Fredrik 90 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 49 minutter siden, Ron Jeremy skrev: Det er og skal være litt kontrovers rundt nye BMW modeller. At Neue klasse blir behørig diskutert, tar jeg som et sunnhetstegn. BMW skal vekke følelser og være litt polariserende, vil du ha det trygt og kjøre safe, kan man velge noe annet. Og for orden skyld, «noe annet» gjør det dårligere enn BMW om dagen. For la oss være ærlig, når man hører diskusjonene om LCI av nye 7 serie, så skulle ma tro at preface var omtrent på nivå med E38. For jeg husker godt hva enkelte sa den gang preface 7 serien kom, om bl.a de doble frontlyktene som X7 fremdeles har. Alt gammelt er ikke gloria, men samtidig - alt nytt er ikke faens oldemor heller. Det er alltid en balanse, la oss bedre se nyansene og se helheten enkelte ganger. For det kan bli ennå verre, før - hvis det blir bedre!? At BMW går godt om dagen med solid fortjeneste skulle bare mangle sånn som de har kuttet kostnader de senere årene. Jeg føler ikke det gode regnskaps resultatet er noe man kan slå seg på brystet med i akkurat det vi diskuterer her. En titt på Porsche sitt resultat viser at jo ikke at dette henger sammen, de går vel med røde tall om dagen mens produktene er det ikke akkurat noe å utsette på. Med "noe annet" så antar jeg du sikter til Mercedes. De tjener ikke så mye penger som BMW, men de bygger i det minste troverdige premiumbiler som appellerer til oss som liker litt tyngde på kvaliteten. Sitter jeg i en G60 så tenker jeg bare hva faen BMW holder på med. Sitter jeg i den nye E klassen så tenker jeg at det er sånn det skal være, det er sånn en tysk premiumbil skal føles. Dette er sånn E39, E60, F10 og G30 føltes, i mine øyne bygger Mercedes en bedre 5-serie enn BMW selv klarer. Jeg vil mye heller at BMW skal tjene mindre penger hvis det betyr at de begynner å legge penger i ordentlig kvalitet og materialer igjen. For hverken BMW eller Mercedes kommer noe gang til å gå konk uansett. Snagg30 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå