Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, KireS skrev:

Dette må jo bli en knall suksess i Norge.

https://www.tv2.no/broom/11225750/

 

Der kom den nyheten ja. Endelig! Estimert pris for en 330e xdrive touring ca 500 000. Bikker ca 700 000 for en bra utstyrt utgave da. Friskt, men fortsatt billigere enn V60 T6 PHEV, som vel er den nærmeste konkurrenten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg setter en hundrings på at G31 LCI kommer som 530e xDrive 😀

Det er det vel så og si bekreftet at den gjør (kanskje med unntak av xDrive, som er noe uklart enda). Bare irriterende at det visstnok kun er G30 LCI som kommer som 540e, mens dette tilsynelatende ikke blir noe alternativ for G31. 30e-motoriseringen er frisk i G2X, men fremstår noe dau i G3X. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Walkabout skrev:

Det er det vel så og si bekreftet at den gjør (kanskje med unntak av xDrive, som er noe uklart enda). Bare irriterende at det visstnok kun er G30 LCI som kommer som 540e, mens dette tilsynelatende ikke blir noe alternativ for G31. 30e-motoriseringen er frisk i G2X, men fremstår noe dau i G3X. 

er det snakk om b58 i den 540e da ? 

Endret av Ingvaldsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

er det snakk om b58 i den 540e da ? 

Har like lite peiling på motorkoder som jeg har på det historiske inflasjonsnivået i Burkina Faso, men er snakk om treliter bensin med elmotor ja, samme som står i G05 (X5) :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Walkabout skrev:

Har like lite peiling på motorkoder som jeg har på det historiske inflasjonsnivået i Burkina Faso

The inflation rate in Burkina Faso was recorded at -2.60 percent in December of 2019. Burkina Faso Inflation Rate - data, historical chart, and calendar of releases - was last updated on February of 2020 from its official source.

burkina-faso-inflation-cpi.png?s=burasoi

https://tradingeconomics.com/burkina-faso/inflation-cpi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, humpfy skrev:

The inflation rate in Burkina Faso was recorded at -2.60 percent in December of 2019. Burkina Faso Inflation Rate - data, historical chart, and calendar of releases - was last updated on February of 2020 from its official source.

burkina-faso-inflation-cpi.png?s=burasoi

https://tradingeconomics.com/burkina-faso/inflation-cpi

Takk - nå har jeg faktisk MER peiling på det historiske inflasjonsnivået i Burkina Faso enn motorkoder :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2020 den 15.19, papertiger skrev:

Der kom den nyheten ja. Endelig! Estimert pris for en 330e xdrive touring ca 500 000. Bikker ca 700 000 for en bra utstyrt utgave da. Friskt, men fortsatt billigere enn V60 T6 PHEV, som vel er den nærmeste konkurrenten.

Finnes jo en del muligheter for rabatt da.. Jeg betalte godt under 700 for vår 330e iallfall.. Ikke alt utstyr med alt jeg ville ha. Var forhåndsbestillingrabatt også nå vi bestilte da, men likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, mslello skrev:

Finnes jo en del muligheter for rabatt da.. Jeg betalte godt under 700 for vår 330e iallfall.. Ikke alt utstyr med alt jeg ville ha. Var forhåndsbestillingrabatt også nå vi bestilte da, men likevel..

Ja, det er sant. Mener jeg fikk 8% rabatt gjennom jobben når jeg bestilte 1-serien i sin tid, og karrer en til seg et par prosenter til gjør det utrolig mye. Mener å huske den ene kollegaen min som bestilte seg en fullspekket V60 T8 fikk over 100k i rabatt pga rammeavtale mellom jobben og bilforhandler. Det utgjør litt i det store bildet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, papertiger skrev:

Ja, det er sant. Mener jeg fikk 8% rabatt gjennom jobben når jeg bestilte 1-serien i sin tid, og karrer en til seg et par prosenter til gjør det utrolig mye. Mener å huske den ene kollegaen min som bestilte seg en fullspekket V60 T8 fikk over 100k i rabatt pga rammeavtale mellom jobben og bilforhandler. Det utgjør litt i det store bildet. 

Bilia har stadig vekk kampanjer på T8 motorer. Nå kjører de kampanje ut Q1 med opptil 100k ink mva i ekstra rabatt på Xc90 bla. Det sier vel litt om avansene de har. Gjennom jobben er vel maks det vi får til 12-13% på personal på Bmw. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...