Daniel. Skrevet September 4 Skrevet September 4 Eneste jeg klarer å tenke når jeg ser disse nye modellene til BMW: Skjønner jeg sikkert er i mindretall her men med så mye pent som de leverte ut før, uansett om det var en billig 3-serie eller dyr 7-serie så er det helt tragisk å se på det som kommer ut nå.. Saltkjelen, BMWE39turbo, ///M-ini95 og 7 andre reagerte på dette 10
EspenM3css Skrevet September 4 Skrevet September 4 31 minutter siden, Snagg30 skrev: Er folk like begeistret enda? Ser jo heeeelt for jævlig ut😆😝
Snagg30 Skrevet September 4 Skrevet September 4 Det er godt å se ikke alle er like positive mot BMW’s nye design, det er bare en mann som elsker disse og han er moldenser. Men kan ikke klandre han, det er tøffe kår på den andre siden av fjorden Marius2002, ///M-ini95, Saltkjelen og 4 andre reagerte på dette 7
Marius2002 Skrevet September 4 Skrevet September 4 14 minutter siden, Snagg30 skrev: Det er godt å se ikke alle er like positive mot BMW’s nye design, det er bare en mann som elsker disse og han er moldenser. Men kan ikke klandre han, det er tøffe kår på den andre siden av fjorden Der fikk du meg i kikkertsiktet og trykte av. Bra. fupsaker reagerte på dette 1
Ron Jeremy Skrevet September 4 Skrevet September 4 Noen liker mora, mens andre liker bestemora. Mens andre igjen liker ingenting moderne. Personlig syns jeg iX3 ser et hav bedre ut enn sin fossilsøsken X3. IX3 ser ut fra disse bildene passe sporty ut og ikke «for» moderne, den har litt hofter og er nedtonet ifht tidligere prediksjoner, så balansert og absolutt noe jeg kan vurdere ja. Ikke noe fan av disse dørhåndtakene som er innfelt i døra. Føles billig og venter på at de skal ryke. Eksteriøret er bedre enn fryktet for min del, nå er jeg spent på interiøret. hennum, fupsaker og mslello reagerte på dette 3
laffe Skrevet September 4 Skrevet September 4 Godt å se en ny lansert bil uten baklys som dekker heller bilens bredde. Virker som det er en trend alle føler de må hoppe for tiden så glad BMW tør la være. Ellers enig med @Daniel. Om at sett opp mot gamle storheter er ikke dette mye å skryte av, men samtidig synes jeg sett i tidens tann og sammenlignet med en del av de andre modellene BMW har på markedet nå at det ikke virker helt håpløst. Blir uansett spennende å se i levende live. Saltkjelen og Ron Jeremy reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet September 4 Skrevet September 4 Dette ble jo som forventet, rett og slett en veldig stygg bil. Orker liksom ikke å bruke sterkere ord en stygg, for det er det den er. Jeg vet at smaken er som baken, men at man kan like dette her er for meg TOTALT uforståelig. Er vi virkelig ikke kommet lenger enn at elektriske biler må se helt idiot ut? iX1 og i4 ser jo bra ut og de er jo dødspopulære…og de er helt identiske med sine fossile søsken. Hvorfor BMW…hvorfor kan vi ikke få mer av dette? 1 time siden, Ron Jeremy skrev: Noen liker mora, mens andre liker bestemora. Mens andre igjen liker ingenting moderne Hehe, ikke prøv deg med den der 😅 Man er ikke en sånn "Alt var mye bedre før" type bare fordi man ikke glorifiserer BMW sine nye modeller. Det er plenty av bilmodeller på markedet i dag som har ett veldig fint og pent design, de fleste er ICE modeller men også noen rene elmodeller. Faktisk hvis man luker bort Tesla og noen av de billige kineserene så synes jeg veldig mange biler i dag er pene. Mercedes er i siget på sine ICE biler, det samme er Audi og VW. Franskmennene og særlig Peugeot er inne i en god stil. Volvo er pene som alltid, bortsett fra EX30 som er forferdelig. Japsene får det til på sine ICE modeller, ser ikke så mye av de i Norge lenger men googler man litt så ser man at særlig Toyota og Honda lager ganske fete biler. Til og med nye Priusen ser jo faktisk bra ut, den tror jeg ikke mange i Norge har sett. Mens BMW går motsatt vei, her er det om å gjøre å endre på ting for endringens skyld. De hadde flaks og slapp unna med det med Bangle, men Bangle var en smarting og viste at dette måtte modnes. Og årsaken til det er at på tross av banebrytende og den gang lite elegant design så satt proporsjonene som ett skudd. En E60 eller E90 har nydelige proporsjoner, det er ett godt sted å hvile blikket. Sitter proporsjonene så vil designet eldes bra. Dette vi ser fra BMW nå er noe helt annet for her stemmer ikke proporsjonene, se bare på BMW iX eller G60 5-serie…noe er stein hakke galt med proporsjonene og det er ikke likt BMW. Disse vil aldri eldes bra, det tørr jeg vedde penger på. BimmerFan! reagerte på dette 1
*MrB* Skrevet September 5 Skrevet September 5 Om lekkasjen er av ekte modell, så var den ca som forventet. Enda et hakk ned fra det de leverer i dag. Det var en tid da man, som kunde i kjøpsmodus, måtte vurdere om man skulle vente på ny og mer attraktiv modell. I dag er det om å gjøre å handle fort som f.... før ting blir enda verre. Er jo en slags markedsføring i det også.... laffe, fupsaker og GtiGtr reagerte på dette 3
Marius2002 Skrevet September 5 Skrevet September 5 Under en time igjen til avduking. Jeg er mest spent på interiøret og ellers specs. Uansett kommer også Mercedes med sin nye GLC elektrisk på IAA Mobility. Jeg vet ikke. Har en knapp på iX3. Interiøret i GLC er bare én stor skjerm. laffe, mslello og fupsaker reagerte på dette 3
laffe Skrevet September 5 Skrevet September 5 Skjermtrukket dashboard istedet for skinntrukket på den Merca @Marius2002 🙂 GtiGtr, papertiger, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4
Fredrik 90 Skrevet September 5 Skrevet September 5 13 minutter siden, Marius2002 skrev: Under en time igjen til avduking. Jeg er mest spent på interiøret og ellers specs. Uansett kommer også Mercedes med sin nye GLC elektrisk på IAA Mobility. Jeg vet ikke. Har en knapp på iX3. Interiøret i GLC er bare én stor skjerm. Det var mye skjerm ja, ser for meg at det må være veldig distraherende. Men når det først skal være minimalistisk og hyper futuristisk så synes jeg MB sin løsning ser mer elegant og helhetlig ut. Saltkjelen reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet September 5 Skrevet September 5 En kan jo mene mye om det skjermtrukne dashbordet til Mercedes der, men kvaliteten og finessen ser i det minste ut til å være i høysetet. Jeg frykter at dette ikke vil være tilfellet for BMW. Så spørs det hva som blir finest - skjermtrukket dashbord alá Mercedes eller Renaulttrukket MPV-display alá BMW? Mercedes: laffe, Fredrik 90, BimmerFan! og 4 andre reagerte på dette 7
KireS Skrevet September 5 Skrevet September 5 Den svære skjermen skal være tilvalg, så skal være mulig å få mere dash og mindre skjerm Marius2002 reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet September 5 Skrevet September 5 @Saltkjelen ja, vi får se. Det kan hende @Snagg30 har rett - vi sliter på denne siden av fjorden. Ser forøvrig på lanseringen av NK nå, bilen vokser raskt på meg. Men som sagt, gleder meg til å se interiør og specs! fupsaker reagerte på dette 1
KireS Skrevet September 5 Skrevet September 5 (endret) https://www.jalopnik.com/1959328/2026-bmw-ix3-neue-klasse-ev-suv-revealed-design-specs-tech/ Tar GLC interiøret langt over dette Endret September 5 av KireS laffe og fupsaker reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå