awt Skrevet Desember 13, 2017 Share Skrevet Desember 13, 2017 «US-blinklys» har jeg aldri hatt, og kommer nok aldri til å ha. Likevel har jeg ingenting imot det, og synes det kan være pent på enkelte biler. Det som derimot ikke er pent, og som jeg aldri kommer til å skjønne er folk som er så «desperate» etter US-lys at de kjører rundt med lysende sideblinklys i tillegg. Og de er det faktisk en del av etterhvert. (beklager elendig bilde) Grunnen til at det blir slik har noe med kodingen å gjøre på e6x (usikker på om det er mulig uten), men at enkelte likevel gjør dette er for meg helt uforståelig. Marius2002, Shattered, uglefossen og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet Desember 13, 2017 Share Skrevet Desember 13, 2017 11 minutter siden, awt skrev: «US-blinklys» har jeg aldri hatt, og kommer nok aldri til å ha. Likevel har jeg ingenting imot det, og synes det kan være pent på enkelte biler. Det som derimot ikke er pent, og som jeg aldri kommer til å skjønne er folk som er så «desperate» etter US-lys at de kjører rundt med lysende sideblinklys i tillegg. Og de er det faktisk en del av etterhvert. (beklager elendig bilde) Grunnen til at det blir slik har noe med kodingen å gjøre på e6x (usikker på om det er mulig uten), men at enkelte likevel gjør dette er for meg helt uforståelig. Enig. Vet du om det går an å kode bort de tre diodene som er foran i hovedlykta på F10/11 evt hva de heter i Carly meny? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 13, 2017 Share Skrevet Desember 13, 2017 Jeg aner ikke, og Carly har jeg aldri brukt, men de diodene ville jeg nå beholdt jeg da. Conquest reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 13, 2017 Share Skrevet Desember 13, 2017 (endret) Enig med at det ser dumt ut med US på sideblinkerene. Sett mange av di selv. Syns det er pent på E39 med at det er hvite ringer. På E60 skjønner jeg ikke, de har jo orange markeringslys originalt og syns ikke det er fint med blinklysene foran i tillegg, blir litt mye tivoli. Er mulig å kode vekk på siden. Endret Desember 13, 2017 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 4, 2018 Share Skrevet Januar 4, 2018 Hvordan ta gode salgsbilder 101: Shattered og MGunders reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Januar 4, 2018 Share Skrevet Januar 4, 2018 1 minutt siden, Gabz skrev: Hvordan ta gode salgsbilder 101: En av de bedre salgsbildene jeg faktisk har sett 😂😂. Jeg har sett mye verre som f.eks ta bilde i mørket, kun bilde av ei kjerring oppå bilen og etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streaxu Skrevet Januar 14, 2018 Share Skrevet Januar 14, 2018 On 12/13/2017 at 20.03, awt skrev: «US-blinklys» har jeg aldri hatt, og kommer nok aldri til å ha. Likevel har jeg ingenting imot det, og synes det kan være pent på enkelte biler. Det som derimot ikke er pent, og som jeg aldri kommer til å skjønne er folk som er så «desperate» etter US-lys at de kjører rundt med lysende sideblinklys i tillegg. Og de er det faktisk en del av etterhvert. (beklager elendig bilde) Grunnen til at det blir slik har noe med kodingen å gjøre på e6x (usikker på om det er mulig uten), men at enkelte likevel gjør dette er for meg helt uforståelig. Åhh det å ha lysende blinklys på skjermene er populært hos Volvo gutta her i det lokale "raggarmiljøet" Gjerne en sponplate med 10 høytalere som ligger på hatthylla å er vinkla på skrått opp mot bakruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 3, 2018 Share Skrevet Oktober 3, 2018 Når du ikke gidder å kjøpe nye større felger..... MGunders, macrorain, awt og 11 andre reagerte på dette 2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 15, 2018 Share Skrevet Oktober 15, 2018 Spiller vel ingen rolle om dekka er slitt på innsiden vel.... Fiffig løsning MGunders og macrorain reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristofferertsland Skrevet November 14, 2018 Share Skrevet November 14, 2018 På 3.5.2016 den 2.09, Skare1 skrev: http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=74710896 Flott lakkeringsjobb! Jobbet på et bilverksted en tid tilbake og hadde en kunde som lakkerte sine egne felger hjemme. Han endte opp med å bruke beis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 25, 2019 Share Skrevet Februar 25, 2019 Diskuteres om det er rett eller galt, men det ser helt dust ut. Shattered, uglefossen, Daniel. og 11 andre reagerte på dette 1 10 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 9, 2019 Share Skrevet Mars 9, 2019 (endret) ^sendte det til min far som sendte det til en kollega som sendte det til broom. Og en sak ble det da det var enda en kar som hadde sendt inn. https://www.tv2.no/a/10455042/ Endret Mars 9, 2019 av Marius2002 Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 9, 2019 Share Skrevet Mars 9, 2019 4 timer siden, Marius2002 skrev: ^sendte det til min far som sendte det til en kollega som sendte det til broom. Og en sak ble det da det var enda en kar som hadde sendt inn. https://www.tv2.no/a/10455042/ En ting er hvertfall sikkert, det er ikke lovelig kosmetisk 🤣 Shattered, Marius2002, MGunders og 2 andre reagerte på dette 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Quark Skrevet Mars 14, 2019 Share Skrevet Mars 14, 2019 Jeg kjenner jeg får vondt langt inn i ryggmargen av folk som ikke en gang gidder å prøve. Dette er bilde fra en salgsannonse. Rottereir, tør vedde på at kassen til og med ligger løs i bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mars 15, 2019 Share Skrevet Mars 15, 2019 Hørte det er populært med rare løsninger bakpå Tesla'r 😅 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå