Fredrik 90 Skrevet Torsdag kl. 14:43 Skrevet Torsdag kl. 14:43 Er nok noe bugg med hjemmesiden, kan nesten garantere at disse bilene ikke skal ut av det norske markedet. Dette er jo biler det faktisk selges litt av når man tar prisen i betraktning, og fortjenesten er høy på disse bilene. Men hvis prisene er for lave så er det jo bare å bygge en bil og sende til forhandler. Kanskje er prisene i konfiguratoren forpliktende 😅
Marius2002 Skrevet Fredag kl. 15:09 Skrevet Fredag kl. 15:09 Fredrik og Ron Jeremy reagerte på dette 2
Saltkjelen Skrevet Fredag kl. 15:24 Skrevet Fredag kl. 15:24 Det skal bli spennende å se om BMW gjør en braklansering med både 7-serie LCI og Alpina B7 samtidig nå, om en drøy ukes tid. papertiger, Marius2002 og Ron Jeremy reagerte på dette 3
Fredrik Skrevet Fredag kl. 18:41 Skrevet Fredag kl. 18:41 Det skal bli spennende å se om BMW klarer å diversifisere "nye" Alpina vis a vis BMW M. Jeg tror at budskapet muligens er litt for sofistikert for de som bare skal ha det beste. For hva er det egentlig?
*MrB* Skrevet Fredag kl. 19:31 Skrevet Fredag kl. 19:31 49 minutes ago, Fredrik said: Jeg tror at budskapet muligens er litt for sofistikert for de som bare skal ha det beste. For hva er det egentlig? bakhjulsdrift og manuell så klart? 😄 Fredrik, laffe, BMWE39turbo og 1 annen reagerte på dette 4
Saltkjelen Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Da er dagen der G70 LCI offentliggjøres. Snagg30 og laffe reagerte på dette 2
Saltkjelen Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Mon tro om vi ser den nye retningen for M-speil her også? Marius2002, Skulebollen og fupsaker reagerte på dette 2 1
Snagg30 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 10 minutter siden, Saltkjelen skrev: Da er dagen der G70 LCI offentliggjøres. Noen ting var bedre før hvert fall Saltkjelen, Marius2002, fupsaker og 6 andre reagerte på dette 8 1
papertiger Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Vet ikke helt, men designet på nye C EV føltes som en skivebom fra MB sett med mine øyne. Frontgrillen og den slake vinkelen på den er alt annet enn harmonisk sett opp mot resten av fronten. Baken blir for mye Kina på MB. BMW har i det minste egenart både i front og bak. fupsaker, Marius2002, Ron Jeremy og 1 annen reagerte på dette 4
Marius2002 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden @Saltkjelen Vel, de fleste fly idag har såkalte winglets. Det er vel her de har hentet inspirasjon og kanskje funnet ut at det er mer aerodynamisk og hvis det er som på bil som på fly at drivstoffbesparelsene er på inntil 4%(tall basert på fly ja, mulig helt andre tall på bil) på langturer i høy hastighet så kan jeg se grunnen. Er det pent derimot? Nei. Jeg ofrer gjerne noen prosent drivstoff for en bedre look. Men jeg vet ikke, får se hva BMW sier. Winglet i innflygningen til Zurich nå i mars: fupsaker og Ron Jeremy reagerte på dette 2
Ron Jeremy Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 25 minutter siden, papertiger skrev: Vet ikke helt, men designet på nye C EV føltes som en skivebom fra MB sett med mine øyne. Frontgrillen og den slake vinkelen på den er alt annet enn harmonisk sett opp mot resten av fronten. Baken blir for mye Kina på MB. BMW har i det minste egenart både i front og bak. Blir også absurd mye stjerner. Harry og smakløst, sammen med hyperskjermen blir det for mye. Blir spennende å se disse bilene testet mot hverandre. Marius2002, fupsaker og papertiger reagerte på dette 3
Fredrik 90 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) 4 timer siden, Saltkjelen skrev: Da er dagen der G70 LCI offentliggjøres. Utvendig var vel dette ett lite steg i riktig retning, innvendig er det bare tragisk. Særlig den passasjer skjermen som der helt malplasert og etter tenkt ut. Her ser det ut som e har tenkt "Oj, vi skal jo ha en skjerm foran passasjeren også. Ta den store skjermen og gjør den litt mindre, så setter vi den bare på siden". Skal bli gøy å se Alpina versjonen 3 timer siden, papertiger skrev: Vet ikke helt, men designet på nye C EV føltes som en skivebom fra MB sett med mine øyne. Frontgrillen og den slake vinkelen på den er alt annet enn harmonisk sett opp mot resten av fronten. Baken blir for mye Kina på MB. BMW har i det minste egenart både i front og bak. Designet på C EV er vel like mye skivebom fra MB som designet på I3 er skivebom fra BMW. Forfra synes jeg vel i3 ser best ut ettersom den ser mer aggressiv ut, selv om den her helt blottet for BMW DNA. Bakfra synes jeg C klassen er mer helhetlig, i3 ser bare ikke bra ut bakfra. Det er ikke alltid at særpreg er en posetiv ting.. Det sagt så synes jeg C EV tar seg veldig bra ut fra siden, her tror jeg MB har kikket litt mot G26 som har en utrolig fin sideprofil. i3 minner mest om en Trabant sett fra siden.. Men nå snakker vi rent design her, det er nok ikke noen tvil om at i3 er en langt bedre og helhetlig elbil. Om Mercedes har en liten trumf på design og opplevd kvalitet om dagen så mener jeg at BMW isolert sett bygger bedre elbiler. Endret 1 time siden av Fredrik 90 papertiger reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå