Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er helt enig i at BMW ikke kan lastes for at andre kopierer deres lysdesign, men her vil jeg likevel hevde (i likhet med G2x 3-serie) at BMW kopierer andre bilmerker som lenge har hatt L-formede lys. Hadde BMW gitt en liten vipp i enden av L-en så det blir en J, så hadde det jo vært umiskjennelig en BMW. :)

Se bare på G2x 3-serie. Hadde BMW lagt på en vipp i enden av L (slik at det ble en J, og i likhet med standardlysene), ville lysdesigner gått fra å være "alle andre" til å bli BMW-ish. 

Det er selvsagt for tidlig å konkludere på nåværende tidspunkt, all den tid vi ikke ser alle detaljene, men lysdesignet ser dessverre ut til å være en L og ikke J.

attachment.php?attachmentid=2005793&stc=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det ser vist ut som om BMW jobber med å utvikle en helt ny V8 motor. Det må jeg jo si er gledelig å høre 🤩 Skal ut på markedet om ca 2-3 år, tilfeldigvis i samme tidsrom som det kommer ny 7-serie.

https://www.bmwblog.com/2019/09/24/bmw-reportedly-working-on-new-v8-engine/

Hva skal man si...Haters gonna hate 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig godt å se i disse el-bil dager. Får håpe de klarer å lage en skikkelig v8'er nå da. Som tåler litt og uten for mye feil, som har vært gjenganger opp igjennom. Er jo ikke akkurat det bmw kan best. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Marius2002 skrev:

Mulig 🤔 Var jo også prat om 4-serie GT som skulle ta over 3GT og bli helelektrisk for lenge siden, mulig det kan være dette om det blir noe av? Spennende uansett :D 

Det er i4, altså en grand coupe med eldrift.

 

Sannsynligvis er det X5M som vil avdukes imorgen, et skikkelig beist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Skulebollen skrev:

Når er det forventet i4 kommer? Burde ikke Bmw ha en konkurrent til mb og audi sine el-biler?

BMW kommer straks med iX3 som er så og si direkte konkurrent med Audi e-tron og den Merca jeg ikke husker navn på. iX3(konseptet ihvertfall, ikke sett ferdig produkt) og e-tron er flotte biler, men Mercedesen synes jeg er skikkelig fæl eksteriørmessig. Tenker at iX3 vil gjøre det bra, X3 kommer jo også som plug-in i først :) 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, KireS skrev:

Tipper iX3 vil gjøre det ganske så dårlig siden de fleste rykter sier 2wd og batteri på rundt 70-75 kwh, som blir lite på en SUV:)

Det er blitt bekreftet 4x4 :) Batteriet og hestekrefter er kanskje mindre, men vekten skal være betydelig lavere. iX3 er også ventet å ha en lavere startpris :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...