Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, papertiger skrev:

Her er det vel en i3-menighet som bør kjenne sin besøkelsestid. Blant annet nyfrelset medlem @Skulebollen som skulle jazze opp sin nye i3 med spacere?

AC Schnitzer spacere til i3

Prøver meg på handel her ja😚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, papertiger skrev:

Vurderte faktisk denne i et brøkdels sekund her i går. Helt til… nei. 

Jeg tror faktisk denne kunne vært et interessant prosjekt. Det er jo en billig original  M3 om ikke annet, og med tanke på hvor lenge den har vært ute er det muligens litt å hente på prisen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, awt said:

Jeg tror faktisk denne kunne vært et interessant prosjekt. Det er jo en billig original  M3 om ikke annet, og med tanke på hvor lenge den har vært ute er det muligens litt å hente på prisen også.

Enig, skulle hatt denne og fikset den opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, awt said:

Jeg tror faktisk denne kunne vært et interessant prosjekt. Det er jo en billig original  M3 om ikke annet, og med tanke på hvor lenge den har vært ute er det muligens litt å hente på prisen også.

Dersom en har plass, tid og tid og tid og penger og penger og penger, så er jo alt mulig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.2.2023 den 6.21, papertiger skrev:

Jeg kunne godt tenkt meg en av disse cab’ene som anses som «ukurante» - E46/E93/F83 M3/M4. Spesielt de to første har jeg et godt øye til, og de fås gjerne billigere enn tilsvarende coupé pga mindre attraktive. Helt ok for meg, de er gode kjøremaskiner begge to vil jeg anta.

https://www.finn.no/283375983

M539 restorations har noen gode episoder med en slik en på youtube, e46 m3 cab😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Snagg30 skrev:

Hva skal egentlig til for å få noe slikt godkjent i en E36 323i? spør mest av nysgjerrighet her, men har jo sett flere tråder og Finn annonser med ombygde biler med større motor en originalt.
 

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=259294830

Det første som skal til er at du selger det urørte smykket av en E36 323i du har. Så finner du en original E36 Alpina B3 3,2 å kjøper den i stede. Da sparer du en klassiker samtidig som du investerer pengene dine i ekte vare som bare vil stå seg i verdi. Noe annet ville være en kjip og lite gjennomtenkt snarvei 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...