Reef89 Skrevet Januar 24, 2022 Share Skrevet Januar 24, 2022 Ikke bare E6+ som for gjennomgå, trenden går sakte men sikkert over på F1+ også Marius2002, Blinklys, Daniel. og 3 andre reagerte på dette 1 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 24, 2022 Share Skrevet Januar 24, 2022 Tror nok han der gjorde det mest på kødd 😂 Men finnes nok sikkert et par slike som faktisk ser slik ut, i hvertfall i Sverige 😅 Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Januar 24, 2022 Share Skrevet Januar 24, 2022 (endret) Tenkte med en gang 2 Fast 2 Furious når jeg så den bilen Endret Januar 24, 2022 av GreenE36Cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 24, 2022 Share Skrevet Januar 24, 2022 29 minutter siden, Daniel. skrev: Tror nok han der gjorde det mest på kødd 😂 Håper for all del det. Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Januar 24, 2022 Share Skrevet Januar 24, 2022 2 timer siden, Reef89 skrev: Ikke bare E6+ som for gjennomgå, trenden går sakte men sikkert over på F1+ også Noen som enten savner hytta på lastebil der poppis og gardin er inn? Går noen av disse med full poppis alle er like utsatt så vel en F31 her om dagen. Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 2, 2022 Share Skrevet Februar 2, 2022 Denne får jo den ekte til å se ut som et mesterverk 🥸 Lars89, fupsaker, Blinklys og 1 annen reagerte på dette 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 2, 2022 Share Skrevet Februar 2, 2022 (endret) 1 time siden, Daniel. skrev: Denne får jo den ekte til å se ut som et mesterverk 🥸 WTF er dette makkverket "bygd" på? Endret Februar 2, 2022 av Kvasi Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 2, 2022 Share Skrevet Februar 2, 2022 F30? Bygget litt over lyktene. Her er annen F30 med G80-front, men her vises hele lykta. Jeg vet ikke, men klarer ikke se for meg at noen vil bruke mange tusen (eller få tusen ut ifra passform) og så stå å se på bilen i ettertid og sier "dette ble bra". Det samme kan sies om E90 med 1M eller M4-front. «Vel brukte penger, dette ble fantastisk» Fint at begge passer i denne tråden. fupsaker, The Quark, Snagg30 og 4 andre reagerte på dette 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 5, 2022 Share Skrevet Februar 5, 2022 Nå har Kina misforstått, vi vil ha den gamle fronten på den nye…vi vil da for pokker ikke ha den nye fronten på den gamle 😅 Fredrik, fupsaker, Blinklys og 2 andre reagerte på dette 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 11, 2023 Share Skrevet Februar 11, 2023 SATAN!! Jeg mangler ord…….😳🤮 Reef89, The Quark, papertiger og 3 andre reagerte på dette 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Februar 12, 2023 Share Skrevet Februar 12, 2023 2 timer siden, Fredrik 90 skrev: SATAN!! Jeg mangler ord…….😳🤮 vi har mørketid så da er det ingen som ser det, (foruten når du stopper for å fylle:) hehe Marius2002 og Nytern reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 12, 2023 Share Skrevet Februar 12, 2023 6 hours ago, Fredrik 90 said: SATAN!! Jeg mangler ord…….😳🤮 Nydelig farge da om ikke mer 😍 😬 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 15, 2023 Share Skrevet April 15, 2023 Stawky, Nytern, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 1, 2023 Share Skrevet Juni 1, 2023 Dette kjøretøyet som parkerte ved siden av meg hadde påmontert mye greier. Siden sjåfør satt i bilen og sigget ble det bare et snikbilde fra siden. The Quark, Werther og Marius2002 reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Juni 1, 2023 Share Skrevet Juni 1, 2023 1 time siden, Reef89 skrev: Dette kjøretøyet som parkerte ved siden av meg hadde påmontert mye greier. Siden sjåfør satt i bilen og sigget ble det bare et snikbilde fra siden. Parker for all del ikke for nærme, hva enn den stakkars bilen måtte lide av vil du helt garantert ikke at det smitter over på din… 🦠 MrElg, Marius2002, uglefossen og 1 annen reagerte på dette 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå