Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.

awt
 Share

Anbefalte innlegg

På meg virker det her som om de nå skal få X7 til å se litt mer ut som fronten på nye 7-serie. Det med litt smale lavtsittende lykter behøver ikke å bli så galt med mindre de velger en løsning med seperate lykter over hverandre (slik animasjonen over her foreslår). Men BMW er helt ut av kontroll om dagen når det kommer til design, det at de velger å beholde de digre grillene på faceliften vitner jo om det. Nå har de fått så mye pes for de grillene, LCI er en ypperlig anledning til å gjøre noe med det. Men så velger de heller å forandre på det som faktisk funker på X7, nemlig lyktene. 

Skal bli spennende å se hva slags løsning de velger her. Hvis de kan få de svære grillene til å virke litt mer integrert i bilens design så kan det går, dagens løsning ser veldig påklistret ut. (Selv om X7 designet har vokst mer på meg enn 7er LCI designet). Konsernsjefen i en av Arendals største bedrifter kjører en 7-serie LCI med kromgrill. Møter den bilen ofte og det funker bare ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, mslello skrev:

Litt nytt om i4, blir spennende å se hva som skjer med avgifter innen den tid.. Men jeg kunne godt tenkt meg en :)

https://www.bmwblog.com/2020/12/01/bmw-i4-i435-i440-m50/?fbclid=IwAR2Bc-D0xOc6LIjPv7xC9pmtxZAGyXlakmce9CpdP-3dScZiU3FFHYWsTFI

Å blande inn tallkombinasjonene fra forbrenningsmotorer synes jeg de kan holde seg for gode til. Jeg hadde forventet slik fra andre merker, men Bmw er jo snart så mainstream som Toyota at jeg blir hverken skuffet eller overrasket lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

Å blande inn tallkombinasjonene fra forbrenningsmotorer synes jeg de kan holde seg for gode til. Jeg hadde forventet slik fra andre merker, men Bmw er jo snart så mainstream som Toyota at jeg blir hverken skuffet eller overrasket lenger.

De har Hvertfall et utmerket samarbeid med Toyota og nyter godt av endel hybrid patenter derfra. 

En av disse konfigureringene til i4 er vel IX3 sitt «nivå» vil jeg tippe, slik at med den drivlinje vil i4 sikkert se 500km + rekkevidde, det hjelper seg. 

Hva gjelder pris, så henger vel det nøye sammen med antall produserte enheter også, for overnevnte (IX3) er dette skuffende lavt. Mustang lages i et 5 x antall som BMW’s løsning, så skal bli spennende å se hvor mange i4 BMW har kapasitet til å lage.

Endret av Ron Jeremy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Saltkjelen skrev:

Må jo være grisekult å være en av de som har kjøpt seg ny iX3, og så får modellen facelift allerede neste år med ordinær X3. 

Om iX3 raskt får ryddet opp i litt designskavanker sammen med LCI av den "ordinære" modellen så begynner det jo plutselig å bli en aktuell bil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Walkabout skrev:

Om iX3 raskt får ryddet opp i litt designskavanker sammen med LCI av den "ordinære" modellen så begynner det jo plutselig å bli en aktuell bil. 

Enig der. Det ser ut til at det er et M-emblem på forskjermen, så mye tyder vel kanskje på at M-sportspakke finner veien. I så fall er jo det helt topp. La nå vi få et helt nytt interiør og xDrive (legg gjerne til seter med knekk i ryggen og en iX3 M), så legger jeg inn en bestilling med det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...