor små til diffuseren, ble det litt leting i etk og vipps var det nye større stusser som ikke står midtunder bilen. Endret Mars 28, 2021 av ahj danskiii, Runey, BimmerFan! og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå