Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
1 time siden, Emilsen skrev:

Dette må være et veldig godt kjøp hvis prisen er riktig? 379k.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=268804651

Det var meget rimelig, følger med på disse om dagen. Er ca 100k under det andre tilsvarende ligger til

Er dette privat salg via forhandler ?

edit: ser nå at det er formidling for kunde. Løp å kjøp til den prisen sier jeg bare 

Endret av Vingerei
Skrevet
3 timer siden, FransEirik skrev:

Denne var fin. Er dette originale BMW-felger - i så fall hvilke? Kledde bilen godt. 

2 timer siden, Emilsen skrev:

Dette må være et veldig godt kjøp hvis prisen er riktig? 379k.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=268804651

Sendte melding på denne da den er rett borti høgget, men pris satt opp til 579k nå. 

37 minutter siden, Vingerei skrev:

Det var meget rimelig, følger med på disse om dagen. Er ca 100k under det andre tilsvarende ligger til

Er dette privat salg via forhandler ?

edit: ser nå at det er formidling for kunde. Løp å kjøp til den prisen sier jeg bare 

Synes også det var rimelig pris, men 579k synes jeg i andre skalaen igjen - ble plutselig overpriset nå. 

Skrevet
56 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Dette var så billig at jeg slo på tråden for å kjøpe den. Prisen var feil, og skulle være 579 000,-. Da var det ikke fullt så billig lenger. :(

Tipper det er bevisst gjort, for å få litt gratis publisitet rundt anonnsen.

Skrevet

Var den forhandleren som kjøpte 1-serien av meg. Tipper han har blitt nedringt til den prisen. Skjønner ikke helt det kommisjonssalg-prinsippet de driver med - de skal ha 10-15k av det for å ta elendige bilder og legge ut en annonse og håndtere kontrakt. Men juridisk har de ingen forpliktelser annet enn at reklamasjoner går til selger via dem? 

Skrevet
6 minutter siden, papertiger skrev:

Var den forhandleren som kjøpte 1-serien av meg. Tipper han har blitt nedringt til den prisen. Skjønner ikke helt det kommisjonssalg-prinsippet de driver med - de skal ha 10-15k av det for å ta elendige bilder og legge ut en annonse og håndtere kontrakt. Men juridisk har de ingen forpliktelser annet enn at reklamasjoner går til selger via dem? 

Bavaria skulle ha 60.000,- for å selge vår :) det var etter den var inne hos Groven Carspa, så de tar seg godt betalt for å ta bilder og kopiere det de alltid skriver i annonsene sine. 

Skrevet
3 minutes ago, Snagg30 said:

Bavaria skulle ha 60.000,- for å selge vår :) det var etter den var inne hos Groven Carspa, så de tar seg godt betalt for å ta bilder og kopiere det de alltid skriver i annonsene sine. 

Du mener den teksten der de skriver at de er offisiell BMW-forhandler, at du kan stole på de, og at de er Autoreg-forhandler og kan få skilter på dagen og at du derfor må huske å ta med BankID!! ?

Det hørtes ut som en god fortjeneste. 

Skrevet

@FransEirik: tipper at det er fordi det er en del annet gøy i denne prisklassen og at den brune fargen på interiøret ikke er for alle. Så skal også folk i Norge enten ha stasjonsvogn eller SUV, så kundemassen for de som skal ha det som hovedbil blir ytterligere begrenset.

Skrevet
3 minutter siden, Snagg30 skrev:

Den har lagt lenge, veldig og. Jeg vil tippe at oppførsel til selger ikke hjelper veldig på et salg :) 

Har du tidligere erfaring med denne forhandleren? 

ser på reviews at m550i har alt, og flere store YouTubere anbefaler den over en M5.

Skummelt å sitte for mye på Finn/mobile…

Skrevet
2 timer siden, Cbrooen skrev:

Rimeligere M3 får du ikke. Stemme km stand og det bare er småplukk for å få denne i topp stand snakker vi bil til endel mer. Til og med manuell har den. Greit sjekke subframe, rust og at alt stemmer med papirer https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=269098915

Mener han har økt prisen siden ble lagt ut? Mener også den hadde høyere km når jeg så annonsen igår(?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   2 medlemmer

• Opprett ny...