Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Er enig i at gjenbruk er bedre, men det er nå en gang slik at tallene på papiret ofte er viktigst. Jeg er ikke forkjemper for noe som helst, folk må få gjøre som de vil, bare presiserte realiteten her. Og det ble også bekreftet med et "bilde fra kontoret" fra et annet sted i landet også. Og det ville vært rart hvis BMW ikke tok slike betraktninger med i Neue Klasse(gjenbruk, miljøavtrykk osv.), ikke bare fra lille Norge nei, men world wide :) 
 

Anyways, ser ut til at Kina får en forlenget versjon av X5.

30Li og 40Li - 13cm lengre enn "vår" versjon.

https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0431658EN/increased-presence-greater-individuality-and-systematic-electrification:-the-new-bmw-x5-xdrive30li-and-the-new-bmw-x5-xdrive40li
 

IMG_1993.jpeg.f0704eed62e245e8ef3ce73510d2a198.jpegIMG_1994.jpeg.7c4a098d01a732fe7c0e1643d53660f7.jpeg

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det "store" idag er vel Neue Klasse, men det er halvannen time igjen (10:00). Uansett, en annen nyhet: Mini. Nye Mini Countryman. Er vel samme som iX1 etter det jeg kan lese av spesifikasjoner. Likte denne :)

https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0433118EN/minimalist-all-rounder:-the-new-mini-countryman

IMG_2014.jpeg.ee76f5049b04412cb9c7d6519572a240.jpegIMG_2013.jpeg.e6a4b9d9eaeee38b615f996ea037f0b4.jpegIMG_2012.jpeg.fb9ede159f59a96db49462b9290c9b65.jpeg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ron Jeremy se der ja! :) Vel, følg med på BMWs offisielle kommunikasjonskanal(BMW, Mini, Rolls Royce) https://www.press.bmwgroup.com/global

Så kommer det mye bra info og solide bilder etterhvert. Bruker kun den kanalen igrunn, høykvalitetsbilder og all info en trenger, omtrent. :) 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksteriøret er bedre enn fryktet, faktisk. Legger jeg all godvilje til, ser jeg et snev av 02/E21 der. Men det blir bare for futuristisk for min smak. Interiøret var grusomt.

Bil er blitt boltreplass for technerder, og BMW vil være med på bølgen. 

Endret av *MrB*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er blitt for mye fokus på skjerm og tech i mine øyne. 

Skjønner at utviklingen må gå videre, men hva er galt med å bare nyte en god kjøreopplevelse? 

Ser jo på skjerm "hele dagen" ellers så deilig å få litt fri bak rattet.  

Men jeg er nok en særing på dette...

 

Konseptet ellers traff meg ikke akkurat i hjertet. For mange rette, store flater og baklys fra Lincoln Mkz...

Men jeg syns jo i3, i4 og G80 var verdens styggeste biler når de kom også så design har en tendens til å vokse på en.

En fremtidig pendlerbil kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir for mye skjerm og teknologi. Det å kunne nyte en kjøretur i en eldre analog bil er utrolig undervurdert. Hadde jeg ikke hatt min E34 og E39 så hadde jeg blitt klinsprø…blir nesten litt avhengig av gammel bil for å avreagere😂 For all del, jeg er glad i tech og gadgets som er nyttig…men det er herlig å slippe unna også 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes fronten var råstilig. Aggressiv og klare aner til fortiden. Hekken litt for mye Peugeot, og sideprofilen har for lav vinduslinje. Interiøret er lenger og lenger bort fra det jeg elsker med BMW; den intime, lune og kompakte kabinen som klemmer deg fra alle kanter. Men, jeg ser tydelige aner til i3 på interiøret, og det interiøret har jeg godt sansen for, så kanskje om jeg tar bilen for det den er - noe helt nytt og annerledes - og ikke sammenligner den med mine nåværende, høyst klassiske BMW-modeller? Tror ikke en må se dette konseptet gjennom klassiske F31-briller, da har en kommet skeivt ut med en gang. Se på den gjennom i3-briller - en bil mange her har et forhold til på godt og vondt - så blir muligens oppfatningen annerledes. Med mindre den er ment til å erstatte 3-serien da.

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Werther skrev:

@Marius2002 Hvor mye får du betalt for å fremme BMW i sosiale medier?

God morgen @Werther du, dette er jo en tråd om nyheter? Andre plasser enn bimmers har jeg ikke skrevet et ord om BMW - aldri opp igjennom. Så å fremme BMW vil jeg ikke si at jeg gjør. :) Men om det blir for mye å dele hva BMW kommer med, som jeg trodde var interessant fra andre, så skal jeg slutte :) 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...