Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

2 minutes ago, *MrB* said:

Synes den røde M3'en der er helt perfekt for mine preferanser. Jeg verdsetter det simple i en slik bil. (Egentlig gjør jeg det uansett bil. Vi er noen skikkelige utstyrssnobber her i landet). At den prismessig havner nærmere en bedre utstyrt competition er verre. Kunne jeg fått den billigere og hadde vært i markedet for en F80 M3, så hadde den nesten garantert vært mitt valg.

Definitivt. Kjøper for kjøreopplevelsen, men her er prisen ganske avskrekkende 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, smashy skrev:

Helt enig i det. Jeg har ikke sett på den annet enn på Finn, så vet ikke mer enn det som står der. Ser ganske urørt ut og har et stort potensiale. Hvorvidt andre er ihjelkjørt kan jeg ikke uttale meg om, men om man sammenligner med f.eks denne: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=290951932 så er prisen ganske på tur. Den har gått 50000km, mye utstyr og competition. Sikkert mer pirk på sistnevnte, men for sammenligningens skyld.

Har ikke den vært sammenhengende på finn i en to-tre års tid nå? Kan sikkert få en god pris, men må regne med litt påkost for å fjerne alt det tullet som er påmontert;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Daniel. said:

 

Mulig jeg fornærmer noen her nå, men det er vel ingen mentalt oppegående personer som betaler 185 000kr for en "run of the mill" E38 735ia?

7-serie er dårlig investering uansett generasjon, tungsolgt som fy.  Og hvis man faktisk begynner å bruke denne vil den garantert gi deg masse kjipe småfeil i retur....Kjølevæskelekkasjer, ABS-sensorer, runde med bytte av foringer i understell og rustblemmer som popper opp. Mulig jeg er særdeles negativ her, men personlig synes jeg dette er en bil til 65-70 000kr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Werther skrev:

 

Mulig jeg fornærmer noen her nå, men det er vel ingen mentalt oppegående personer som betaler 185 000kr for en "run of the mill" E38 735ia?

7-serie er dårlig investering uansett generasjon, tungsolgt som fy.  Og hvis man faktisk begynner å bruke denne vil den garantert gi deg masse kjipe småfeil i retur....Kjølevæskelekkasjer, ABS-sensorer, runde med bytte av foringer i understell og rustblemmer som popper opp. Mulig jeg er særdeles negativ her, men personlig synes jeg dette er en bil til 65-70 000kr. 

Jeg er dessverre enig med deg her. Denne aktuelle bilen er alt for overpriset, lysten i markedet til å betale mye for en 7-serie er ikke til stede. Det nærmeste man kommer er en V12er, de kan man selge for litt penger virker det som. Alt annet er dessverre ukurant som fy. Jeg glemmer ikke en kamerat som skulle selge F01 740d, snakk om økonomisk ruin. Den gikk for mindre enn hva en F10 530d normalt går for, dette var dog noen år siden nå. 

Og egentlig så er det litt synd, for jeg hadde gladelig tatt en 7-serie over en overprisa 3-serie. For jeg gremmes når jeg ser hva slags priser folk skal ha for 3-serier…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/2/2023 at 7:41 PM, Ranger1000 said:

Har ikke den vært sammenhengende på finn i en to-tre års tid nå? Kan sikkert få en god pris, men må regne med litt påkost for å fjerne alt det tullet som er påmontert;)

Mye mulig! 😅 kun for sammenligning med kmstand og pris. Litt for mye topping på den kaka 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg sliter litt med å se hva BMW har drevet med når det kommer til prissettingen av iX1 vs iX3, skiller kun noen få km. i rekkevidde og hestekrefter i tillegg til design og plass. -Likevel er iX1 dyrere, og spesielt på bruktmarkedet.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=290930398

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=291446593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være en skrivefeil?

Det tilsvarer jo 430 km hver eneste dag. Langt fra umulig, men regner man inn litt helligdager, helger, dager på service etc. begynner det å bli av den ganske ekstreme sorten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, awt skrev:

Kan det være en skrivefeil?

Det tilsvarer jo 430 km hver eneste dag. Langt fra umulig, men regner man inn litt helligdager, helger, dager på service etc. begynner det å bli av den ganske ekstreme sorten.

Tja. De skriver jo "Kilometer sidn richtig 667000 tausend".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daniel. skrev:

En '18 G30 540d til salgs i Tyskland med hele 667.256km 🤔 Spørs om noen er villig til å betale 26.000 euro for den da

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=357362216

Jeg har litt å gå på her ser jeg 😂 Min 540d har nå gått 120 000 km og jeg tenker jeg må selge nå fordi den har gått så langt 😅 Men denne er jo ett vitne på at B57 er en god motor, synes bilen også hadde klart seg bra med tanke på slitasje. Dette er nok helt klart en langkjørt bil 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg har litt å gå på her ser jeg 😂 Min 540d har nå gått 120 000 km og jeg tenker jeg må selge nå fordi den har gått så langt 😅 Men denne er jo ett vitne på at B57 er en god motor, synes bilen også hadde klart seg bra med tanke på slitasje. Dette er nok helt klart en langkjørt bil 😀

Den har nok ikke gått på dårlig vedlikeholdte veier i Norge den der. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Olaandref skrev:

Den har nok ikke gått på dårlig vedlikeholdte veier i Norge den der. 🙂

Nei, denne har gått på flotte Tyske veier og har mest sannsynlig unngått den typiske norske småkjøringen. Ser for meg mye langpendling på Autobahn, beste kjøremønster en bil kan ha 😀 Lurer på åssen service intervall de har kjørt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...