Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Ron Jeremy skrev:

Hva med S54 med carboninnsug?

S85?

S65?

Lyden i 8’erne etter E39 M5 har vært tamt. Her regjerer AMG.

 

Enig i at S54 og S65 høres bra ut, men fremdeles ikke bra nok sammenlignet med konkurrentene. 

Det jeg synes er litt latterlig med S55 og S58 non competition og competition er at det kun er en software endring på selve lyden. Det sitter eksakt samme eksosanlegg på begge.

På Competition utgavene synes jeg Bmw kunne kommet ut med M Performance anlegg som standard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mslello skrev:

Ny favorittfelger til i4 (om de tåler vekta) :) 

image.png.ba26fe531e2e793329eb6a0bea98497e.png

Det gjør de sikkert, er vel dekkene som er det viktige her. Jeg vil ha de felgene på bilen min når den kommer. Den var bare griselekker. Og 495hk.. 🤪😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, fupsaker skrev:

Det gjør de sikkert, er vel dekkene som er det viktige her. Jeg vil ha de felgene på bilen min når den kommer. Den var bare griselekker. Og 495hk.. 🤪😍

Felgene må også være godkjent for akselvekt, men nå er jo tunge biler blitt vanligere, så får krysse fingrene for at de har tatt i litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, mslello skrev:

Felgene må også være godkjent for akselvekt, men nå er jo tunge biler blitt vanligere, så får krysse fingrene for at de har tatt i litt.

Jeg tar meg selv i å sende en epost til Alpina, for du får jo Alpina-felg til X3 og X4, de veier jo mer. 5-serie og de større modellene veier jo over 2 tonn, så burde være mulig å få til. Kanskje forrige generasjon felger da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, mslello skrev:

Felgene må også være godkjent for akselvekt, men nå er jo tunge biler blitt vanligere, så får krysse fingrene for at de har tatt i litt.

Til info så er B4 Gran Coupe oppgitt til 1945kg i vekt, så den er da 200kg unna offisiell vekt på i4 M50, det skulle åpne for at de er dimensjonert for bilen. Venter i spenning på svaret fra Alpina nå. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, fupsaker skrev:

Til info så er B4 Gran Coupe oppgitt til 1945kg i vekt, så den er da 200kg unna offisiell vekt på i4 M50, det skulle åpne for at de er dimensjonert for bilen. Venter i spenning på svaret fra Alpina nå. :D 

Eventuelt går man for Alpina-felger fra B5 touring som veier 2 120kg. Da får man i tillegg et penere felgdesign enn det nye på B4. Skal man derimot gjøre det helt perfekt, kjører man på med 21” fra B7 med samme profil som på OEM 20”, slik at bakkeklaringen fortsatt er innafor med senk. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...