Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle vise frem denne som jeg har holdt på med litt nå, var nysgjerrig på hvordan i4M50 (som jeg fortsatt synes er et grusomt navn, IMO burde den blitt kalt "M450e".) hadde sett ut med front fangern til M850i og grillen til M8. Jeg synes den ser helt fantastisk ut med fronten til 8 serien. Driver å jobber med en "M450e Wagon" nå også hah.

front2.thumb.png.5a9e143922eeb184004992336fca21e1.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, MagnusAG99 skrev:

Tenkte jeg skulle vise frem denne som jeg har holdt på med litt nå, var nysgjerrig på hvordan i4M50 (som jeg fortsatt synes er et grusomt navn, IMO burde den blitt kalt "M450e".) hadde sett ut med front fangern til M850i og grillen til M8. Jeg synes den ser helt fantastisk ut med fronten til 8 serien. Driver å jobber med en "M450e Wagon" nå også hah.

front2.thumb.png.5a9e143922eeb184004992336fca21e1.png

Skikkelig lekkert! @Saltkjelen, vi må gjøre noe sånt på min tror jeg. 😁💸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Saltkjelen skrev:

@MagnusAG99Akkurat dette har jeg hatt i tankene også, dog med en M8-front. Du hadde ikke fått photoshoppet dette, vel? :) 

Å joda :), fangeren fra M8 hadde passet perfekt egentlig til i4M50, mens fangeren til M850i hadde passet perfekt til i4 eDrive40.

front3.thumb.png.d19833a315b16f8a69f6846b5606abd8.png

 

front4.thumb.png.ce80fe56907adf6d787a64ec0ad3b080.png

Endret av MagnusAG99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MagnusAG99 skrev:

Å joda :), fangeren fra M8 hadde passet perfekt egentlig til i4M50, mens fangeren til M850i hadde passet perfekt til i4 eDrive40.

front3.thumb.png.d19833a315b16f8a69f6846b5606abd8.png

 

front4.thumb.png.ce80fe56907adf6d787a64ec0ad3b080.png

Takk, jeg bestiller en slik, om vi får alt til å passe uten å bytte lykter. 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, fupsaker skrev:

Takk, jeg bestiller en slik, om vi får alt til å passe uten å bytte lykter. 🤪

Er visstnok en Tysk tuner som skal lage en M8 style front fanger til M3 og M4. Kan godt hende den passer i4 også, for i4 er vell ikke en dedikert elbil? Det er vell en 4-serie Gran Coupe? Så den passer nok. 

 

prior-design-fascia-lead.jpg?quality=85&width=1440&quality=70

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MagnusAG99 skrev:

Å joda :), fangeren fra M8 hadde passet perfekt egentlig til i4M50, mens fangeren til M850i hadde passet perfekt til i4 eDrive40.

 

 

 

Utrolig lekkert👍

Mens du er i gang i Photoshop - du klarer ikke lage et eksempel på bakenden der en større del av diffuseren bak er i bilens farge? 😋 Vært arti å sett hvordan det ble, men mulig jeg er litt alene om å ikke like hvor høyt opp på bakfangeren det svarte går. 

 

 

Screenshot_20211023_184552.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det kommer en ettermarkeds front til 4-serien så er det absolutt ikke sikkert den passer på en i4. Tviler på at noen gidder å lage egen front til i4 ettersom dette globalt sett blir ett nisjeprodukt. Men det gjenstår å se..ting kan sikkert modifiseres til å passe på i4 også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, laffe skrev:

Utrolig lekkert👍

Mens du er i gang i Photoshop - du klarer ikke lage et eksempel på bakenden der en større del av diffuseren bak er i bilens farge? 😋 Vært arti å sett hvordan det ble, men mulig jeg er litt alene om å ikke like hvor høyt opp på bakfangeren det svarte går. 

 

 

Screenshot_20211023_184552.jpg

 

There you go

388865191_Untitled2.thumb.png.6a669d93d5bab28c84e780a6152db603.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis har kjøpt/bestilt Kia EV6 i dag. Selgeren sier at Kia eier alle produsenter osv av dingser så når feks BMW ikke kan levere biler med "younameit" pga halvledermangel kan Kia det, og kommer ikke til å gi andre produsenter tilgang før deres salg evt dabber av og de har overskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Kvasi skrev:

En kompis har kjøpt/bestilt Kia EV6 i dag. Selgeren sier at Kia eier alle produsenter osv av dingser så når feks BMW ikke kan levere biler med "younameit" pga halvledermangel kan Kia det, og kommer ikke til å gi andre produsenter tilgang før deres salg evt dabber av og de har overskudd.

Den bilen er faktisk det reelle alternativet til i4, utrolig nok.. Det vil si: Det nærmeste du kommer sportslig til en fornuftig penge. Uten at samme ytelser og kvalitetsfølelse er tilstede. Kanskje Mustang MachE GT, men Kia appelerer mer..

Endret av fupsaker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Om det kommer en ettermarkeds front til 4-serien så er det absolutt ikke sikkert den passer på en i4. Tviler på at noen gidder å lage egen front til i4 ettersom dette globalt sett blir ett nisjeprodukt. Men det gjenstår å se..ting kan sikkert modifiseres til å passe på i4 også

Det som blir vrient er jo sensorene som sitter i den nye nyregrillen, det resterende er nok grei skuring å løse. Så vi krysser fingrene. ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...