Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

@papertiger jeg planlegger selv en G21 330E når det kommer en liten en om et par år. På nåværende F30 kommer jeg meg ca 25/27 km på en varm dag, noe som er lite og sikkert ubrukelig for folk flest. På vinter så triller jeg inn hjemme i desember etter barnehage med 2km igjen på elektriske og livredd for motor starter så jeg må ta meg en lengre tur for og kjøre varm motor ( ja jeg er så påpasselig med det). Rekkevidden på G21 er noe mer hyggelig, samt den virker som en bedre bil i helhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hybridsystemet er bra, men man må lære seg å bruke det optimalt ja. Kan man ikke lade hjemme er bilen egentlig meningsløs. Man bør i hvertfall kun kjøre i sport for å slippe masse start/stopp. 
 

vi har F30 330e og barn på 4 og 7. Bilen funker fint på ferie. Trenger vi ekstra plass har vi takboks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nevnt før men kan nevnes igjen :) touring kommer også. M3 touring manuell rwd, med en helt annen front, eksempelvis fra noe Alpina eller andre kommer med, står på ønskelista, dersom noen skulle ringe fra Hamar 😎😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... spesielt er vel det rette uttrykket og ingen forholder seg nøytrale til en slik prominent grill. Noe som helt sikkert også er meningen i dagens ganske diffuse/oppbrytende bilmarked. Hva gjør man ikke for å få oppmerksomhet? På den annen side har grillen klare historiske trekk, men jeg er redd for at dette går litt over hodet på de aller fleste i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...