teerex Skrevet Fredag kl. 03:29 Skrevet Fredag kl. 03:29 mslello, Ron Jeremy og fupsaker reagerte på dette 3
mslello Skrevet Fredag kl. 12:30 Skrevet Fredag kl. 12:30 16 timer siden, Saltkjelen skrev: Pre-LCI vs. LCI. Det levner i mine øyne liten tvil om at dette er en forbedring, i alle fall. Får nesten litt firkantet RR følelse av DRL på LCI, det tenker jeg er positivt. Marius2002, BrokeBoi og fupsaker reagerte på dette 3
Saltkjelen Skrevet i går, 19:48 Skrevet i går, 19:48 Reell grafikk fra bilens UI. mslello og mr.pingu reagerte på dette 1 1
mr.pingu Skrevet i går, 19:54 Skrevet i går, 19:54 Just now, Saltkjelen said: Reell grafikk fra bilens UI. Ser ut som graphics fra NFS 3 🙈 Makky123 reagerte på dette 1
laffe Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden (endret) Så litt på Autogefuhl videoen som @teerex linka til over. Det mest sjokkerende var vel X3 fronten som ble visst fram hvem fant på dette grill-designet 😰 Endret 23 timer siden av laffe teerex, mr.pingu og fupsaker reagerte på dette 1 2
Marius2002 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Litt mer info om i3 før lanseringen. https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0455828EN/the-new-bmw-i3:-second-neue-klasse-model-continues-holistic-approach-to-sustainability mslello, fupsaker og mr.pingu reagerte på dette 3
Lars89 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden M3 Touring GT3 Fy faen for en tøff bil! 🤩 https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0456339EN/from-april-fools’-joke-to-the-nordschleife:-the-bmw-m3-touring-24h-will-compete-in-the-24h-nuerburgring-2026 Marius2002, mslello, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5
Cbrooen Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Nye Bmw i3 Marius2002, fupsaker, hennum og 1 annen reagerte på dette 4
Saltkjelen Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg begynner å skjønne hvorfor folk like gjerne kjøper en Tesla Model 3. Intensjonen bak "grillen" var god, og fungerte rett forfra, men her ser det bare ut som et lysende juletre der alt for mye skjer. Ellers for mye FWD-proporsjoner etter min smak. Bilen virker smal, stutt og høy med dårlige proporsjoner. Mulig G50 kommer til å gi bilen en helt annen attitude. Fra denne vinkelen ser bilen relativt bra ut, men det blir jo slitsomt å se bilen fra fugleperspektiv hele tiden. 🙃 laffe, mslello, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4
tennbrikket Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden angrer ikke på kjøp av i4 når jeg ser i3....... Saltkjelen, Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 3
mslello Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 32 minutter siden, Saltkjelen skrev: Jeg begynner å skjønne hvorfor folk like gjerne kjøper en Tesla Model 3. Intensjonen bak "grillen" var god, og fungerte rett forfra, men her ser det bare ut som et lysende juletre der alt for mye skjer. Ellers for mye FWD-proporsjoner etter min smak. Bilen virker smal, stutt og høy med dårlige proporsjoner. Mulig G50 kommer til å gi bilen en helt annen attitude. Fra denne vinkelen ser bilen relativt bra ut, men det blir jo slitsomt å se bilen fra fugleperspektiv hele tiden. 🙃 Litt som jeg frykta, i4 blir nok penere bil. Men får antagelig dobbelt så lang rekkevidde som i4 da. Kjører forhåpentligvis bedre enn tesla, som jo er ganske viktig med BMW. M2 så jo ganske stusselig ut på de første bildene den også, men er ganske barsk live, så jeg har håpet enda 😅
Marius2002 Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden (endret) Hmm. Endret 21 minutter siden av Marius2002 Beskjærte bildene litt for bedre lesing mslello reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet 10 minutter siden Skrevet 10 minutter siden Søkket mellom grillen gir en optisk illusjon det er vanskelig å ikke se. Marius2002 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå