Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Emilsen skrev:

Dette må være et veldig godt kjøp hvis prisen er riktig? 379k.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=268804651

Det var meget rimelig, følger med på disse om dagen. Er ca 100k under det andre tilsvarende ligger til

Er dette privat salg via forhandler ?

edit: ser nå at det er formidling for kunde. Løp å kjøp til den prisen sier jeg bare 

Endret av Vingerei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, FransEirik skrev:

Denne var fin. Er dette originale BMW-felger - i så fall hvilke? Kledde bilen godt. 

2 timer siden, Emilsen skrev:

Dette må være et veldig godt kjøp hvis prisen er riktig? 379k.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=268804651

Sendte melding på denne da den er rett borti høgget, men pris satt opp til 579k nå. 

37 minutter siden, Vingerei skrev:

Det var meget rimelig, følger med på disse om dagen. Er ca 100k under det andre tilsvarende ligger til

Er dette privat salg via forhandler ?

edit: ser nå at det er formidling for kunde. Løp å kjøp til den prisen sier jeg bare 

Synes også det var rimelig pris, men 579k synes jeg i andre skalaen igjen - ble plutselig overpriset nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Emilsen skrev:

Dette må være et veldig godt kjøp hvis prisen er riktig? 379k.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=268804651

Dette var så billig at jeg slo på tråden for å kjøpe den. Prisen var feil, og skulle være 579 000,-. Da var det ikke fullt så billig lenger. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Dette var så billig at jeg slo på tråden for å kjøpe den. Prisen var feil, og skulle være 579 000,-. Da var det ikke fullt så billig lenger. :(

Tipper det er bevisst gjort, for å få litt gratis publisitet rundt anonnsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var den forhandleren som kjøpte 1-serien av meg. Tipper han har blitt nedringt til den prisen. Skjønner ikke helt det kommisjonssalg-prinsippet de driver med - de skal ha 10-15k av det for å ta elendige bilder og legge ut en annonse og håndtere kontrakt. Men juridisk har de ingen forpliktelser annet enn at reklamasjoner går til selger via dem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, papertiger skrev:

Var den forhandleren som kjøpte 1-serien av meg. Tipper han har blitt nedringt til den prisen. Skjønner ikke helt det kommisjonssalg-prinsippet de driver med - de skal ha 10-15k av det for å ta elendige bilder og legge ut en annonse og håndtere kontrakt. Men juridisk har de ingen forpliktelser annet enn at reklamasjoner går til selger via dem? 

Bavaria skulle ha 60.000,- for å selge vår :) det var etter den var inne hos Groven Carspa, så de tar seg godt betalt for å ta bilder og kopiere det de alltid skriver i annonsene sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Snagg30 said:

Bavaria skulle ha 60.000,- for å selge vår :) det var etter den var inne hos Groven Carspa, så de tar seg godt betalt for å ta bilder og kopiere det de alltid skriver i annonsene sine. 

Du mener den teksten der de skriver at de er offisiell BMW-forhandler, at du kan stole på de, og at de er Autoreg-forhandler og kan få skilter på dagen og at du derfor må huske å ta med BankID!! ?

Det hørtes ut som en god fortjeneste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snagg30 skrev:

Den har lagt lenge, veldig og. Jeg vil tippe at oppførsel til selger ikke hjelper veldig på et salg :) 

Har du tidligere erfaring med denne forhandleren? 
 

ser på reviews at m550i har alt, og flere store YouTubere anbefaler den over en M5.
 

Skummelt å sitte for mye på Finn/mobile…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cbrooen skrev:

Rimeligere M3 får du ikke. Stemme km stand og det bare er småplukk for å få denne i topp stand snakker vi bil til endel mer. Til og med manuell har den. Greit sjekke subframe, rust og at alt stemmer med papirer https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=269098915

Mener han har økt prisen siden ble lagt ut? Mener også den hadde høyere km når jeg så annonsen igår(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...