Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt enig i at BMW ikke kan lastes for at andre kopierer deres lysdesign, men her vil jeg likevel hevde (i likhet med G2x 3-serie) at BMW kopierer andre bilmerker som lenge har hatt L-formede lys. Hadde BMW gitt en liten vipp i enden av L-en så det blir en J, så hadde det jo vært umiskjennelig en BMW. :)

Se bare på G2x 3-serie. Hadde BMW lagt på en vipp i enden av L (slik at det ble en J, og i likhet med standardlysene), ville lysdesigner gått fra å være "alle andre" til å bli BMW-ish. 

Det er selvsagt for tidlig å konkludere på nåværende tidspunkt, all den tid vi ikke ser alle detaljene, men lysdesignet ser dessverre ut til å være en L og ikke J.

attachment.php?attachmentid=2005793&stc=

• 2 weeks later...
Skrevet
14 minutter siden, Ron Jeremy skrev:

2.10 skal det lanseres noe fra BMW, nye M4? Eller 4 serie coupe?

Mulig 🤔 Var jo også prat om 4-serie GT som skulle ta over 3GT og bli helelektrisk for lenge siden, mulig det kan være dette om det blir noe av? Spennende uansett :D 

Skrevet
1 time siden, Ron Jeremy skrev:

2.10 skal det lanseres noe fra BMW, nye M4? Eller 4 serie coupe?

Helt sikkert ny M3/4 og 4-serie Coupe. Blir spennende å se hva dette blir iallfall 😀

Skrevet
22 timer siden, Marius2002 skrev:

Mulig 🤔 Var jo også prat om 4-serie GT som skulle ta over 3GT og bli helelektrisk for lenge siden, mulig det kan være dette om det blir noe av? Spennende uansett :D 

Det er i4, altså en grand coupe med eldrift.

Sannsynligvis er det X5M som vil avdukes imorgen, et skikkelig beist.

Skrevet
2 minutter siden, Ron Jeremy skrev:

Det er i4, altså en grand coupe med eldrift.

Okei :) Jeg mente Gran Tourer, men nå måtte jeg søke litt. Ser ut til at i4 erstatter både 4GT og 4GC. Da blir det uansett spennende å se hva som kommer:) 

Skrevet (endret)
9 minutter siden, Skulebollen skrev:

Når er det forventet i4 kommer? Burde ikke Bmw ha en konkurrent til mb og audi sine el-biler?

BMW kommer straks med iX3 som er så og si direkte konkurrent med Audi e-tron og den Merca jeg ikke husker navn på. iX3(konseptet ihvertfall, ikke sett ferdig produkt) og e-tron er flotte biler, men Mercedesen synes jeg er skikkelig fæl eksteriørmessig. Tenker at iX3 vil gjøre det bra, X3 kommer jo også som plug-in i først :) 

Endret av Marius2002
Skrevet

Tipper iX3 vil gjøre det ganske så dårlig siden de fleste rykter sier 2wd og batteri på rundt 70-75 kwh, som blir lite på en SUV:)

Skrevet
3 minutter siden, KireS skrev:

Tipper iX3 vil gjøre det ganske så dårlig siden de fleste rykter sier 2wd og batteri på rundt 70-75 kwh, som blir lite på en SUV:)

Det er blitt bekreftet 4x4 :) Batteriet og hestekrefter er kanskje mindre, men vekten skal være betydelig lavere. iX3 er også ventet å ha en lavere startpris :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...